Die mogelijkheid bestaat er bij Ticketswap eigenlijk altijd. Je koopt (als het geen Secureswap is) tweedehands tickets.Het gaat eigenlijk niet zozeer om die datum, maar meer omdat dus de mogelijkheid bestaat dat de originele koper de ticket heeft omgeruild voor een voucher, waarna Graspop de ticket ongeldig heeft gemaakt. Dat weet je pas als je ze wilt inruilen! Als er 2022 op staat, weet je eigenlijk wel zeker dat hij geldig is. Er is ook geen geldige reden waarom een verkoper een 2020 ticket verkoopt.
Ik heb net een bericht gestuurd naar Ticketswap met precies die mededeling, en dat ik graag 2022 bonnen wil ontvangen, of geld terug.
Vermoedelijk krijg je de reactie dat de bonnen gewoon geldig zijn en dat je, als je op Graspop bent en ze werken toch niet, contact met ze moet opnemen. Geld teruggeven of 2022 bonnen sturen (dat kunnen ze denk ik niet eens, want Graspop is geen Secureswap partner) gaan ze sowieso niet doen.
De bar/QRcode is blijkbaar hetzelfde, dus dan maakt de datum in principe weinig uit. Ik zou me er in elk geval niet te druk om maken. Mochten ze op Graspop uiteindelijk niet werken dan zal Ticketswap je wel zo goed mogelijk helpen.
Laatst bewerkt: