Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Eigenlijk zou Graspop perfect ook een tweede weekend kunnen boeken en Metallica zou nog vrij zijn op donderdag of vrijdag (er van uitgaande dat er altijd minstens twee dagen zitten tussen een show zoals nu al het geval is. Wss wegens productionele redenen. Ofwel omdat de heren een dagje ouder worden).
Alleen wat mij tegenhoudt om in die richting te denken is dat het me sterk lijkt dat Metallica twee verschillende Belgische festivals zou doen in zo een korte tijd.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Hun UK show durf ik te voorspellen: Glastonbury. Of misschien dat Download nog een extra dagje boekt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Wat een lineup zeg. Net ff doorgeakkerd. Met name dat podium onderaan heeft elke dag echt sterke namen die opzichzelf al een festival rechtvaardigen. Ergens wel blij dat ik hier geen playlisten voor hoef te maken haha. Maar man wat een namen. Grappig dat je opeens Nederlandse acts zie waarvan ik niet wist dat ze daar bekend waren zoals Rudeboy en Atari Teenage Riot.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Als je beide weekends wil doen, kom je met de dag heen en de dag terug op 12 dagen Clisson. Dan kan je daar wel 3 dagen recupereren tussen beide weekends in.
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Onwerkelijke line-up van Hellfest.Wel jammer dat iedereen die geen ticket had voor het eerste weekend gewoonweg geen kans gaat maken voor het tweede weekend,want niemand die dit gaat laten schieten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.312
4.993
Wat een lineup zeg. Net ff doorgeakkerd. Met name dat podium onderaan heeft elke dag echt sterke namen die opzichzelf al een festival rechtvaardigen. Ergens wel blij dat ik hier geen playlisten voor hoef te maken haha. Maar man wat een namen. Grappig dat je opeens Nederlandse acts zie waarvan ik niet wist dat ze daar bekend waren zoals Rudeboy en Atari Teenage Riot.
Atari Teenage Riot zijn toch Duitsers?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.118
7.284
Tenminste weten we nu precies welke metalbands er touren volgend jaar in juni, want Hellfest heeft ze allemaal geboekt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Meest opvallende afwezige is bij uitstek toch wel Gojira. Kan toxh niet anders dan dat die op tour gaan? Verder kunnen we Disturbed zo te zien ook wel vergeten. The Hu zou ik ook zeker missen, net als Motionless in White.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Meest opvallende afwezige is bij uitstek toch wel Gojira. Kan toxh niet anders dan dat die op tour gaan? Verder kunnen we Disturbed zo te zien ook wel vergeten. The Hu zou ik ook zeker missen, net als Motionless in White.
Opvallende afwezige ja. Maar op sommige plekken op de poster staat dat ze nog een band moeten toevoegen aan het podium. Misschien evt een verassingsact? Of mss eerste weekend nog een opwarmdag met hen als headliner?
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Ik sluit me inderdaad aan bij de meningen van veel anderen hier; nog nooit zo'n mooie line up van een festival gezien. Mij bekruipt ook sterk het gevoel dat Avenged Sevenfold naar Graspop komt. Jammer dat Gojira er niet tussen staat.

Wat me wel opviel was dat Mercyful Fate op het kleinste podium staat. Ze headlinen dat podium dan wel, maar toch had ik een betere plek voor ze verwacht eerlijk gezegd
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken