Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Ik vrees echt voor de Marque vandaag :( zoals Jamel zegt staat me drie toppers van de dag vandaag daar. En zonder Marque wordt de rest alleen maar drukker. Eisbrecher blijft leuk om te zien!!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
Ik kwam net lekker in de show. Mijn eerste optreden van de dag. Onderbreekt de band een song waarna de zanger het woord voerde. Hij huilde zowat bij de woorden 'we need to.... stop. Everybody needs to leave the stage'.

Bizar. Ik weet zelf nog niet wat er aan de hand is, maar ik vrees voor Ihsahn en Devin Townsend. Wat moet laatstgenoemde denken... Skipt enkele festivalshows met een megaslecht gevoel vanwege de kosten (like de eerlijkheid) en dan zul je zien dat hij nu vanwege veiligheidsproblemen moet cancelen.

Ik geniet nu wel van Eisbrecher op de tribune, lijk minder last van de hitte te hebben dan gister. Ook iets beter geslapen.
Ow
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Mag toch hopen dat wat er ook aan de hand is opgelost kan worden voor 21u? Ihsahn kunnen we wel afschrijven, denk ik. Die zou over een kwartier beginnen, maar de Marquee is nog dicht. Mooi klote.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Vandaar die volksstroom richting dome en jupiler. Hopelijk inderdaad snel opgelost zodat Ihsahn en Devin Townsend kunnen doorgaan.
Zonde ook voor decapitated dat hun set zo bruut wordt afgebroken.

Heel fijne meeting, blij te ontdekken dat jullie in't echt even goed meevallen als online ? ik denk dat mijn lichaamstemperatuur door dat uurtje in de zon wel met 10 graden gestegen was haha.
Eerlijk gezegd huur ik altijd iemand in om me bij de meetings te vertegenwoordigen. Goed om te horen dat die weer gezellig was!
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.631
3.252
Mag toch hopen dat wat er ook aan de hand is opgelost kan worden voor 21u? Ihsahn kunnen we wel afschrijven, denk ik. Die zou over een kwartier beginnen, maar de Marquee is nog dicht. Mooi klote.
Komt dus toch helemaal goed. Met een beetje vertraging. Sta ondertussen vooraan in de marquee. En decapitated krijgt een nieuwe set na opeth!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Enige wat ik jammer vind is dat ik niet meer bij het terugkeren van de mainstages langs de metal Dome of Jupiler stage passeer en wat blijf hangen omdat er precies een goeie band speelt. Nu moet je echt al opzettelijk gaan. Minder goed om nieuwe bands te ontdekken maar uiteindelijk denk ik wel dat die podia aanzienlijk meer plaats hebben nu
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Ik heb ook Ihsahn door deze toestanden gemist. In plaats daarvan wel een toevallig treffen met secundaire vrienden in de schaduw. Dus ook geen schande.

Nu op de wei wachtende op Shinedown. Wordt dan eindelijk m'n tweede act vandaag. De inhaalgig van Decapitated laat ik voor wat het is helaas. Korn staat al jaren op m'n musts en nu komt het er eindelijk van.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Hedgehog

Playlistbediener
9 mei 2022
16
8
Ihsahn was top! Blij dat het allemaal opgelost is. En netjes ook dat ze Decapitated hun set nog laten doen vanavond.
Isahn compleet niet mijn ding (met een maat mee), maar zeker gaaf!

Wordt de zanger van Lagwagon oud of een blowtje gerookt?
Edit: nu wel beter, begon wat sloom
 
Laatst bewerkt:

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Als ik de foto’s van de meeting wil uploaden met mijn GSM krijg ik een foutmelding.
Het zal dus voor maandag zijn.

Het was trouwens weer fijn om jullie te ontmoeten. Geniet nog van de rest van het festival!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe, nikita en Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Ik zie bakken meer volk bij five finger death punch Dan bij within Temptation of scorpions. Denk dat dit wel de laatste zet is die ze nodig hebben om promotie tot headliner te maken.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Holy fuck. Wat een show van Devin Townsend. Zo fucking blij dat ik Myles Kennedy en FFDP heb geskipt hiervoor!!

Plotsklap staat Alcest niet meer op 1. Wat speelden ze hard (Soundgarden/Manowar ideeën erbij) maar o zo goed. Het hielp ook mee dat ik tussen het best denkbare publiek stond: een groot deel headbangde zo ongeveer tot de grond. Heerlijk!
 

Hedgehog

Playlistbediener
9 mei 2022
16
8
Ik zie bakken meer volk bij five finger death punch Dan bij within Temptation of scorpions. Denk dat dit wel de laatste zet is die ze nodig hebben om promotie tot headliner te maken.
Eerlijk gezegd (maar over smaak valt niet te twisten) ligt dat vooral aan de headliners ? Maar goed, wat vers bloed kan geen kwaad. Bleef altijd een beetje Metallica/Slayer/Iron Maiden, daarvan is er één gestopt, één vind ik niet te pruimen en de ander stond dit jaar al.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Jaaaa! Devin! Wat kan het verschillen in een week. Wat een ongelofelijke topshow en wat een fantastisch publiek. Hier zat ik van begin tot eind helemaal in mee. Wat was dit goed.

En ook wen shout out voor Shinedown. Ook een heerlijke show en dank voor de Bulgaar die opeens een halve liter voor me ging halen vanwege het meezingen (deed hij zelf even hard mee)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken