Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
He kijk eens aan, daar kan het affiche alleen maar beter van worden! Snap nog steeds niet waarom die voor een tweede keer geboekt zijn. Maar op deze manier zitten we er op 2023 opnieuw aan vast.
Ik begrijp ook niet helemaal waarom bands nu nog cancellen. Zijn er Europese landen waar ze verwachten in Juni nog niet open te kunnen voor festivals? Nu nog cancellen met als reden "corona" kan toch eigenlijk niet?
Ik help het je hopen.
Misschien helpt het als we iedere dag weer zeggen: "vandaag wordt het!"
en dan om 4 uur weer zeggen : "ohh jammer toch niks vandaag"
Ik help het je hopen.
Misschien helpt het als we iedere dag weer zeggen: "vandaag wordt het!"
en dan om 4 uur weer zeggen : "ohh jammer toch niks vandaag"
heb eerlijk gezegd niet veel met l7 en monster magnet, meer kans voor mij om iets bij te krijgen die ik wel goed vind. natuurlijk wel altijd jammer voor de fans.
als de graspop organisatie mee leest: graveyard zou ik heel fijn vinden
Het is alweer een maand geleden dat we in rouw gingen na een bedroevend bericht van Graspop 2022. Avenged Sevenfold gaf forfait voor de editie van dit jaar en jammer genoeg waren ze niet de eerste grote naam die moest afzeggen.
Het is alweer een maand geleden dat we in rouw gingen na een bedroevend bericht van Graspop 2022. Avenged Sevenfold gaf forfait voor de editie van dit jaar en jammer genoeg waren ze niet de eerste grote naam die moest afzeggen.