Vandaag erg rustig aan gedaan vanwege het weer. Veel minder bands gezien dan andere dagen vanwege de warmte want ik wilde overdag mijn energie bewaren voor shinedown en korn. Ik kijk uit naar de 20 graden morgen.
Wel heerlijk begin met Imminence, wat een geweldige band is dat. Stond tegen het hek voorin en als opener van de dag vond ik het al beter dan alle shows die ik had gezien op de vrijdag.
Kontrust op de main was wel lachen. Zou er niet nog een keer naar toe gaan maar was wel grappig om gezien te hebben.
Smash into pieces was ook vermakelijk. Vervolgens even the final countdown mee schreeuwen, altijd leuk
Judas vond ik helemaal niks, maar het zal wel aan mijn muziek smaak liggen. Hopelijk gaan die mannen eens met pensioen na 50 jaar
Korn was voor mij het optreden van het weekend, wat een show was dat man! Jonathan Davis is zo goed live!
Dat ze gewoon aan 1 stuk door spelen zonder gelul tussendoor kon ik ook wel waarderen. Setlist was ook echt heerlijk. Ook blij met Cold erbij. Blind aan het einde was inderdaad tof.
Stukje metallica/queen had niet gehoeven, al begrijp ik dat geklaag hier op het forum ook niet helemaal want het was letterlijk 10 seconden.
Shinedown was ook echt geweldig al was 1 crowd server op je dak per seconde wel net wat te veel van het goede, de band was zo goed. Deze band ga ik zeker nog vaker zien.