Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
de mail van 9 maart nog even terug gelezen, hierin staat duidelijk vanaf 1 september kun je tickets omzetten naar 2022. en we zouden op 1 september een mail van GMM krijgen met instructies voor het omzetten van de tickets.
Niemand die al op de site van Ticketmaster heeft gekeken of dat daadwerkelijk mogelijk is dan? Lijkt me op dezelfde manier te werken als vorig jaar.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
de mail van 9 maart nog even terug gelezen, hierin staat duidelijk vanaf 1 september kun je tickets omzetten naar 2022. en we zouden op 1 september een mail van GMM krijgen met instructies voor het omzetten van de tickets.
Dacht dat je ze ook voor een tegoedbon kon inwisselen, maar niet dat je al kon wisselen van dagticket naar dagticket.

Def Leppard bvb. Dat vond ik nog 10x erger dan Whitesnake

Def Leppard was nog echt super goed qua kwaliteit.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
net een reactie gehad op een messengerbericht: klopt de mails zijn nog niet verstuurd. en meer info volgt snel :ROFLMAO:
kijk, dat is info...

dan zit er misschien meer in waar op gewacht moet worden? nieuwe namen bijvoorbeeld?
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.324
3.273
Ik zie trouwens dat Turnstile op Hellfest staat. Met de sterke plaat die ze pas uitgebracht hebben zijn ze een must.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken