Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

prins

Dagopener
9 nov 2019
519
625
bedankt, voor deze thrash bands update, staan een paar mooie namen tussen !!! hopelijk komen er een paar over naar gmm.
heb me afgelopen editie erg vermaakt op vrijdag bij ms2 met death angel, testament, anthrax, amon amarth en slayer.

iedereen een goede jaarwisseling , raise your horns proost !!!
 

karlijn

Playlistbediener
12 nov 2019
11
1
Ik had afgelopen jaar in oktober al overnachtingen geregeld in Lommel bij het Parelstrand. Nadat ze daar wakker werden na bekendmaking van de eerste namen van GMM moesten we opeens borgkosten gaan betalen. (Ik vind dat eigenlijk vreemd, maar goed) en nu net heb ik een mail gekregen dat wij niet meer in die periode kunnen komen, omdat het park asielzoekers gaat huisvesten. Dus jammer, nu moeten we opzoek naar een nieuwe accommodatie. Hopelijk komen er nu binnenkort wat namen om een positieve vibe te krijgen ☺️
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.571
11.111
Ik had afgelopen jaar in oktober al overnachtingen geregeld in Lommel bij het Parelstrand. Nadat ze daar wakker werden na bekendmaking van de eerste namen van GMM moesten we opeens borgkosten gaan betalen. (Ik vind dat eigenlijk vreemd, maar goed) en nu net heb ik een mail gekregen dat wij niet meer in die periode kunnen komen, omdat het park asielzoekers gaat huisvesten. Dus jammer, nu moeten we opzoek naar een nieuwe accommodatie. Hopelijk komen er nu binnenkort wat namen om een positieve vibe te krijgen
263a.svg
Huh. Mag dat zomaar dan?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.453
4.613
Ik had afgelopen jaar in oktober al overnachtingen geregeld in Lommel bij het Parelstrand. Nadat ze daar wakker werden na bekendmaking van de eerste namen van GMM moesten we opeens borgkosten gaan betalen. (Ik vind dat eigenlijk vreemd, maar goed) en nu net heb ik een mail gekregen dat wij niet meer in die periode kunnen komen, omdat het park asielzoekers gaat huisvesten. Dus jammer, nu moeten we opzoek naar een nieuwe accommodatie. Hopelijk komen er nu binnenkort wat namen om een positieve vibe te krijgen ☺️

Gaat dat zomaar? Is dat park eigendom van de belgische staat ofzo? particulieren kunnen toch niet verplicht worden om bestaande arrangementen op te zeggen en azielzoekers op te vangen?
 

karlijn

Playlistbediener
12 nov 2019
11
1
karlijn wrote:
Ik had afgelopen jaar in oktober al overnachtingen geregeld in Lommel bij het Parelstrand. Nadat ze daar wakker werden na bekendmaking van de eerste namen van GMM moesten we opeens borgkosten gaan betalen. (Ik vind dat eigenlijk vreemd, maar goed) en nu net heb ik een mail gekregen dat wij niet meer in die periode kunnen komen, omdat het park asielzoekers gaat huisvesten. Dus jammer, nu moeten we opzoek naar een nieuwe accommodatie. Hopelijk komen er nu binnenkort wat namen om een positieve vibe te krijgen
263a.svg


Gaat dat zomaar? Is dat park eigendom van de belgische staat ofzo? particulieren kunnen toch niet verplicht worden om bestaande arrangementen op te zeggen en azielzoekers op te vangen?

Geen idee, straks zal ik de voorwaarden is lezen.
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
xydroh wrote:

karlijn wrote:
Ik had afgelopen jaar in oktober al overnachtingen geregeld in Lommel bij het Parelstrand. Nadat ze daar wakker werden na bekendmaking van de eerste namen van GMM moesten we opeens borgkosten gaan betalen. (Ik vind dat eigenlijk vreemd, maar goed) en nu net heb ik een mail gekregen dat wij niet meer in die periode kunnen komen, omdat het park asielzoekers gaat huisvesten. Dus jammer, nu moeten we opzoek naar een nieuwe accommodatie. Hopelijk komen er nu binnenkort wat namen om een positieve vibe te krijgen
263a.svg



Gaat dat zomaar? Is dat park eigendom van de belgische staat ofzo? particulieren kunnen toch niet verplicht worden om bestaande arrangementen op te zeggen en azielzoekers op te vangen?

Geen idee, straks zal ik de voorwaarden is lezen.

https://www.lommel.be/product/2045/veelgestelde-vragen-over-asielcentrum-parelstrand

Een gedeelte van het vakantiedomein is 'verhuurd' aan Fedasil, deze vangen de vluchtelingen op. Normaal konden ze deze keer alles verhuren maar de beslissing is gevallen dat er terug asielzoekers komen, de rest zal volzet zijn daarmee werd u verblijf waarschijnlijk geannuleerd.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
The Shining (die van Noorwegen weltverstaan) gaan enkele festivals doen om het 10-jarige bestaan van Blackjazz te vieren.
Die hebben enkele jaren terug (2015?) een zeer vet concert gegeven in de Metal Dome.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.571
11.111
The Shining (die van Noorwegen weltverstaan) gaan enkele festivals doen om het 10-jarige bestaan van Blackjazz te vieren.
Die hebben enkele jaren terug (2015?) een zeer vet concert gegeven in de Metal Dome.
Was inderdaad 2015, na een snelle opzoekbeurt. Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord, dus ik ga zometeen even luisteren. Vijf jaar is in ieder geval wel lang zat om terug te komen.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
TettenVogel wrote:
The Shining (die van Noorwegen weltverstaan) gaan enkele festivals doen om het 10-jarige bestaan van Blackjazz te vieren.
Die hebben enkele jaren terug (2015?) een zeer vet concert gegeven in de Metal Dome.

Was inderdaad 2015, na een snelle opzoekbeurt. Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord, dus ik ga zometeen even luisteren. Vijf jaar is in ieder geval wel lang zat om terug te komen.

Ik zou dan wel naar Blackjazz, One One One of International Blackjazz Society luisteren. Hun laatste plaat, Animal is maar meh.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.571
11.111
wenteldave wrote:

TettenVogel wrote:
The Shining (die van Noorwegen weltverstaan) gaan enkele festivals doen om het 10-jarige bestaan van Blackjazz te vieren.
Die hebben enkele jaren terug (2015?) een zeer vet concert gegeven in de Metal Dome.


Was inderdaad 2015, na een snelle opzoekbeurt. Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord, dus ik ga zometeen even luisteren. Vijf jaar is in ieder geval wel lang zat om terug te komen.

Ik zou dan wel naar Blackjazz, One One One of International Blackjazz Society luisteren. Hun laatste plaat, Animal is maar meh.
Komt voor de bakker!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.571
11.111
wenteldave wrote:

TettenVogel wrote:
The Shining (die van Noorwegen weltverstaan) gaan enkele festivals doen om het 10-jarige bestaan van Blackjazz te vieren.
Die hebben enkele jaren terug (2015?) een zeer vet concert gegeven in de Metal Dome.


Was inderdaad 2015, na een snelle opzoekbeurt. Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord, dus ik ga zometeen even luisteren. Vijf jaar is in ieder geval wel lang zat om terug te komen.

Ik zou dan wel naar Blackjazz, One One One of International Blackjazz Society luisteren. Hun laatste plaat, Animal is maar meh.
Ik zie in waarom het zo vet was, maar ik zou het zelf niet zo gauw opzetten. Echter ben ik wel te vinden bij een optreden van ze, want het klinkt wel alsof ze er een enorm klerebende van maken. Daar moet ik bij zijn!
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
519
625
las net op facebook sitevan graspop dat de combi xl plus tickets zijn uitverkocht. staat nog niets van op de gewone website.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
las net op facebook sitevan graspop dat de combi xl plus tickets zijn uitverkocht. staat nog niets van op de gewone website.

Bij mij is het omgekeerd: nog geen bericht op FB, maar wel uitverkocht volgens de site.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.163
7.403
prins wrote:
las net op facebook sitevan graspop dat de combi xl plus tickets zijn uitverkocht. staat nog niets van op de gewone website.

Bij mij is het omgekeerd: nog geen bericht op FB, maar wel uitverkocht volgens de site.

Ze zijn inderdaad uitverkocht, staat ook op de website aangegeven nu.
Dit gaat wel echt problemen opleveren voor mijn vriendengroep. Van dee mensen waar ik normaal mee reis in de auto heeft straks de helft een combi plus ticket en de andere helft een normale combi ticket... is wel echt balen dit.
had niet verwacht dat het zo snel uitverkocht zou zijn eigenlijk
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.571
11.111
Toch maar m'n dagtickets snel upgraden naar een weekendticket... Voor je het weet, zijn die ook uitverkocht.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.163
7.403
Toch maar m’n dagtickets snel upgraden naar een weekendticket… Voor je het weet, zijn die ook uitverkocht.

Voorgaande jaren kregen we wel een waarschuwing per email toen 85% van de combi tickets verkocht waren.
Ik neem aan dat ze dat dit jaar ook doen maar je kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen.

Ik ben trouwens erg nieuwschierig wat de verhouding is tussen het aantal combi PLUS tickets dat te koop is en de normale combi tickets. Maar goed daar zullen we pas in Juni achterkomen denk ik (aan de hand van hoe vol de camping staat na woensdag)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.333
5.853
las net op facebook sitevan graspop dat de combi xl plus tickets zijn uitverkocht. staat nog niets van op de gewone website.

Jezus dat is hard gegaan! Of het moeten er erg weinig geweest zijn inderdaad?

Ik had eigenlijk niet verwacht dat er een gelimiteerd aantal XL Plus tickets beschikbaar zou zijn. Hoe meer mensen er een dag eerder komen, hoe beter, lijkt me toch? Zou denken dat ze gewoon XL en XL Plus zouden blijven verkopen tot het totaal uitverkocht is. Blijkbaar niet...
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
184
264
Ik ben wel blij dat ik dan een kaartje heb voorgeschoten voor mn vriend. Die wou er later een kopen, maar ik durfde het risico niet te nemen dat het zou uitverkopen. Blijkbaar had mn onderbuik gelijk... maar wel zuur voor iedereen die nu te laat is, zeker omdat er geen waarschuwing is gegeven. Ik had niet verwacht dat de combi plus en de gewone combi los konden uitverkopen
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.391
6.644
Ik vond het juist nogal lang duren met die Combi Plus tickets. Als ik lees dat er een gelimiteerd aantal zijn, gaan bij mij de alarmbellen af. Ik heb ze dus gelijk een minuut nadat ze in de verkoop gingen gekocht. Achteraf helemaal niet nodig. Maar ja, ik heb ze.

Maar goed, ze hadden inderdaad mogen waarschuwen. Maar als je er nu nog geen één hebt terwijl je dat wel had gewild dan is het wel echt je eigen schuld (verondersteld dat je het geld hebt). Ze zijn al maanden in de verkoop, er stond expliciet bij dat het een gelimiteerd aantal is en we hebben (bijna) allemaal onze kerstbonus gehad. Waarom zou je wachten en het risico lopen? Zeker aangezien Hellfest bijvoorbeeld allang uitverkocht is en voor vele internationale metalheads Graspop een prima alternatief is.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Jammer dat er geen waarschuwing is geweest. Ik had wel €10 over gehad om op donderdag geen 3 uur in de rij te hoeven staan om binnen te komen. Ondanks dat ik niet op de festivalcamping slaap. Denk dat dat ook de reden van uitverkopen is eerlijk gezegd. Zo’n tafereel als in 2018 waarbij je acts mist vanwege de rij lijkt me voor veel mensen wel een plus ticket waard. Ik heb in ieder geval nu wel maar meteen m’n combiticket gekocht, want die zullen na dit bericht ook wel een boost krijgen en ik weet toch al dat ik wil gaan. Ben benieuwd of die deze maand ook nog uitverkocht zullen raken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken