Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Ik verwacht eigenlijk eerst nog nieuws vanuit het Jinjer-kamp en daarna pas de timetable. Nu ze toch zolang wachten kun je net zo goed ook dit nog even afwachten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.473
Ik verwacht eigenlijk eerst nog nieuws vanuit het Jinjer-kamp en daarna pas de timetable. Nu ze toch zolang wachten kun je net zo goed ook dit nog even afwachten.
Jinjer annuleert toch gewoon alles? Festivals brengen dat zelf al naar buiten, dus dat hoeven ze zelf niet per se te doen.
 

stanvdv

Playlistbediener
11 nov 2019
28
1
Ik verwacht morgen de timetable, volgens mij is donderdag wel hun lievelingsdag om dat soort dingen bekend te maken.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.234
10.668
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar Orbit Culture moet echt naar Graspop komen! Gek dat ze nergens op festivals staan in de Benelux. Week voor Graspop zie ik ze al met een show van een uur op Sweden Rock. Wat mij betreft één van de beste opkomende bands in de extreme metal.

Hierbij een nummertje van hun nieuwe cd:

En dit blijft mijn favoriet:
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.798
7.658
Ik verwacht dat het een algemene actie is, waarbij tickets voor verschillende festivals te winnen zijn en dus ook de mogelijkheid op verschillende Graspop tickets.

Op de Graspop facebook pagina overigens geen social media post.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.234
10.668
Ik verwacht dat het een algemene actie is, waarbij tickets voor verschillende festivals te winnen zijn en dus ook de mogelijkheid op verschillende Graspop tickets.

Op de Graspop facebook pagina overigens geen social media post.
En dus ruimte voor een blokkenschema vandaag?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.234
10.668
August Burns Red cancelt de festivaltour omdat ze de boel niet gefinancierd krijgen door stijgende kosten. Ook wel erg sneu. Je ziet dat veel van die middelgrote bands moeten cancellen om ongeveer dezelfde redenen. Die verdienen geen vetpot met een tour en in het huidige klimaat is het gewoon niet meer haalbaar. Zonde!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar Orbit Culture moet echt naar Graspop komen! Gek dat ze nergens op festivals staan in de Benelux. Week voor Graspop zie ik ze al met een show van een uur op Sweden Rock. Wat mij betreft één van de beste opkomende bands in de extreme metal.

Hierbij een nummertje van hun nieuwe cd:

En dit blijft mijn favoriet:
I second this, zochten ze geen vervanger voor crystal lake?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.442
Ik verwacht dat het een algemene actie is, waarbij tickets voor verschillende festivals te winnen zijn en dus ook de mogelijkheid op verschillende Graspop tickets.

Op de Graspop facebook pagina overigens geen social media post.
Hoe bedoel je? M'n screenshot was toch van de fb-pagina van Graspop?

Trouwens net een repost met de aftermovie van de Metal Moose.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken