Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Tussen de namen van Hurricane & Southside staat While She Sleeps. Heb ik dit jaar gezien op Metaldays (met een andere zanger) en die waren echt strak! Lijkt me wel een mooie naam voor de Jupiler!

Metaldays! Staat zo hoog op mijn to dolist voor volgend jaar. Laatste keer op die locatie zeker? Was dit jaar bijna meegegaan via Grimm Gent, maar kon geen verlof regelen :-x :-x :-x
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
wenteldave wrote:
Was een kleine overlapping met Rob Zombie en Possessed. Ook was het net voor Def Leppard, Eluveitie en Kvelertak. Ik ben benieuwd waar je gestaan hebt dan.

Beantwoord deze foto die ik gemaakt heb je vraag? Dit was mijn plek voor de hele dag.
Yjy5x0w.jpg

Hahaha Zalig!

Vind Rob Zombie schijtmuziek, maar van zo dichtbij lijkt me wel een belevenis!
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Vanochtend kwam Fleddy Melculy hun nieuwe single voorstellen op stubru. Er volgt een nieuw album in het voorjaar en een clubtour in België & Nederland in maart – april. Die kunnen we ook wel opschrijven voor een plekje op Graspop.

Ze stonden twee jaar geleden op de Jupiler Stage als ik me niet vergis. Het had niet veel gescheeld of ze moesten toen niet meer komen. Blijkbaar stelden ze te pittige financiële eisen aan de organisatie. Laat Graspop daar nu net heel gevoelig voor zijn...
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Ze stonden twee jaar geleden op de Jupiler Stage als ik me niet vergis. Het had niet veel gescheeld of ze moesten toen niet meer komen. Blijkbaar stelden ze te pittige financiële eisen aan de organisatie. Laat Graspop daar nu net heel gevoelig voor zijn…

Daar stonden ze inderdaad. Wist niet dat ze zo veeleisend waren. Ik zie hen precies altijd op de kleinste festivalletjes en in de gekste zalen dat ik dat ook nooit zou verwacht hebben. Dat zou de zaken dan wel veranderen ja...

Metaldays! Staat zo hoog op mijn to dolist voor volgend jaar. Laatste keer op die locatie zeker? Was dit jaar bijna meegegaan via Grimm Gent, maar kon geen verlof regelen

Vooral doen. Stond bij mij ook heel hoog op de lijst en wist die verwachtingen nog in te lossen ook.
Als je komend jaar met Grimm mee gaat en je hoort ergens op het terrein mijn naam, kom dan zeker hallo zeggen! :)
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
P.O.D…. Interessant hoe dat allemaal verloopt. Eerst zeiden ze af (was een van m’n hoogtepunten) waar ik al van baalde, vervolgens posten ze op Social Media day ze afgelopen editie naar Graspop komen maar nooit vanuit Graspop bevestigd… Nu vgm nog niks bekend over 2020

Ze zijn op dit moment een Europese tour aan het doen samen met Alien Ant Farm en staan op 21 november in Hasselt, 22 november in Alkmaar en 23 november in Enschede.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Pim wrote:

wenteldave wrote:
Was een kleine overlapping met Rob Zombie en Possessed. Ook was het net voor Def Leppard, Eluveitie en Kvelertak. Ik ben benieuwd waar je gestaan hebt dan.


Beantwoord deze foto die ik gemaakt heb je vraag? Dit was mijn plek voor de hele dag.
Yjy5x0w.jpg


Dat is een gruwelijke foto. Ben zelf niet zo dichtbij gekomen (maar ik sta dan ook vaak verder naar achteren).
Enfin, deze beantwoordt zeker mijn vraag. Jij was niet weg te slaan van Main Stage 1?
Mainstage 2 was voor mij dit jaar de Place to be.
Alleen bij Slipknot, Architects en Slash bij 1 gestaan.
Voor de rest vooral Main 2 en een enkele keer bij de andere stages. Is eigenlijk vrijwel altijd op GMM!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Pim wrote:
Tussen de namen van Hurricane & Southside staat While She Sleeps. Heb ik dit jaar gezien op Metaldays (met een andere zanger) en die waren echt strak! Lijkt me wel een mooie naam voor de Jupiler!

Metaldays! Staat zo hoog op mijn to dolist voor volgend jaar. Laatste keer op die locatie zeker? Was dit jaar bijna meegegaan via Grimm Gent, maar kon geen verlof regelen
1f621.svg
1f621.svg
1f621.svg
Ik zou je verlof gelijk nu aanvragen! Geloof me, het is het waard! Je ziet weinig bands, maar de hele ervaring is mooi. Zwemmen, omgeving bekijken, de gezellige camping, en dan heb je nog een lekkere beach bar waar nog 'n klein podium bij is met elke avond iets aparts.
 

Verwijderd lid 38324

Playlistbediener
22 feb 2019
17
0
Copenhell:

Judas Priest
Korn
Disturbed
Mercyful Fate
Emperor, Jinjer, Of Mice & Men, Gloryhammer, Destruction, Benediction, Xenoblight, Vreid, Crypt Sermon, Orm en High Command

Mijn indruk: weer veel vant zelfde
Tjah.. maar Priest, Gloryhammer, Benediction en Xenoblight mogen van mij wel door naar Graspop.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Van de namen van Hurricane/Southside is Bring Me The Horizon ook wel een grote kanshebber. Ik zie die zelfs jammer genoeg één van de grotere plaatsen op de line-up krijgen.
 

jaimy666

Nieuw lid
18 okt 2019
2
0
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=3042150012468359&id=100000201698375&set=a.575771592439559&source=48

Dat is een link naar mijn voorspelling in combinatie met mijn wishlist.

Hi trouwens, ik zat hier eerder met een ander account maar ik weet mijn inloggegevens niet meer dus heb al gauw dit gemaakt.


Nog opmerking trouwens, Head Machine is een niet bestaande band waarover ik soms hardop fantaseer. Phil Demel, Adam Duve Dave Mcclain en nog een of 2 anderen die Machine Head covers maken. Hoe nice zou dat niet zijn?

Maar ik bedoelde op die plek Overkill


Trouwens wat ik soms ook denk is dat Linkin Park ooit terug samen komt en Sam Carter van Architects vraagt als lead vocals.


Papa Roach zie ik trouwens ook nog gebeuren op Graspop.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.615
8.946
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=3042150012468359&id=100000201698375&set=a.575771592439559&source=48

Dat is een link naar mijn voorspelling in combinatie met mijn wishlist.

Hi trouwens, ik zat hier eerder met een ander account maar ik weet mijn inloggegevens niet meer dus heb al gauw dit gemaakt.

Nog opmerking trouwens, Head Machine is een niet bestaande band waarover ik soms hardop fantaseer. Phil Demel, Adam Duve Dave Mcclain en nog een of 2 anderen die Machine Head covers maken. Hoe nice zou dat niet zijn?

Maar ik bedoelde op die plek Overkill

Trouwens wat ik soms ook denk is dat Linkin Park ooit terug samen komt en Sam Carter van Architects vraagt als lead vocals.

Papa Roach zie ik trouwens ook nog gebeuren op Graspop.

Die line-up zou mij waarschijnlijk niet binnen halen :lol:
Maar wel mooi in elkaar gezet verder natuurlijk!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Aardig je best op gedaan, Jaimy. Die Apokalyptischen Reiter zou ik enorm tof vinden, al weet ik niet of ze live ook goed zijn.
Ik vind de (sub-)headliners een beetje aan de karige kant, jammer genoeg. De rest van het programma is wel redelijk met bv. Elvenking en For I Am King. Toch denk ik er ook hetzelfde over als Koekdoos en zal ik waarschijnlijk gewoon naar Pinkpop gaan i.p.v. een weekend Graspop.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.615
8.946
Ik denk dat ik het overigens wel voor elkaar krijg om minimaal 1 dag te gaan met de echte line-up. Natuurlijk nog even afwachten wat het wordt, maar er is altijd wel een dag voor me bij geweest.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Adam "Nergal" Darski, frontman van Behemoth, gaat volgend jaar enkele festivals in de zomer doen met zijn bluesproject "Me and That Man". Vandaag is hij aangekondigd voor Gefle Metal Festival (met oa Meshuggah en Mayhem). Zelf zegt hij "Got bunch of surprises to be revealed soon... but expect us singing the devil’s blues on the finest European festivals next year!". Leuk voor in de Metal Dome, niet ;)
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Als je komend jaar met Grimm mee gaat en je hoort ergens op het terrein mijn naam, kom dan zeker hallo zeggen!
1f642.svg

Haha will do. Precies veel Grimm-mensen hier

Ik zou je verlof gelijk nu aanvragen! Geloof me, het is het waard! Je ziet weinig bands, maar de hele ervaring is mooi. Zwemmen, omgeving bekijken, de gezellige camping, en dan heb je nog een lekkere beach bar waar nog ’n klein podium bij is met elke avond iets aparts.

Precies wat ik van anderen reeds hoorde! Dat wordt hier precies alleen maar beaamd. Staat nog harder op mn to-do list ;)
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81

Ok Metallica zie ik niet gebeuren, maar er staan een paar hele leuke bands op je affiche. Evil Invaders, Amorphis, Cannibal Corpse, Cult of Luna, Kvelertak. Zou zelfs bands die me minder liggen zoals DragonForce en Babymetal eens gaan bekijken.

Maareh.. Killswitch Engage op de Jupiler Stage? :)

Adam “Nergal” Darski, frontman van Behemoth, gaat volgend jaar enkele festivals in de zomer doen met zijn bluesproject “Me and That Man”. Vandaag is hij aangekondigd voor Gefle Metal Festival (met oa Meshuggah en Mayhem). Zelf zegt hij “Got bunch of surprises to be revealed soon… but expect us singing the devil’s blues on the finest European festivals next year!”. Leuk voor in de Metal Dome, niet
1f609.svg

Jaaaaaaaaa! Ik zou hier enorm opgetogen mee zijn :)) Klinkt uiteraard totaal niet zoals Behemoth. De eerste keer dat ik "My church is black" hoorde dacht ik dat het een nieuw nummer van Nick Cave was. Heerlijk nummer.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Adam “Nergal” Darski, frontman van Behemoth, gaat volgend jaar enkele festivals in de zomer doen met zijn bluesproject “Me and That Man”. Vandaag is hij aangekondigd voor Gefle Metal Festival (met oa Meshuggah en Mayhem). Zelf zegt hij “Got bunch of surprises to be revealed soon… but expect us singing the devil’s blues on the finest European festivals next year!”. Leuk voor in de Metal Dome, niet
1f609.svg

Jaaaaaaaaa! Ik zou hier enorm opgetogen mee zijn :)) Klinkt uiteraard totaal niet zoals Behemoth. De eerste keer dat ik "My church is black" hoorde dacht ik dat het een nieuw nummer van Nick Cave was. Heerlijk nummer.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.615
8.946
Welke bands verwachten jullie wel op Graspop, maar nog niet in de eerdere aankondigingen? Van die bands die nog zo'n concert hebben in februari of iets dergelijks.
Of juist wel bij de eerdere aankondigingen, ook interessant. (los van welke bands je gewoon graag wil zien)

Bijvoorbeeld Airbourne heeft afgelopen week hun show in België gehad en komt met nieuw album, dus zou zeggen dat die wel bij de eerste aankondiging mogen zitten :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken