wenteldave wrote:
Joslittel wrote:
Zo. Ik ga hier even doen aan schaamteloze zelfpromotie! Het zal jullie niet ontgaan zijn dat er de afgelopen weken druk gepost is rondom de Festileaks Festival Draft. Ik kan me ook voorstellen dat niet iedereen dit volledig gevolgd heeft. 11 forumleden hebben in competitie met elkaar een line-up in elkaar gezet. De eerste 30 namen zijn allemaal exclusief, eenmaal gekozen mocht de rest deze niet selecteren. Daarna mocht de poster aangevuld worden tot max 100 namen die niet exclusief zijn.
Tot zaterdagavond mag gestemd worden door een pm naar Yannick, meer details in het Draft forum. Hieronder de poster van JozzFest, mijn festival. Dit wordt de MetalDays van de lage landen. In de Belgische Ardennen genieten van zware bieren en zware gitaren! Een stem zou zeker helpen omdat het een vrij specifieke line-up is haha.
Ik verlaag me niet tot dit niveau… Bah ?
Alles wat ik kan zeggen is: kijk alle line-ups goed door. Staan waarschijnlijk bij iedere line-up zat namen die je kan waarderen als je gaat stemmen.
Ben er eens goed een middagje voor gaan zitten vandaag.
Lastig en aardig wat werk, maar leuk om te zien en doen!
Enkele lijsten staken er voor mij duidelijk bovenuit (welke zouden dat nou zijn..? ? ), maar overal was wel wat moois te ontdekken.
Ook complimenten aan iedereen voor de ‘omlijsting’ van ieder festival (poster, locatie, voorzieningen, sfeerimpressie, clashfinder, etc.), dat geeft zeker wel een extra dimensie! ?
Ik heb in ieder geval ook mijn duit in het zakje gedaan, ben benieuwd naar de uitslag morgen!