Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Maiden op Donderdag! Dit gaat een geweldig jaar worden. Misschien wel beter dan twee jaar terug
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.375
11.030
Iron Maiden afsluiter MS1 (duh), meer dan 120 bands en verkoop start de 15e om 10.00 uur haal ik uit de mail.

 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik denk dat voor de 17de rond de 50 namen bekend zijn net al ls vorig jaar. Dus er komen snel mooie dagen aan.
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
@martin2. Nog hints wanneer we weer blij gemaakt worden?
Normaal werd er morgen pas iets bekend gemaakt dus ik veronderstel wel dat die aankondiging ook door zal gaan ondanks nu IM al bekend gemaakt is. Ik verheug me toch al zéér op de zomer 2020 !
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.509
5.351
Voor mij persoonlijk een onnodige 4e dag. Jammer dat ze niet wat meer bekend maken.

Joslittel wrote:
@martin2. Nog hints wanneer we weer blij gemaakt worden?

Normaal werd er morgen pas iets bekend gemaakt dus ik veronderstel wel dat die aankondiging ook door zal gaan ondanks nu IM al bekend gemaakt is. Ik verheug me toch al zéér op de zomer 2020 !
Moesten meevaren met Maiden, misschien morgen dan nog een handje vol met namen?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.790
5.407
Mooie start, en dus toch die 4 dagen, wat ik zeker niet vreemd vind gezien de jubileumeditie en het succes van 2018.
Iron Maiden wellicht niet origineel, maar toch wel blij mee. Heb ze in 2018 toch maar half meegekregen aangezien ik tijdig bij Ayreon wilde zijn.

Morgen (of i.i.g. voor de start van de vvk de 15e) waarschijnlijk nog een flinke drop namen, ga ik van uit.
Ik zit de 15e sowieso al klaar voor een Combi-XL! :cool:
 

Headbangertje

Campingartiest
4 nov 2019
83
117
Na lang meelezen toch ook maar eens posten.

4 dagen top! Ik was aan het twijfelen naar Weert te gaan, maar met Maiden als headliner is dat niet echt nodig.
Wat verwachten we nog meer als namen?
-SOAD
-Nightwish
-Alter bridge
-Megadeth
-RATM?
-Alestorm
-Motley Crue (ik las geruchten dat Livenation die weer wil laten touren in 2020)
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.790
5.407
let vooral ook op de woorden in de aankondiging: 4 FULL days , geen halve dag als een paar jaar terug op donderdag dus
Zo werd het 2 jaar geleden ook aangekondigd, wat vervolgens toch wel tot enige teleurstelling bij velen leidde toen bleek dat de dag korter was dan de andere 3.
Niet te letterlijk nemen dus, zal wel weer hetzelfde zijn als 2018.

AC/DC zou ik ook nog niet afschrijven. De grootste naam zou nog moeten komen, zoals gezegd.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.705
3.485
Mooie start, en dus toch die 4 dagen, wat ik zeker niet vreemd vind gezien de jubileumeditie en het succes van 2018.
Iron Maiden wellicht niet origineel, maar toch wel blij mee. Heb ze in 2018 toch maar half meegekregen aangezien ik tijdig bij Ayreon wilde zijn.

Morgen (of i.i.g. voor de start van de vvk de 15e) waarschijnlijk nog een flinke drop namen, ga ik van uit.
Ik zit de 15e sowieso al klaar voor een Combi-XL!
1f60e.svg

Ben ik volledig met je eens.
De komende dagen gaan er nog wel wat namen volgen. Ik verwacht zeker nog een 2e headliner, eventueel een 3e en al een reeks namen voordat de tickets in verkoop gaan de 15e.

Heb hen in 2018 wel iets meer dan half meegekregen, maar heb de 3 bisnummers toch ook gemist door tijdig naar de tent te gaan voor Ayreon. De donderdag van Graspop zo afsluiten is absoluut geen straf :D
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Is Disturbed niet ook juist zo’n ‘love it or hate it’-band?
Volgens mij hebben die toch ook wel een aardig legertje aan haters, net als bv. Five Finger Death Punch, Avenged Sevenfold, Limp Bizkit…?

*Zwaait*

Vond het een draak van een voorstelling dit jaar op GMM. Melige stierenkak. Maar da's idd gewoon mijn gevoel/mening want ik ken veel mensen die deze show fantastisch vonden.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.790
5.407
Bericht op facebook van Iron Maiden:

Special guests on the European leg include:
Airbourne, Alter Bridge, Avatar, Disturbed, Lord of the Lost, Within Temptation
Dat zou een mooie worp zijn voor die donderdag!
Disturbed en Within Temptation wel minder waarschijnlijk, aangezien ze er dit jaar nog stonden, maar wie weet..
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.556
4.748
Set Abominae wrote:
Is Disturbed niet ook juist zo’n ‘love it or hate it’-band?
Volgens mij hebben die toch ook wel een aardig legertje aan haters, net als bv. Five Finger Death Punch, Avenged Sevenfold, Limp Bizkit…?

*Zwaait*

Vond het een draak van een voorstelling dit jaar op GMM. Melige stierenkak. Maar da’s idd gewoon mijn gevoel/mening want ik ken veel mensen die deze show fantastisch vonden.

goeie zanger maar hij heeft gewoon geen stage presence, vond het ook niet veel een show, meer mensen die op een podium stonden en speelden. Op plaat vind ik dit fantastisch maar live was het toch maar matig, daar verwacht je toch een tikkeltje extra dan gewoon de nummers spelen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.375
11.030
Set Abominae wrote:
Mooie start, en dus toch die 4 dagen, wat ik zeker niet vreemd vind gezien de jubileumeditie en het succes van 2018.
Iron Maiden wellicht niet origineel, maar toch wel blij mee. Heb ze in 2018 toch maar half meegekregen aangezien ik tijdig bij Ayreon wilde zijn.

Morgen (of i.i.g. voor de start van de vvk de 15e) waarschijnlijk nog een flinke drop namen, ga ik van uit.
Ik zit de 15e sowieso al klaar voor een Combi-XL!
1f60e.svg


Ben ik volledig met je eens.
De komende dagen gaan er nog wel wat namen volgen. Ik verwacht zeker nog een 2e headliner, eventueel een 3e en al een reeks namen voordat de tickets in verkoop gaan de 15e.

Heb hen in 2018 wel iets meer dan half meegekregen, maar heb de 3 bisnummers toch ook gemist door tijdig naar de tent te gaan voor Ayreon. De donderdag van Graspop zo afsluiten is absoluut geen straf
1f600.svg

Hier nog één. In 2018 zelfs de hele show overgeslagen voor Watain en Ayreon. Dus mooie kans op een herkansing. Maar mochten er weer scherpe boekingen tegenover staan (Avantasia, Opeth) dan ben ik daar weer te vinden.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Als er net als in 2018 weer driedagentickets te koop zijn (zonder de donderdag), denk ik dat velen daar toch de voorkeur zullen geven boven een vierdagenticket. Een extra dag vrij moeten nemen (en meer geld te betalen) om weer dezelfde show van Maiden te mogen zien.....
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Hier nog één. In 2018 zelfs de hele show overgeslagen voor Watain en Ayreon. Dus mooie kans op een herkansing. Maar mochten er weer scherpe boekingen tegenover staan (Avantasia, Opeth) dan ben ik daar weer te vinden.

Ik verwacht Opeth echt wel op GMM. Zag ze gisteren aan het werk in Brussel. Mikael gaf niets prijs over mogelijke festivals, maar komaan.. die staan er gewoon in juni! Ze touren voor de nieuwe CD
 

violentfraggle

Playlistbediener
11 jul 2019
18
0
Vond het een draak van een voorstelling dit jaar op GMM. Melige stierenkak. Maar da’s idd gewoon mijn gevoel/mening want ik ken veel mensen die deze show fantastisch vonden.

Mijn vrouw is een fervent Disturbed aanhanger, maar zelfs zij vond het dit jaar allemaal wat muf. En als zij opmerkt dat Phil Collins er slecht uitziet, is dat geen goed teken. :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken