Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

imac

Randprogramma
1 jul 2019
215
72
Liggen meer dan genoeg akkers en polders daar rondom het terrein. Het moet daarom makkelijk mogelijk zijn om meer campings in te richten op acceptabele loopafstand.
In theorie is dat zo, de realiteit is dat veel landbouwers dat niet (meer) zien zitten. Vergeet niet dat er een enorme pak afval achterblijft. Veel daarvan wordt wel geruimd, maar er blijft altijd een deel achter.

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
7.254
2.429
Jongens, heel even. Graspop valt bij deze affiches volledig in het niet. Wat voor geweldige acht line-ups. Echt bizar.

xydroh

Sunset slot
22 okt 2018
2.040
414
Ik gok dat we avenged sevenfold, zeker sabaton, five finger death punch, nightwish en Alice Cooper al kunnen opschrijven. En dan is de line-up van Graspop ook niet slecht, al is deze lineup wel extreem goed, ik denk niet dat ik ooit een festival heb gezien met een betere bill

won666

Randprogramma
17 mei 2019
101
61
Ik moet mijn staement herzien over dat Metallica voor Hellfest afgesnoept is door Copenhell.
Ook opvallend: Megadeth op beide weekends. Nog iemand die bands ziet die beide weekends spelen?

won666

Randprogramma
17 mei 2019
101
61
Eigenlijk zou Graspop perfect ook een tweede weekend kunnen boeken en Metallica zou nog vrij zijn op donderdag of vrijdag (er van uitgaande dat er altijd minstens twee dagen zitten tussen een show zoals nu al het geval is. Wss wegens productionele redenen. Ofwel omdat de heren een dagje ouder worden).
Alleen wat mij tegenhoudt om in die richting te denken is dat het me sterk lijkt dat Metallica twee verschillende Belgische festivals zou doen in zo een korte tijd.

won666

Randprogramma
17 mei 2019
101
61
Hun UK show durf ik te voorspellen: Glastonbury. Of misschien dat Download nog een extra dagje boekt.

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
5.552
2.629
Wat een lineup zeg. Net ff doorgeakkerd. Met name dat podium onderaan heeft elke dag echt sterke namen die opzichzelf al een festival rechtvaardigen. Ergens wel blij dat ik hier geen playlisten voor hoef te maken haha. Maar man wat een namen. Grappig dat je opeens Nederlandse acts zie waarvan ik niet wist dat ze daar bekend waren zoals Rudeboy en Atari Teenage Riot.

imac

Randprogramma
1 jul 2019
215
72
Als je beide weekends wil doen, kom je met de dag heen en de dag terug op 12 dagen Clisson. Dan kan je daar wel 3 dagen recupereren tussen beide weekends in.

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken