Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.790
5.407
Als er net als in 2018 weer driedagentickets te koop zijn (zonder de donderdag), denk ik dat velen daar toch de voorkeur zullen geven boven een vierdagenticket. Een extra dag vrij moeten nemen (en meer geld te betalen) om weer dezelfde show van Maiden te mogen zien…..
Dat zal voor velen vast gelden, maar die XL-dag gaat natuurlijk toch gewoon uitverkopen.
Er zal ongetwijfeld nog genoeg moois bij komen, en Iron Maiden heeft gewoon van zichzelf al een grote, trouwe schare fans, die het niet uitmaakt hoe vaak ze Maiden zien, zelfde show of niet.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.772
11.989
Bericht op facebook van Iron Maiden:

Special guests on the European leg include:
Airbourne, Alter Bridge, Avatar, Disturbed, Lord of the Lost, Within Temptation

Had dan Avatar en Alter Bridge meegenomen naar Nederland. Verdomme...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.462
1.964
Joslittel wrote:
Hier nog één. In 2018 zelfs de hele show overgeslagen voor Watain en Ayreon. Dus mooie kans op een herkansing. Maar mochten er weer scherpe boekingen tegenover staan (Avantasia, Opeth) dan ben ik daar weer te vinden.

Ik verwacht Opeth echt wel op GMM. Zag ze gisteren aan het werk in Brussel. Mikael gaf niets prijs over mogelijke festivals, maar komaan.. die staan er gewoon in juni! Ze touren voor de nieuwe CD
Hebben net wat data in augustus gedropt, eerder Alcatraz (stonden ze vorig jaar) of de metal dag van de Lokerse Feesten.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.705
3.485
Hebben net wat data in augustus gedropt, eerder Alcatraz (stonden ze vorig jaar) of de metal dag van de Lokerse Feesten.

Bij die Europese bands kan je daar niet altijd zoveel aan vastknopen vind ik. Ze doen in het voorjaar nog een hele USA leg, dus er is wel een kans dat ze rond de zomer voornamelijk in Europa te vinden zijn en dan is alles dus mogelijk. Alcatraz stonden ze inderdaad dit jaar, dus daar zullen ze eerder niet opnieuw staan.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.790
5.407
De website voor nu dus vervangen door een enkele pagina met de aankondiging van Iron Maiden.
Helaas alle bandpagina's nu tijdelijk uit de lucht, waardoor we het bekende trucje voorlopig niet zullen kunnen uitvoeren.. :cry:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.509
5.351
Ben toch benieuwd of ze SOAD nu nog hebben. Toch vreemd dat ze daar mee zo lang zouden wachten? Had ik rond die tijd spectaculairder gevonden dan nu Iron Maiden vandaag.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.403
7.905
In de mail staat dit keer wel echt letterlijk:
"Het feest duurt in 2020 geen drie, maar vier volle dagen! Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag worden immers volwaardige festivaldagen."

Dus ik denk wel dat de donderdag een volledige dag wordt en geen halve dag zoals in 2018
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.790
5.407
In de mail staat dit keer wel echt letterlijk:
“Het feest duurt in 2020 geen drie, maar vier volle dagen! Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag worden immers volwaardige festivaldagen.”

Dus ik denk wel dat de donderdag een volledige dag wordt en geen halve dag zoals in 2018
Ook toen werd gesproken over een volwaardige festivaldag, als ik me goed herinner.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
338
593
Ik ben super blij met weeral een XL editie.
En met Iron Maiden als eerste headliner.
Ik zal dan ook klaarzitten op 15 november voor de XL combitickets.
 

violentfraggle

Playlistbediener
11 jul 2019
18
0
Ik ga even de boot afhouden tot ik wat meer weet over de donderdag. Als het alleen Maiden is dat me interesseert ben ik er wel een dag later, zeker gezien de onoverzichtelijke bende die de donderdag in 2018 was als het ging om je Combi XL bandje ophalen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.509
5.351
Ik ga even de boot afhouden tot ik wat meer weet over de donderdag. Als het alleen Maiden is dat me interesseert ben ik er wel een dag later, zeker gezien de onoverzichtelijke bende die de donderdag in 2018 was als het ging om je Combi XL bandje ophalen.
Maar dan sta je vrijdag misschien helemaal achter in te bivakkeren?

Wij stonden die donderdag best vroeg op het terrein, en we hadden toen geen enkel probleem ondervonden gelukkig.

Wel spijtig dat dit jaar Eric Clapton/Pinkpop/Graspop binnen 1 weekend valt.

 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.993
8.058
Zou er vandaag nog wat extra's komen? Als er morgen iets wordt verwacht. Dan heb je de week erop ook nog maar 4 dagen om meer bekend te maken.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.375
11.031
Zou er vandaag nog wat extra’s komen? Als er morgen iets wordt verwacht. Dan heb je de week erop ook nog maar 4 dagen om meer bekend te maken.

Nah. Martin2 was vrij duidelijk. Denk vandaag even genieten van het nieuws en morgen weer hoopvol refreshen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.509
5.351
Indiaantje89 wrote:
Maar dan sta je vrijdag misschien helemaal achter in te bivakkeren?

We hebben een welwillende boer in de buurt die ons altijd huisvest. Anders zou dat inderdaad nog wel een dingetje zijn.
1f642.svg
Dat is beter, ik heb toen heel veel mensen horen klagen die donderdag ja. Ik was echt blij dat we de moeite hadden gedaan om vroeg te vertrekken in ieder geval.
 

violentfraggle

Playlistbediener
11 jul 2019
18
0
violentfraggle wrote:

Indiaantje89 wrote:
Maar dan sta je vrijdag misschien helemaal achter in te bivakkeren?


We hebben een welwillende boer in de buurt die ons altijd huisvest. Anders zou dat inderdaad nog wel een dingetje zijn.
1f642.svg


Dat is beter, ik heb toen heel veel mensen horen klagen die donderdag ja. Ik was echt blij dat we de moeite hadden gedaan om vroeg te vertrekken in ieder geval.

Ach, wie weet hebben ze deze keer een logistieke oplossing bedacht die wel werkt. We zien wel. Als de donderdag meer namen bevat die ik graag wil zien sta ik er gewoon op donderdag. Of dat dan met blij gezicht is zien we dan wel weer. :p

Grootste probleem in 2018 was dat mijn vrouw chronische bekkeninstabiliteit heeft en dus echt niet 4 uur in een rij kan gaan staan om haar bandje op te halen, maar voor Inter komt ze ook weer niet in aanmerking. Iets met tussen wal en schip. Ah well.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.698
6.432
koekdoos wrote:
Zou er vandaag nog wat extra’s komen? Als er morgen iets wordt verwacht. Dan heb je de week erop ook nog maar 4 dagen om meer bekend te maken.

Nah. Martin2 was vrij duidelijk. Denk vandaag even genieten van het nieuws en morgen weer hoopvol refreshen.

Floor Jansen had het bij Radio Veronica over een grote aankondiging voor Nightwish vanmiddag....
Zou zomaar Graspop kunnen zijn.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.375
11.031
violentfraggle wrote:

Indiaantje89 wrote:
Maar dan sta je vrijdag misschien helemaal achter in te bivakkeren?


We hebben een welwillende boer in de buurt die ons altijd huisvest. Anders zou dat inderdaad nog wel een dingetje zijn.
1f642.svg


Dat is beter, ik heb toen heel veel mensen horen klagen die donderdag ja. Ik was echt blij dat we de moeite hadden gedaan om vroeg te vertrekken in ieder geval.

Ja, en Graspop heeft in alle communicatie erkend dat dit niet goed geregeld was. Het lijkt me dat ze hier dit jaar iets op bedacht hebben. Waarschijnlijk camping een dagje eerder open. Is ook weer een dagje extra bierverkoop.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
Joslittel wrote:

koekdoos wrote:
Zou er vandaag nog wat extra’s komen? Als er morgen iets wordt verwacht. Dan heb je de week erop ook nog maar 4 dagen om meer bekend te maken.


Nah. Martin2 was vrij duidelijk. Denk vandaag even genieten van het nieuws en morgen weer hoopvol refreshen.


Floor Jansen had het bij Radio Veronica over een grote aankondiging voor Nightwish vanmiddag….
Zou zomaar Graspop kunnen zijn.
Ging dat niet over een solo show?

Was het dit stuk waar je op doelt: https://www.radioveronica.nl/top-1000-allertijden-vip-top-5/floor-jansen-komt-met-groot-optreden?utm_campaign=rd+-+always+on+-+november+2019+-+wk+45&utm_medium=social&utm_source=twitter+organic&utm_content=video+-+43&utm_term=ochtendshow
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken