Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.631
3.252
Ik draag een broek met bloemetjesprint, dus niet te missen, en iron maiden shirt. En anders zie ik jullie op de meeting.
 
Laatst bewerkt:

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.617
7.334
Lig momenteel in de schaduw bij het kruis van de festimeeting. Even bijkomen tot aan Europe. Tussendoor ff eten
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Ik ben nog lekker in het hotel in de lichtstad. Straks even onder douche springen en dan Decapitated als eerste act zien. Zou normaal voor Europe zijn gegaan, maar ja... die zon. Wat een vijandelijke houding van dat gele ongedierte.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.617
7.334
Een poging aan het ondernemen om met de schaduw mee te bewegen voor vanmiddag! Even tussendoor wat eten halen.

En om het nog verwarrender te maken: ik ben naast iemand gaan zitten die ook een geel shirt en blauwe broek aan heeft!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Lig momenteel in de schaduw bij het kruis van de festimeeting. Even bijkomen tot aan Europe. Tussendoor ff eten
Ik vroeg me al af hoe het met je ging met je plan om de hele dag bij de mainstage te staan. Elke keer als ik een tent uitkom ren ik snel huilend weer naar binnen. Net wel bij Tribulation lekker vooraan gestaan!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Ondanks de hitte heb ik ontzettend veel zin in een Dying Fetus slagveld zometee. Ik denk dat het niet harder en bruter dan dat wordt weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Gister vanaf half 1 's middags tot half 5 's nachts aan één stuk door bij bands gestaan en met name in de avond, toen het eindelijk afgekoeld was, helemaal uit m'n dak gegaan. Dat hakt er nu wel een beetje in, met ook de hitte van vandaag. Dus ik ben na Imminence (was super goed, trouwens!) vooral schaduw en water aan het opzoeken.

Over een uurtje wel naar de meeting, uiteraard!
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.617
7.334
Ik vroeg me al af hoe het met je ging met je plan om de hele dag bij de mainstage te staan. Elke keer als ik een tent uitkom ren ik snel huilend weer naar binnen. Net wel bij Tribulation lekker vooraan gestaan!

Alles voor Europe was bonus, dus hoef niet zo ver vooraan dan gelukkig. Europe half van de zijkant voor de signing can Sabaton
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Straks Shinedown op het heetste punt van de dag in de volle zon, dat gaat een zwaar uurtje worden. Moet wel echt naar voren daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Ik kwam net lekker in de show. Mijn eerste optreden van de dag. Onderbreekt de band een song waarna de zanger het woord voerde. Hij huilde zowat bij de woorden 'we need to.... stop. Everybody needs to leave the stage'.

Bizar. Ik weet zelf nog niet wat er aan de hand is, maar ik vrees voor Ihsahn en Devin Townsend. Wat moet laatstgenoemde denken... Skipt enkele festivalshows met een megaslecht gevoel vanwege de kosten (like de eerlijkheid) en dan zul je zien dat hij nu vanwege veiligheidsproblemen moet cancelen.

Ik geniet nu wel van Eisbrecher op de tribune, lijk minder last van de hitte te hebben dan gister. Ook iets beter geslapen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Kreeg net een pushbericht van de Graspop app en daar spreken ze over 'technische problemen in de Marquee en dat ze het programma zsm willen hervatten. Laten we hopen! M'n drie hoogtepunten van de dag staan daar.

Was inderdaad weer een gezellige meeting, mensen! Leuk om jullie weer even te bespreken. Geniet van de rest van het festival. En.. stay hydrated!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.631
3.252
Vandaar die volksstroom richting dome en jupiler. Hopelijk inderdaad snel opgelost zodat Ihsahn en Devin Townsend kunnen doorgaan.
Zonde ook voor decapitated dat hun set zo bruut wordt afgebroken.

Heel fijne meeting, blij te ontdekken dat jullie in't echt even goed meevallen als online ? ik denk dat mijn lichaamstemperatuur door dat uurtje in de zon wel met 10 graden gestegen was haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck, Jamel en Joslittel

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken