Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.629
Zwaar kut dit.
Normaal kampeerde ik op GMM, nu switch ik naar dagelijks pendelen met de auto in groep en het wordt opeens €60 voor een weekend.
Ik ga extra pensioen vragen aan de Bundestag.
normaal zijn er ook wel niet officieële parkings van buurtbewoners, misschien is het daar beter qua prijs?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.532
3.040
Sinds wanneer staat dat bericht van de nieuwe plattegrond en North Stage/South Stage online?
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
307
236
Daar gaat de stressmeter al weer de hoogte in! Ik heb zelfs al geen tijd genoeg meer om luistersessies te houden a rato 2 platen/dag ?
Daarom staat er telkens een beetje uitleg bij, om je te helpen kiezen. ;)

En staan ze (bijna) allemaal al netjes in de bijbehorende Spotify-playlist te blinken. Shufflen kan dus eventueel ook. ;)
 
  • Geweldig
Waarderingen: jonasvh

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.571
4.498
de naamsverandering om niet meer Main 1 en 2 te hebben waardoor dit voor artiesten minder uitmaakt op welke van de 2 ze spelen?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.544
Eerste indruk prima terrein, niet superveel veranderd. Zoals ik dacht een Jupilerstage upgrade. Pleintje bij het cafe en de Metal Dome ziet er gezellig uit. Kom maar op!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.209
7.466
Ze volgen pinkpop dus met de North en South stage haha. Gelukkig staan ze op graspop wel gewoon naast elkaar. Ook Cool dat de jupiler stage groter is nu.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.629
mijn grootste vraag is nu wel nog steeds niet beantwoord, hoeveel wordt de capaciteit groter door deze terreinswijziging?
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.046
2.675
mijn grootste vraag is nu wel nog steeds niet beantwoord, hoeveel wordt de capaciteit groter door deze terreinswijziging?
Vraag ik me ook af.

Ik dacht dat ze Boneyard op het oude festivalterrein gingen zetten? Nu hebben ze die blijkbaar mee opgeschoven naar links. Zie bovenaan en onderaan de foto ("Zandbergen" en "Europalaan") en het bosje linksmidden beide foto's. Hoe ligt de nieuwe camping dan op het oude festivalterrein?

gmm1.JPG

gmm2.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

B3rm

Playlistbediener
12 okt 2021
8
9
Vraag ik me ook af.

Ik dacht dat ze Boneyard op het oude festivalterrein gingen zetten? Nu hebben ze die blijkbaar mee opgeschoven naar links. Zie bovenaan en onderaan de foto ("Zandbergen" en "Europalaan") en het bosje linksmidden beide foto's. Hoe ligt de nieuwe camping dan op het oude festivalterrein?

Bekijk bijlage 1516

Bekijk bijlage 1517
Niet, het festivalterrein ligt op de oude camping Boneyard
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Vraag ik me ook af.

Ik dacht dat ze Boneyard op het oude festivalterrein gingen zetten? Nu hebben ze die blijkbaar mee opgeschoven naar links. Zie bovenaan en onderaan de foto ("Zandbergen" en "Europalaan") en het bosje linksmidden beide foto's. Hoe ligt de nieuwe camping dan op het oude festivalterrein?

Bekijk bijlage 1516

Bekijk bijlage 1517
Ik ben er gisteren nog langs gereden. Er werd hard gewerkt aan het terrein onder de Europalaan. Dit was eerst parking. Misschien wordt dit nu de Boneyard.
 

Millamet

Playlistbediener
28 apr 2022
14
2
Parkeren kost 15 euro in de voorverkoop, en 20 euro ter plaatse.
Prijzen en meer info over lockers zijn ook bekend, voor degene die daar laatst om vroeg.
Dat was ik, en gevonden! Jammer dat er geen grote lockers met oplaadpunt zijn. Ff van te voren kijken wat we er in willen proppen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

saurus

Dagopener
4 feb 2019
545
642
Op woensdag blijft het festivalterrein en de metalplaza gesloten. Donderdag om 10u gaan deze open
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken