DennisvdBr wrote:
jimmywe wrote:
Denkpiste. … Waarvoor de tickethouders van RW hun voucher kunnen gebruiken. ….
Klopt het dat voor Graspop geen vouchers zijn, maar keuze “over naar 2021” of “geld teruggave” ?
Want dan streep ik mijn theorie over losse Stenehei dag alvast door, als er geen vouchers zijn voor Dessel-evenementen?
maar ook op ticketmaster staat:
De Voucher kan vrij besteed worden
aan festivals georganiseerd in het Festivalpark in Werchter in 2021 en 2022. Wat betekent dat concreet?
Je kan zelf bepalen hoe je de Voucher gebruikt. Je kan dezelfde bestelling als in 2020 plaatsen maar je kan ook opteren om tickets voor bijvoorbeeld TW Classic of Werchter Boutique te kopen. Er zijn tal van mogelijkheden. Jij kiest.
Zou dat dan betekenen dat het evenement bij inzet van een voucher, specifiek voor een “festival” op Werchter moeten zijn?
Dus ingepakt in TW of een Rock Werchter-dag?
Dat zou Graspop en Stenehei allebei uitsluiten, toch?
Er zijn wel vouchers, zie onderstaande info uit de email die wij hebben gekregen:
Ben je op dit moment nog niet zeker of je je tickets wil behouden? Dan kan je in ‘Mijn Account’ op ticketmaster.be een voucher aanvragen. Het bedrag van deze voucher komt overeen met de kostprijs van je festivaltickets, accommodaties en munten, inclusief servicekosten. Dit bedrag kan je dan opnieuw besteden aan tickets voor GMM 2021 of GMM 2022. Wie een voucher heeft, zal van 19 oktober tot en met 25 oktober 2020 ook voorrang krijgen om nieuwe tickets voor GMM 2021 te kopen.
Ze hebben het wel echt over “tickets voor GMM” en niet over “tickets voor evenementen op de Stenehei in Dessel” Dus geen idee