Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Wow jezus!! Een van mijn must sees voor Graspop. Hopelijk blijven die daar wel staan..
Helemaal niet aan gedacht. Filmpje was wel speciaal gemaakt voor ITG, dus lijkt me niet, maar kan altijd nog. Gooiden het wel op 'circumstances beyond our control,' dus klinkt alsof Graspop nog veilig is.

In ander verdrietig nieuws (van een heel andere orde), ik lees net dat de gitarist van Beyond the Pale tijdens hun optreden in dB's op 27 april is overleden aan een hartstilstand. Heftig.

:unsure: weer geen info, volgende week dan maar weer een nieuwe kans.
ben ook wel benieuwd of er op de woensdag nog wat komt voor de combi plus tickethouders. rockcafe/metal dome, misschien wat coverbands.
verwacht toch dat ze dan ook al wat bier willen verkopen.
Ik ben inderdaad ook benieuwd naar de woensdag. Ik gok op een DJ in de metaldome. Voor dat ze bands hadden op de donderdag was er ook alleen een DJ in de metaldome op donderdag en verder niets. Lijkt me een mooie goedkope oplossing om wat bier te verkopen.

Ik ben inderdaad ook benieuwd naar de woensdag. Ik gok op een DJ in de metaldome. Voor dat ze bands hadden op de donderdag was er ook alleen een DJ in de metaldome op donderdag en verder niets. Lijkt me een mooie goedkope oplossing om wat bier te verkopen.
Ik dacht dat het al de bedoeling was in 2020 om op woensdag enkel DJ's en de 3 bands van de Red Bull wedstrijd te laten optreden, dus ik denk dat dit klopt.

Ik dacht dat het al de bedoeling was in 2020 om op woensdag enkel DJ's en de 3 bands van de Red Bull wedstrijd te laten optreden, dus ik denk dat dit klopt.
Oh echt? ik kan me niet herinneren dat ze iets van info gedeeld hadden over de woensdag in 2020. Toch nog 3 live bands meer dan ik had verwacht dan.

Dus vandaag is toch wel de dag? :)

Halestorm heeft trouwens een album uitgebracht vandaag. Misschien leuk voor de mensen met een Alter Bridge ticket.

Dus vandaag is toch wel de dag? :)

Halestorm heeft trouwens een album uitgebracht vandaag. Misschien leuk voor de mensen met een Alter Bridge ticket.
De perfecte gelegenheid om vandaag niks te doen en ergens volgende week weer een dag te verspillen aan Halestorm omdat er dan weer voldoende stagiaires beschikbaar zijn om op de online knop te drukken.

Overigens, Rock Am Ring maakt er traditioneel ook wel weer een zootje van. Vier weken voor de start en nog steeds geen running order. Hopelijk blijft Graspop dit lot bespaard.

Users who are viewing this thread