Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Nee, alleen nog kaarten voor de vrijdag. mogelijk dus allemaal dagkaarten voor die dag? Of natuurlijk een eerder gemaakte sponsordeal.
Zijn tickets verkregen zijn als sponsor. Hier zitten ook compleet uitverkochte festivals tussen. Goede actie van StuBru! En een pluim voor de persoon die de campagnenaam en campagne heeft bedacht. ;-)
 
  • Confetti
Waarderingen: Brian

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.231
10.668
Zijn tickets verkregen zijn als sponsor. Hier zitten ook compleet uitverkochte festivals tussen. Goede actie van StuBru! En een pluim voor de persoon die de campagnenaam en campagne heeft bedacht. ;-)
Is dit een nauwelijk verborgen vorm van eigen borstklopperij?:oops:
 
  • Confetti
Waarderingen: mattman

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.231
10.668
Nou. Ik heb het een beetje gehad met Graspop. Nu Sweden Rock het blokkenschema, plattegrond en alle andere info heeft gepubliceerd zit ik echt met mijn hoofd daar. Heerlijk de playlist aan het luisteren, kan de wandelroute al dromen. Mijn mede festivalgenoten aan het stalken met muziek (vinden ze leuk hoor). Graspop is echt ff naar de achtergrond verdwenen door deze stomme stilte.
 

stanvdv

Playlistbediener
11 nov 2019
28
1
Nou. Ik heb het een beetje gehad met Graspop. Nu Sweden Rock het blokkenschema, plattegrond en alle andere info heeft gepubliceerd zit ik echt met mijn hoofd daar. Heerlijk de playlist aan het luisteren, kan de wandelroute al dromen. Mijn mede festivalgenoten aan het stalken met muziek (vinden ze leuk hoor). Graspop is echt ff naar de achtergrond verdwenen door deze stomme stilte.
En het is al over 6 weken...
Ik heb een combi Plus ticket, maar ik weet nog niet eens hoe laat ik woensdag welkom ben. Misschien dat die info er wel is, maar ik kan het niet vinden.

Edit: laat maar, al gevonden, woensdag 15:00 uur
 
Laatst bewerkt:

Millamet

Playlistbediener
28 apr 2022
14
2
Haha mannen. Ja, ik ben ook wel benieuwd naar het schema. Ik zit op Devil's Lake, vraag me daarom bijvoorbeeld af welke bands vroeg op de dag spelen. Eerste tijdslot is moeilijk te halen.
Vorige keer wilde ik Gloryhammer zien, naar die speelden al om 12u of zo. Eerste bus gemist (...), gruwelijk lang moeten wachten totdat die tweede bus vertrok.. helft van de set gemist.
 

stanvdv

Playlistbediener
11 nov 2019
28
1
Hopelijk is het vandaag in België ook een soort bevrijdingsdag, in ieder geval wat het tijdschema betreft!
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
481
522
Ik vrees dat je voor de bands die afzeggen (op zo'n kort termijn) voornamelijk Vlaamse en Nederlandse bands zult gaan zien.
Die zullen niet zo snel afzeggen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken