Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Volgens iemand op het Hellfest forum cancelt ook Monster Magnet hun tour, maar kan zelf niks vinden hierover op hun website of social media

May be an image of text

L7 cancelt ook hun tour dus die kunnen we ook afstrepen
He kijk eens aan, daar kan het affiche alleen maar beter van worden! Snap nog steeds niet waarom die voor een tweede keer geboekt zijn. Maar op deze manier zitten we er op 2023 opnieuw aan vast.

• Leuk
Waarderingen: duck
Met al die cancellations duurt het natuurlijk ook alleen maar langer voor dat ze de rest van de namen eens een keer bekend maken.

Volgens iemand op het Hellfest forum cancelt ook Monster Magnet hun tour, maar kan zelf niks vinden hierover op hun website of social media
Die zou ik dan wel weer jammer vinden. Moet ik nog eens afstrepen en bij een gunstige plek in het blokkenschema wilde ik zeker gaan kijken.

Vandaag exact 3 maanden voor de start, zou toch een mooi moment zijn voor een volgende aankondiging. Woensdag is geen ongebruikelijk dag voor Graspop.

Ik begrijp ook niet helemaal waarom bands nu nog cancellen. Zijn er Europese landen waar ze verwachten in Juni nog niet open te kunnen voor festivals? Nu nog cancellen met als reden "corona" kan toch eigenlijk niet?

Die zou ik dan wel weer jammer vinden. Moet ik nog eens afstrepen en bij een gunstige plek in het blokkenschema wilde ik zeker gaan kijken.

Vandaag exact 3 maanden voor de start, zou toch een mooi moment zijn voor een volgende aankondiging. Woensdag is geen ongebruikelijk dag voor Graspop.
Ik help het je hopen.
Misschien helpt het als we iedere dag weer zeggen: "vandaag wordt het!"
en dan om 4 uur weer zeggen : "ohh jammer toch niks vandaag"

Ik help het je hopen.
Misschien helpt het als we iedere dag weer zeggen: "vandaag wordt het!"
en dan om 4 uur weer zeggen : "ohh jammer toch niks vandaag"
Ja dat zou best kunnen helpen. De meelezer vanuit de Graspop organisatie wordt het dan vanzelf zat dat we alleen maar zitten te zeuren.

• Haha
Waarderingen: Loek123
heb eerlijk gezegd niet veel met l7 en monster magnet, meer kans voor mij om iets bij te krijgen die ik wel goed vind. natuurlijk wel altijd jammer voor de fans.

als de graspop organisatie mee leest: graveyard zou ik heel fijn vinden :) :) :)

Ik denk dat iemand het forum mee leest.

Hahaha dat is wel heel letterlijk het lijstje van hier. Iemand let goed op inderdaad

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
social distortion zou eigenlijk nog perfect op de zondag kunnen maar denk dat dit de enige dag is waar er geen hogere plaats meer beschikbaar is.

Vandaag ook geen extra info dus. Pas een facebookbericht mbt St. Patricks Day en The Dropkick Murphys.

Users who are viewing this thread