Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Zal 'm hier nog even zetten. Misschien beter om hier over de poster te discussiëren dan daar.
gmm22_lineup_03a-jpg.540
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
sommige bands staan toch op een vreemde positie. staat myles kenendy niet heel hoog bijvoorbeeld? spiritbox en jinjer staan dan weer verschrikkelijk laag
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
sommige bands staan toch op een vreemde positie. staat myles kenendy niet heel hoog bijvoorbeeld? spiritbox en jinjer staan dan weer verschrikkelijk laag
Dat is ook het enige commentaar dat ik erbij kan bedenken. Amenra erg laag, Jinjer ook. A Day To Remember is dan weer omhoog geschoten. Het feit dat Gloryhammer er nog staat verbaast me ook wel een beetje. Voor de rest geen enkele naam die niet mogelijk is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Ik denk dat dit in de breedte wel een mooie line-up is. (Hiermee kan Avenged Sevenfold overigens voor Pinkpop geschrapt worden, Dennis). Ik vind Ghostmane wel een vette toevoeging, maar daar moet je echt van houden. Europe is ook wel mooi om een keer te zien voor iedereen, lijkt me. En toch Myles Kennedy en Tremonti! Hebben jullie even geluk. Voor de rest, veel namen die dus behouden zijn.

Ook weinig namen die ik niet ken, zoals Andrew W.K en Uncle Acid & the Deadbeats. Ben best benieuwd naar Andrew, aangezien ik lees dat ie multi-instrumentalist is. In ieder geval benieuwd welke namen hier nog de overstap naar Hellfest gaan maken...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Speelt Faith No More vaker vier dagen achter elkaar? Want ze hebben op 16, 18 en 19 al een concert staan.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.324
3.273
Ik denk dat dit in de breedte wel een mooie line-up is. (Hiermee kan Avenged Sevenfold overigens voor Pinkpop geschrapt worden, Dennis). Ik vind Ghostmane wel een vette toevoeging, maar daar moet je echt van houden. Europe is ook wel mooi om een keer te zien voor iedereen, lijkt me. En toch Myles Kennedy en Tremonti! Hebben jullie even geluk. Voor de rest, veel namen die dus behouden zijn.

Ook weinig namen die ik niet ken, zoals Andrew W.K en Uncle Acid & the Deadbeats. Ben best benieuwd naar Andrew, aangezien ik lees dat ie multi-instrumentalist is. In ieder geval benieuwd welke namen hier nog de overstap naar Hellfest gaan maken...

Als "continu op dezelfde toets op een piano rammen" telt als waardevolle bijdrage aan het concert, dan is Andrew WK inderdaad een multi-instrumentalist.

 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Speelt Faith No More vaker vier dagen achter elkaar? Want ze hebben op 16, 18 en 19 al een concert staan.
Nee, zie wel dat ze een keer drie dagen dus achterelkaar spelen, maar vier dagen zal vast al een lange tijd geleden zijn. Parijs --> Dessel --> Clisson is ook totaal onlogisch, maar die discussie hebben hier al eerder gevoerd.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.324
3.273
Dat is ook het enige commentaar dat ik erbij kan bedenken. Amenra erg laag, Jinjer ook. A Day To Remember is dan weer omhoog geschoten. Het feit dat Gloryhammer er nog staat verbaast me ook wel een beetje. Voor de rest geen enkele naam die niet mogelijk is.
Op welke plaats zouden Amenra en Jinjer dan moeten staan? Ik vind dat we deze bands ook niet groter moeten maken dan ze zijn. A Day To Remember is gewoon populair, spijt tot wie het benijdt, zoals mezelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
mike patton speelt in zodanig veel bands dat het mij zou verbazen als die nog nooit 4 dagen na elkaar gespeeld heeft
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Ik vind het een erg sterke line up, ik had niet verwacht dat we nog zoveel grote namen konden verwachten naast wat er al bekend was.
Als dit echt is zal ik zeker niet klagen.

Al had ik graag Nightwish erbij gehad.

Faith no more stond er volgens mij bekend om dat ze heel flexibel zijn met touren toch? Dat zei iemand hier een keer dacht ik. Dus wellicht dat dit ook wel kan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Zal vast niks betekenen, maar er staat wel een spelfout bij My Dying Bride. Dat is opeens My Dyibg Bride geworden.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Dat is ook het enige commentaar dat ik erbij kan bedenken. Amenra erg laag, Jinjer ook. A Day To Remember is dan weer omhoog geschoten. Het feit dat Gloryhammer er nog staat verbaast me ook wel een beetje. Voor de rest geen enkele naam die niet mogelijk is.
Misschien heb ik iets gemist, maar waarom zou Gloryhammer er niet kunnen staan?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Iets wat me wel opvalt is het gebrek aan symfonische metal. Geen Nightwish, Epica, Within Temptation etc.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken