Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op het gratis bevrijdingsfestival (5mei) in sHertogenbosch (Brabant) is Sloper bevestigd. Tevens komt ook Anneke van Giersbergen (bekend van o.a. VUUR en The Gathering) met The Freedom Band (grootste Nederlandse rockband..aldus het festival) en Ten Tunes a Million "alternatieve rock".
Ik ga sowieso Sloper ff checken.
Krijg ik een melding van Graspop met de text "And so it begins". Ik dacht ah ze komen eindelijk met nieuws!
Maar nee hoor, gewoon weer een inhoudsloze social media post
Krijg ik een melding van Graspop met de text "And so it begins". Ik dacht ah ze komen eindelijk met nieuws!
Ja, ok misschien niet helemaal inhoudsloos. Was gewoon niet waar ik op gehoopt had
en we wisten hier gisteren al dat de opbouw was begonnen, dus echt nieuws was het ook niet helaas
hopelijk komen ze snel met nieuws.
Had Megadeth al die tijd al geen bio? Mastodon ook al niet trouwens. Ik wist wel dat er veel bands zonder bio waren, maar niet dat het ook de grotere betrof.
Had Megadeth al die tijd al geen bio? Mastodon ook al niet trouwens. Ik wist wel dat er veel bands zonder bio waren, maar niet dat het ook de grotere betrof.