Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Godverdomme wat een lekkere lijst op StuBru, vooral de plaat die nu opstaat, had er echt maanden niet meer aan gedacht.

Dopesmoker van Sleep. Mooi om de middag mee te breken, een nummer van 63 minuten! Al moet je hiervan houden, want dit kan voor de mensen die hier niks aan vinden snel vervelen, en dan al helemaal voor een uur lang. Maar ik houd wel van stoner rock op z'n tijd.

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Godverdomme wat een lekkere lijst op StuBru, vooral de plaat die nu opstaat, had er echt maanden niet meer aan gedacht.Dopesmoker van Sleep. Mooi om de middag mee te breken, een nummer van 63 minuten! Al moet je hiervan houden, want dit kan voor de mensen die hier niks aan vinden snel vervelen, en dan al helemaal voor een uur lang. Maar ik houd wel van stoner rock op z’n tijd.
Hebben ze echt het hele nummer uitgezonden ja? Zou me niet verbazen dat dit de eerste keer was op de commerciële radio dat dit nummer helemaal gedraaid is. Erg vet.

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Nu het oude forum toch weer ff online is, kunnen we het nog hebben over de aankondiging van de nieuwe Guns 'n Roses tour. Wel een datum in Nederland, helemaal in Groningen, maar niet in België. Graspop lijkt dan voor de hand te liggen maar er zit geen logisch gat hiervoor in het schema waarmee dit voor mij ook uitgesloten is. GnR lijkt me dus een afvaller voor de geruchtenlijstjes.

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
Nu het oude forum toch weer ff online is, kunnen we het nog hebben over de aankondiging van de nieuwe Guns ’n Roses tour. Wel een datum in Nederland, helemaal in Groningen, maar niet in België. Graspop lijkt dan voor de hand te liggen maar er zit geen logisch gat hiervoor in het schema waarmee dit voor mij ook uitgesloten is. GnR lijkt me dus een afvaller voor de geruchtenlijstjes.
Precies. Hooguit nog een losse datum, maar zelfs dat wordt al lastig, geloof ik. Geen ramp... Ga ik toch lekker naar Groningen :)

 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Judas Priest heeft zelf zijn tour van 2022 aangekondigd.

Ik denk niet dat het de keuze van GMM is om hen als eerste aan te kondigen.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Aerosmith was toch ook al bekend? Of was dat nog niet officieel?

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ik verwijs hier ook even naar een post in het Pinkpopforum over de 2022 tour van RATM. Een gapend gat tussen eind mei en 9 juli, het eind en begin van een serie Amerikaanse optredens. In theorie kunnen ze dus in juni in Europa spelen. RW is mogelijk wat kort dag met de terugkeer naar de States dus dan ligt Graspop opeens voor de hand. Wat zou ik dat een enorm brute boeking vinden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ik denk dat je veel beter kan kijken naar wat Hellfest gaat doen... (over 2x 3dagen)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
ik denk dat je veel beter kan kijken naar wat Hellfest gaat doen... (over 2x 3dagen)
Ja natuurlijk, dat wordt een veel betere graadmeter. Maar RATM zie ik dan ook zomaar daar op het affiche verschijnen, zeker bij een dubbele editie.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ja, mooie tweede naam erbij en natuurlijk volledig te verwachten. Ben benieuwd wat er nu gebeurt met Volbeat, terug naar RW?
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Tijd voor een update:

Bevestigd
Iron Maiden (donderdag)
Judas Priest (zaterdag)

(zeer) waarschijnlijk
Aerosmith (zelfbevestiging, later ingetrokken)
Paradise Lost (week voor GMM zelfbevestiging voor Into the Grave)

Afgevallen
-
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
Oh, Avatar heeft zich ook teruggetrokken als support van hun show in Parijs, zie ik. Die zijn dus volgend jaar ook iets van plan, hoop ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken