Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

leon94

Campingartiest
27 okt 2018
68
58
Lamb of God naar Dynamo. Misschien hebben ze ook nog wel een gaatje vrij in juni :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.149
Nee, maar zeker weten wel een plekje vrij in Kortrijk. Jinjer zegt trouwens Dynamo af.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Op het gratis bevrijdingsfestival (5mei) in sHertogenbosch (Brabant) is Sloper bevestigd. Tevens komt ook Anneke van Giersbergen (bekend van o.a. VUUR en The Gathering) met The Freedom Band (grootste Nederlandse rockband..aldus het festival) en Ten Tunes a Million "alternatieve rock".
Ik ga sowieso Sloper ff checken.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.184
7.430
Krijg ik een melding van Graspop met de text "And so it begins". Ik dacht ah ze komen eindelijk met nieuws!
Maar nee hoor, gewoon weer een inhoudsloze social media post
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Inhoudsloos? De hype is hier begonnen met die foto!

En de hype is alweer weg, want ik heb blijkbaar mondeling examen op de vrijdag van Graspop.
Hier schrik ik toch wel van. Uitgaande van je profielfoto dacht ik dat je al wel afgestudeerd zou zijn.
 
  • Haha
Waarderingen: Joe

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Hier schrik ik toch wel van. Uitgaande van je profielfoto dacht ik dat je al wel afgestudeerd zou zijn.
Ben al even met pensioen, dus ik heb terug tijd he. T is dat of sudoku's invullen terwijl ik naar Sturm der Liebe kijk.

Het examen gaat trouwens online door, dus ik kan het ook via mijn smartphone doen terwijl ik in de pit sta.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.149
The Raven Age is support bij, hoe kan het ook anders, Tremonti. In ieder geval in Alkmaar, Zoetermeer weet ik niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.504
2.997
Had Megadeth al die tijd al geen bio? Mastodon ook al niet trouwens. Ik wist wel dat er veel bands zonder bio waren, maar niet dat het ook de grotere betrof.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.505
Had Megadeth al die tijd al geen bio? Mastodon ook al niet trouwens. Ik wist wel dat er veel bands zonder bio waren, maar niet dat het ook de grotere betrof.
Die volgens mij wel, Mastodon weet ik bijna zeker. Was laatst de tekst bij Dool ook al kwijt.. mischien een goed teken? Zou vandaag dan de dag zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken