Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben benieuwd of bij Graspop de voorverkoop de muntjes ook ineens omhoog wordt gegooid nog.
Of waren de munten altijd al duurder op Werchter? Hoop niet dat ze ook naar 3.50 gaan hier
Ben in ieder geval blij met mijn voorraad munten van 2020
Mooi bedacht!
Ook mij lijkt het weinig waarschijnlijk, maar het zou zeker kunnen werken op GMM, vermoed ik.
Ik zou er i.i.g. zeker geen probleem mee hebben.
Ik ben nou op 2/3e van het album en tot nu toe bevalt die mij ook erg goed. Maar ik vind tot nu toe alles van Ghost top dus voor mij komt dat in ieder geval niet als een verrassing
Ik heb Ghost nooit echt begrepen, maar ook niet de moeite gedaan om het een kans te geven.
Na het beluisteren van Impera moet ik mijn mening wel wat bijstellen. Het is niet echt mijn ding maar het klinkt allemaal wel lekker.
Ik heb Ghost nooit echt begrepen, maar ook niet de moeite gedaan om het een kans te geven.
Na het beluisteren van Impera moet ik mijn mening wel wat bijstellen. Het is niet echt mijn ding maar het klinkt allemaal wel lekker.
Had iemand het er hier niet laatst over dat ze graag Converge: Bloodmoon wilde zien op Graspop? Dat gaat niet gebeuren, want staan Benelux-exclusief in de Haarlemse Philharmonie.
Had iemand het er hier niet laatst over dat ze graag Converge: Bloodmoon wilde zien op Graspop? Dat gaat niet gebeuren, want staan Benelux-exclusief in de Haarlemse Philharmonie.
Legendarische hardcore band Converge presenteert deze zomer het Bloodmoon project met een exclusieve show in Philharmonie Haarlem, gepresenteerd door Patronaat. Bloodmoon is een samenwerking met darkf…
....???... waar wachten we op ??.... krijgen we nog wat te horen of hoe zit dat ??? ...de helft van de line up is veranderd inmiddels en ik vind dat het verdacht stil blijft... maar mocht er iemand luisteren, wat van dichtbij komt kan ook vet zijn....Asphyx, Sodom, Kreator
....???... waar wachten we op ??.... krijgen we nog wat te horen of hoe zit dat ??? ...de helft van de line up is veranderd inmiddels en ik vind dat het verdacht stil blijft... maar mocht er iemand luisteren, wat van dichtbij komt kan ook vet zijn....Asphyx, Sodom, Kreator
Ja, dat ook. Maar waar ik het meest benieuwd naar ben is denk ik toch wel de podium indeling, nog meer dan de headliner. Heb nog nooit zoveel willen zien op een line up dus ben zeer benieuwd hoe veel clashes ik ga hebben