Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Nice. Myrath en Primordial erbij voor Baroeg Open Air op 12 september. Te zien met oa Napalm Death en Brutus voor maar 9,99 euro. Twee hele mooie toevoegingen waar ik erg blij van wordt in deze periode zonder live muziek.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Nice. Myrath en Primordial erbij voor Baroeg Open Air op 12 september. Te zien met oa Napalm Death en Brutus voor maar 9,99 euro. Twee hele mooie toevoegingen waar ik erg blij van wordt in deze periode zonder live muziek.
Je zit nu ook een in een goede vijver te vissen nu Durbuy naar hetzelfde weekend is verplaatst, zoals aan de komst van Primordial te zien valt. Maar verdorie, net tickets voor Myrath gekocht en dan komen ze naar BOA. Krijg ze waarschijnlijk toch wel verkocht, maar het is wel zonde.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
DANK VOOR JOUW STEM!
HEAVY 100

SABATON - BISMARCK
ALIEN WEAPONRY - KAI TANGATA
PARKWAY DRIVE - CARRION
POWERWOLF - WE DRINK YOUR BLOOD
ARCHITECTS - GONE WITH THE WIND
HATEBREED - DESTROY EVERYTHING
IN FLAMES - ONLY FOR THE WEAK
THE GHOST INSIDE - ENGINE 45
GOJIRA - FLYING WHALES
CANNIBAL CORPSE - HAMMER SHAMED FACE
TOOL - SOBER
GODSMACK - I STAND ALONE
TURISAS - END OF AN EMPIRE
BLIND GUARDIAN - VALHALLA
DREAM THEATER - PULL ME UNDER
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
SABATON – BISMARCK
ALIEN WEAPONRY – KAI TANGATA
ARCHITECTS – GONE WITH THE WIND
CANNIBAL CORPSE – HAMMER SHAMED FACE
GODSMACK – I STAND ALONE
DREAM THEATER – PULL ME UNDER
Shit... Zoveel goede nummers gemist. Alien Weaponry had er bij mij sowieso ingemoeten. Zien we jou toevallig ook in Leiden, als dat feestje doorgaat?
Wel vreemd dat je niet op Dream Theater kon stemmen, maar alleen met een vrije keuze.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.589
4.940
Joslittel wrote:
Nice. Myrath en Primordial erbij voor Baroeg Open Air op 12 september. Te zien met oa Napalm Death en Brutus voor maar 9,99 euro. Twee hele mooie toevoegingen waar ik erg blij van wordt in deze periode zonder live muziek.

Je zit nu ook een in een goede vijver te vissen nu Durbuy naar hetzelfde weekend is verplaatst, zoals aan de komst van Primordial te zien valt. Maar verdorie, net tickets voor Myrath gekocht en dan komen ze naar BOA. Krijg ze waarschijnlijk toch wel verkocht, maar het is wel zonde.
Zeker niet toevallig is Myrath vandaag ook toegevoegd aan Durbuy Rock Festival.
Ben ik zeker blij mee (ook al doet het voor mij het gemis van Rhapsody nog niet vergeten)!
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.589
4.940
Ik zit wel met een aardig dilemma nu..
Ik hoop natuurlijk nog altijd ten zeerste dat GMM gewoon doorgaat, maar die hoop is waarschijnlijk vergeefs..

Als alternatief voor GMM is mijn oog gevallen op Summer Breeze, minder groot (ook qua headliners) en verder weg, maar wel met een hele mooie line-up, met ook aardig wat bands die ik graag zou willen zien op GMM, zoals Devin Townsend, Alestorm, Opeth, Amorphis, Paradise Lost, plus nog een hele hoop andere mooie grotere en kleinere namen als Amon Amarth, Bodom After Midnight (de opvolgers van Children Of Bodom), Wardruna, GloryHammer, Dark Tranquillity, Jinjer, Sonata Arctica, The Night Flight Orchestra, Leaves' Eyes, Swallow The Sun, Bloodywood, Infected Rain, Nytt Land, en nog veel meer.

Ik zou echter ook net als vorig jaar weer graag naar Alcatraz gaan, dat met o.a. Behemoth, Eluveitie, Cradle Of Filth, Katatonia, Tarja, The Darkness, Life Of Agony, Dark Tranquillity, Lacuna Coil, Moonspell, Kvelertak, The Night Flight Orchestra, Bloodywood eveneens een mooie line-up heeft.

Nu is het helaas zo dat beide festivals vlak achter elkaar vallen, Alcatraz 7-9 aug. en Summer Breeze 12-15 aug. Incl. overnachtingen zou dat betekenen dat ik vanaf donderdag 6 tot maandag 10 in Kortrijk (ongeveer 3 uur rijden) verblijf, en na een nachtje thuis slapen weer vertrek richting Beieren voor een verblijf van dinsdag 11 tot maandag 16, wat wellicht toch wat veel van het goede wordt (zeker lichamelijk gezien)..
Daarbij komt nog dat ik in de overige weken/weekenden van augustus, september en waarschijnlijk oktober het ook zwaar druk ga krijgen (niet in de minste plaats vanwege in te halen concerten en festivals, maar ook al eerder geplande vakantie).

Het lastige is echter dat ik, zolang we geen uitsluitsel hebben over het al dan niet aflasten dan wel verplaatsen van GMM, geen tickets durf/wens te kopen voor andere festivals, vanwege zowel financiële als logistieke redenen. Het hoort bv. tot de mogelijkheden dat GMM gaat inhalen in een van die weekenden in augustus. Aan de andere kant kan wachten op een aflasting van GMM ook roet in het eten gooien voor het regelen van overnachting voor Alcatraz en/of Summer Breeze, aangezien hotels snel bezet raken en (reguliere) campings geen optie zijn voor mijn vrouw.
Toch heb ik weinig ander keus dan af te wachten op een definitief bericht van GMM, wat mij dus niet snel genoeg kan komen.

Iemand van jullie overigens al ervaring met Summer Breeze?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Ik zit wel met een aardig dilemma nu..
Ik hoop natuurlijk nog altijd ten zeerste dat GMM gewoon doorgaat, maar die hoop is waarschijnlijk vergeefs..

Als alternatief voor GMM is mijn oog gevallen op Summer Breeze, minder groot (ook qua headliners) en verder weg, maar wel met een hele mooie line-up, met ook aardig wat bands die ik graag zou willen zien op GMM, zoals Devin Townsend, Alestorm, Opeth, Amorphis, Paradise Lost, plus nog een hele hoop andere mooie grotere en kleinere namen als Amon Amarth, Bodom After Midnight (de opvolgers van Children Of Bodom), Wardruna, GloryHammer, Dark Tranquillity, Jinjer, Sonata Arctica, The Night Flight Orchestra, Leaves’ Eyes, Swallow The Sun, Bloodywood, Infected Rain, Nytt Land, en nog veel meer.

Ik zou echter ook net als vorig jaar weer graag naar Alcatraz gaan, dat met o.a. Behemoth, Eluveitie, Cradle Of Filth, Katatonia, Tarja, The Darkness, Life Of Agony, Dark Tranquillity, Lacuna Coil, Moonspell, Kvelertak, The Night Flight Orchestra, Bloodywood eveneens een mooie line-up heeft.

Nu is het helaas zo dat beide festivals vlak achter elkaar vallen, Alcatraz 7-9 aug. en Summer Breeze 12-15 aug. Incl. overnachtingen zou dat betekenen dat ik vanaf donderdag 6 tot maandag 10 in Kortrijk (ongeveer 3 uur rijden) verblijf, en na een nachtje thuis slapen weer vertrek richting Beieren voor een verblijf van dinsdag 11 tot maandag 16, wat wellicht toch wat veel van het goede wordt (zeker lichamelijk gezien)..
Daarbij komt nog dat ik in de overige weken/weekenden van augustus, september en waarschijnlijk oktober het ook zwaar druk ga krijgen (niet in de minste plaats vanwege in te halen concerten en festivals, maar ook al eerder geplande vakantie).

Het lastige is echter dat ik, zolang we geen uitsluitsel hebben over het al dan niet aflasten dan wel verplaatsen van GMM, geen tickets durf/wens te kopen voor andere festivals, vanwege zowel financiële als logistieke redenen. Het hoort bv. tot de mogelijkheden dat GMM gaat inhalen in een van die weekenden in augustus. Aan de andere kant kan wachten op een aflasting van GMM ook roet in het eten gooien voor het regelen van overnachting voor Alcatraz en/of Summer Breeze, aangezien hotels snel bezet raken en (reguliere) campings geen optie zijn voor mijn vrouw.
Toch heb ik weinig ander keus dan af te wachten op een definitief bericht van GMM, wat mij dus niet snel genoeg kan komen.

Iemand van jullie overigens al ervaring met Summer Breeze?

Je verwoordt hier echt exact mijn eigen twijfel mee. Summer Breeze heeft een schitterende set namen bij elkaar staan en wil dit festival graag eens proberen. Maar de koers van Graspop is momenteel nog te onzeker om een definitief besluit te kunnen nemen Het is wel een erg goed alternatief. Dan maak ik van augustus festivalmaand aangezien ik ook nog kaartjes voor Pukkelpop heb.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Set Abominae wrote:
Ik zit wel met een aardig dilemma nu..
Ik hoop natuurlijk nog altijd ten zeerste dat GMM gewoon doorgaat, maar die hoop is waarschijnlijk vergeefs..

Als alternatief voor GMM is mijn oog gevallen op Summer Breeze, minder groot (ook qua headliners) en verder weg, maar wel met een hele mooie line-up, met ook aardig wat bands die ik graag zou willen zien op GMM, zoals Devin Townsend, Alestorm, Opeth, Amorphis, Paradise Lost, plus nog een hele hoop andere mooie grotere en kleinere namen als Amon Amarth, Bodom After Midnight (de opvolgers van Children Of Bodom), Wardruna, GloryHammer, Dark Tranquillity, Jinjer, Sonata Arctica, The Night Flight Orchestra, Leaves’ Eyes, Swallow The Sun, Bloodywood, Infected Rain, Nytt Land, en nog veel meer.

Ik zou echter ook net als vorig jaar weer graag naar Alcatraz gaan, dat met o.a. Behemoth, Eluveitie, Cradle Of Filth, Katatonia, Tarja, The Darkness, Life Of Agony, Dark Tranquillity, Lacuna Coil, Moonspell, Kvelertak, The Night Flight Orchestra, Bloodywood eveneens een mooie line-up heeft.

Nu is het helaas zo dat beide festivals vlak achter elkaar vallen, Alcatraz 7-9 aug. en Summer Breeze 12-15 aug. Incl. overnachtingen zou dat betekenen dat ik vanaf donderdag 6 tot maandag 10 in Kortrijk (ongeveer 3 uur rijden) verblijf, en na een nachtje thuis slapen weer vertrek richting Beieren voor een verblijf van dinsdag 11 tot maandag 16, wat wellicht toch wat veel van het goede wordt (zeker lichamelijk gezien)..
Daarbij komt nog dat ik in de overige weken/weekenden van augustus, september en waarschijnlijk oktober het ook zwaar druk ga krijgen (niet in de minste plaats vanwege in te halen concerten en festivals, maar ook al eerder geplande vakantie).

Het lastige is echter dat ik, zolang we geen uitsluitsel hebben over het al dan niet aflasten dan wel verplaatsen van GMM, geen tickets durf/wens te kopen voor andere festivals, vanwege zowel financiële als logistieke redenen. Het hoort bv. tot de mogelijkheden dat GMM gaat inhalen in een van die weekenden in augustus. Aan de andere kant kan wachten op een aflasting van GMM ook roet in het eten gooien voor het regelen van overnachting voor Alcatraz en/of Summer Breeze, aangezien hotels snel bezet raken en (reguliere) campings geen optie zijn voor mijn vrouw.
Toch heb ik weinig ander keus dan af te wachten op een definitief bericht van GMM, wat mij dus niet snel genoeg kan komen.

Iemand van jullie overigens al ervaring met Summer Breeze?

Je verwoordt hier echt exact mijn eigen twijfel mee. Summer Breeze heeft een schitterende set namen bij elkaar staan en wil dit festival graag eens proberen. Maar de koers van Graspop is momenteel nog te onzeker om een definitief besluit te kunnen nemen Het is wel een erg goed alternatief. Dan maak ik van augustus festivalmaand aangezien ik ook nog kaartjes voor Pukkelpop heb.
Blijkbaar zitten we alle drie in hetzelfde schuitje, want ik denk er ook zo over. Zou willen dat ik kon vertellen dat ik ervaring had met Summer Breeze, maar helaas ook nog niet.
Voor Jos en mij zou het i.p.v. Kortrijk-Dinkelsbühl Leeuwarden-Dinkelsbühl worden, maar het principe is natuurlijk hetzelfde. En dan heb je inderdaad misschien nog verplaatste concerten. Het is allemaal niet makkelijk...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Pim wrote:
SABATON – BISMARCK
ALIEN WEAPONRY – KAI TANGATA
ARCHITECTS – GONE WITH THE WIND
CANNIBAL CORPSE – HAMMER SHAMED FACE
GODSMACK – I STAND ALONE
DREAM THEATER – PULL ME UNDER

Shit… Zoveel goede nummers gemist. Alien Weaponry had er bij mij sowieso ingemoeten. Zien we jou toevallig ook in Leiden, als dat feestje doorgaat?
Wel vreemd dat je niet op Dream Theater kon stemmen, maar alleen met een vrije keuze.
Ik moet nog kijken. Ben vrij zeker dat Green Day niet doorgaat in Groningen aangezien een deel van hun tour al naar 2021 is verplaatst en die show is tegelijk met de show in Eindhoven van AW. Denk dat ik die show dan eerder doe dan Leiden.

En had hetzelfde met Valhalla, die had ik wel in de lijst verwacht. Maar was ook een vrije keus
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Misschien dat ik een dagje naar Into The Grave ga, als Graspop niet door gaat.

August Burns Red heeft zojuist een nieuw album uitgebracht, voor de liefhebber.
Tot nu toe vind ik het beter dan hun vorige paar albums.

EDIT:
PS: Iemand nog aanraders van de Into The Grave zaterdag?
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Joslittel wrote:

Set Abominae wrote:
Ik zit wel met een aardig dilemma nu..
Ik hoop natuurlijk nog altijd ten zeerste dat GMM gewoon doorgaat, maar die hoop is waarschijnlijk vergeefs..

Als alternatief voor GMM is mijn oog gevallen op Summer Breeze, minder groot (ook qua headliners) en verder weg, maar wel met een hele mooie line-up, met ook aardig wat bands die ik graag zou willen zien op GMM, zoals Devin Townsend, Alestorm, Opeth, Amorphis, Paradise Lost, plus nog een hele hoop andere mooie grotere en kleinere namen als Amon Amarth, Bodom After Midnight (de opvolgers van Children Of Bodom), Wardruna, GloryHammer, Dark Tranquillity, Jinjer, Sonata Arctica, The Night Flight Orchestra, Leaves’ Eyes, Swallow The Sun, Bloodywood, Infected Rain, Nytt Land, en nog veel meer.

Ik zou echter ook net als vorig jaar weer graag naar Alcatraz gaan, dat met o.a. Behemoth, Eluveitie, Cradle Of Filth, Katatonia, Tarja, The Darkness, Life Of Agony, Dark Tranquillity, Lacuna Coil, Moonspell, Kvelertak, The Night Flight Orchestra, Bloodywood eveneens een mooie line-up heeft.

Nu is het helaas zo dat beide festivals vlak achter elkaar vallen, Alcatraz 7-9 aug. en Summer Breeze 12-15 aug. Incl. overnachtingen zou dat betekenen dat ik vanaf donderdag 6 tot maandag 10 in Kortrijk (ongeveer 3 uur rijden) verblijf, en na een nachtje thuis slapen weer vertrek richting Beieren voor een verblijf van dinsdag 11 tot maandag 16, wat wellicht toch wat veel van het goede wordt (zeker lichamelijk gezien)..
Daarbij komt nog dat ik in de overige weken/weekenden van augustus, september en waarschijnlijk oktober het ook zwaar druk ga krijgen (niet in de minste plaats vanwege in te halen concerten en festivals, maar ook al eerder geplande vakantie).

Het lastige is echter dat ik, zolang we geen uitsluitsel hebben over het al dan niet aflasten dan wel verplaatsen van GMM, geen tickets durf/wens te kopen voor andere festivals, vanwege zowel financiële als logistieke redenen. Het hoort bv. tot de mogelijkheden dat GMM gaat inhalen in een van die weekenden in augustus. Aan de andere kant kan wachten op een aflasting van GMM ook roet in het eten gooien voor het regelen van overnachting voor Alcatraz en/of Summer Breeze, aangezien hotels snel bezet raken en (reguliere) campings geen optie zijn voor mijn vrouw.
Toch heb ik weinig ander keus dan af te wachten op een definitief bericht van GMM, wat mij dus niet snel genoeg kan komen.

Iemand van jullie overigens al ervaring met Summer Breeze?


Je verwoordt hier echt exact mijn eigen twijfel mee. Summer Breeze heeft een schitterende set namen bij elkaar staan en wil dit festival graag eens proberen. Maar de koers van Graspop is momenteel nog te onzeker om een definitief besluit te kunnen nemen Het is wel een erg goed alternatief. Dan maak ik van augustus festivalmaand aangezien ik ook nog kaartjes voor Pukkelpop heb.

Blijkbaar zitten we alle drie in hetzelfde schuitje, want ik denk er ook zo over. Zou willen dat ik kon vertellen dat ik ervaring had met Summer Breeze, maar helaas ook nog niet.
Voor Jos en mij zou het i.p.v. Kortrijk-Dinkelsbühl Leeuwarden-Dinkelsbühl worden, maar het principe is natuurlijk hetzelfde. En dan heb je inderdaad misschien nog verplaatste concerten. Het is allemaal niet makkelijk…

Hier een nummer 4! Ik hoop natuurlijk dat GMM gewoon doorgaat, maar Summer Breeze/Alcatraz lijkt me ook een mooie om mee te pakken als alternatief
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.968
2.015
https://www.hln.be/in-de-buurt/dessel/burgemeester-heeft-uitgesproken-mening-over-graspop-juni-is-te-vroeg-om-de-wereld-naar-dessel-te-halen~a18a3ce8/
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.968
2.015
Joe wrote:
https://www.hln.be/in-de-buurt/dessel/burgemeester-heeft-uitgesproken-mening-over-graspop-juni-is-te-vroeg-om-de-wereld-naar-dessel-te-halen~a18a3ce8/

Wat ik me wel afvraag. Zou meneer de burgemeester ook zo van metal houden, zoals op de foto lijkt?
Wel ruk. De hele wereld (of 140 nationaliteiten) kan dus niet, maar we kunnen er wel tien doorlaten. Toch? ?
Die van Kortrijk(Alcatraz) wel, staat er op van dat festival in zijn stad te houden. Deze weet ik niet.

Als we de Hollanders weglaten kunnen we ons misschien al houden aan de sociale afstand. :wink:
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
wenteldave wrote:

Joe wrote:
https://www.hln.be/in-de-buurt/dessel/burgemeester-heeft-uitgesproken-mening-over-graspop-juni-is-te-vroeg-om-de-wereld-naar-dessel-te-halen~a18a3ce8/


Wat ik me wel afvraag. Zou meneer de burgemeester ook zo van metal houden, zoals op de foto lijkt?
Wel ruk. De hele wereld (of 140 nationaliteiten) kan dus niet, maar we kunnen er wel tien doorlaten. Toch? ?

Die van Kortrijk(Alcatraz) wel, staat er op van dat festival in zijn stad te houden. Deze weet ik niet.

Als we de Hollanders weglaten kunnen we ons misschien al houden aan de sociale afstand. ?

Waar kan ik even een tijdelijk Belgisch paspoort vandaan halen? ;).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Joe wrote:

wenteldave wrote:

Joe wrote:
https://www.hln.be/in-de-buurt/dessel/burgemeester-heeft-uitgesproken-mening-over-graspop-juni-is-te-vroeg-om-de-wereld-naar-dessel-te-halen~a18a3ce8/


Wat ik me wel afvraag. Zou meneer de burgemeester ook zo van metal houden, zoals op de foto lijkt?
Wel ruk. De hele wereld (of 140 nationaliteiten) kan dus niet, maar we kunnen er wel tien doorlaten. Toch?
1f609.svg



Die van Kortrijk(Alcatraz) wel, staat er op van dat festival in zijn stad te houden. Deze weet ik niet.

Als we de Hollanders weglaten kunnen we ons misschien al houden aan de sociale afstand.
1f609.svg


Waar kan ik even een tijdelijk Belgisch paspoort vandaan halen? ;).
Geef me een tientje en een pint en hij is van u.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
373
529
Dag Festileakers!

Lang geleden dat ik nog een berichtje gepost heb... Ik bleef wel telkens jullie reacties in dit forum lezen! Het leven is nogal druk geweest: ik ben sinds januari eindelijk officieel afgestudeerd als leerkracht aan het secundair onderwijs! (Nederlands/geschiedenis, voor de geïnteresseerden). Tegen alle verwachtingen in, werd ik amper 3 dagen later al opgebeld door mijn oude middelbare school om te vragen of ik daar wou beginnen werken; een aanbod om meteen ja tegen te zeggen dus. Dat verklaart mijn afwezigheid een beetje.

Ik weet dat dit niet het Coronavirus-topic is, aan die 50 pagina's zal ik me de komende dagen eens zetten, maar ik zou het erg begrijpelijk, toch zeer jammer vinden als alles volledig afgelast wordt in plaats van uitgesteld... Dit is wellicht het laatste jaar dat ik een combi kan gaan (want Graspop valt nu eenmaal ten tijde van de examens in het secundair onderwijs en als leerkracht heb je dan ook heel wat verantwoordelijkheden), dus op persoonlijk vlak is het echt een tegenvaller. Maar, nogmaals, de gezondheid van jullie allemaal gaat voort! Ook erg jammer dat onder andere Parkway Drive is uitgesteld, hier ging ik normaal heen op 16 april. Nu heb ik gisterenavond met een zakje chips de documentaire bekeken en duim ik ervoor dat ik op de uitgestelde datum ook nog kan gaan...

Ik wens jullie alleszins veel veiligheid en een goede gezondheid toe! We zullen wel zien wat er gebeurt, zeker. Anders heb ik ook een oogje op Summerbreeze laten vallen. De combitickets voor Alcatraz zijn alvast in the pocket! :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Dag Festileakers!

Lang geleden dat ik nog een berichtje gepost heb… Ik bleef wel telkens jullie reacties in dit forum lezen! Het leven is nogal druk geweest: ik ben sinds januari eindelijk officieel afgestudeerd als leerkracht aan het secundair onderwijs! (Nederlands/geschiedenis, voor de geïnteresseerden). Tegen alle verwachtingen in, werd ik amper 3 dagen later al opgebeld door mijn oude middelbare school om te vragen of ik daar wou beginnen werken; een aanbod om meteen ja tegen te zeggen dus. Dat verklaart mijn afwezigheid een beetje.

Ik weet dat dit niet het Coronavirus-topic is, aan die 50 pagina’s zal ik me de komende dagen eens zetten, maar ik zou het erg begrijpelijk, toch zeer jammer vinden als alles volledig afgelast wordt in plaats van uitgesteld… Dit is wellicht het laatste jaar dat ik een combi kan gaan (want Graspop valt nu eenmaal ten tijde van de examens in het secundair onderwijs en als leerkracht heb je dan ook heel wat verantwoordelijkheden), dus op persoonlijk vlak is het echt een tegenvaller. Maar, nogmaals, de gezondheid van jullie allemaal gaat voort! Ook erg jammer dat onder andere Parkway Drive is uitgesteld, hier ging ik normaal heen op 16 april. Nu heb ik gisterenavond met een zakje chips de documentaire bekeken en duim ik ervoor dat ik op de uitgestelde datum ook nog kan gaan…

Ik wens jullie alleszins veel veiligheid en een goede gezondheid toe! We zullen wel zien wat er gebeurt, zeker. Anders heb ik ook een oogje op Summerbreeze laten vallen. De combitickets voor Alcatraz zijn alvast in the pocket!
1f642.svg
Gefeliciteerd! Lijkt me gek om binnen een paar dagen aan de slag te gaan. Moet ook vermoeiend zijn, maar uiteraard wel leuk. En verdorie, nog leuke vakken ook! Alle leerjaren ook?

Zonde om te lezen dat je het niet meer zou kunnen bijwonen. Heb je toevallig een linkje van die documentaire, desnoods in een privébericht? Kwamen die ook niet op Graspop? Had ik wel zin in gehad. Wellicht tot Summer Breeze dan!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
jvandeweyer wrote:
Dag Festileakers!

Lang geleden dat ik nog een berichtje gepost heb… Ik bleef wel telkens jullie reacties in dit forum lezen! Het leven is nogal druk geweest: ik ben sinds januari eindelijk officieel afgestudeerd als leerkracht aan het secundair onderwijs! (Nederlands/geschiedenis, voor de geïnteresseerden). Tegen alle verwachtingen in, werd ik amper 3 dagen later al opgebeld door mijn oude middelbare school om te vragen of ik daar wou beginnen werken; een aanbod om meteen ja tegen te zeggen dus. Dat verklaart mijn afwezigheid een beetje.

Ik weet dat dit niet het Coronavirus-topic is, aan die 50 pagina’s zal ik me de komende dagen eens zetten, maar ik zou het erg begrijpelijk, toch zeer jammer vinden als alles volledig afgelast wordt in plaats van uitgesteld… Dit is wellicht het laatste jaar dat ik een combi kan gaan (want Graspop valt nu eenmaal ten tijde van de examens in het secundair onderwijs en als leerkracht heb je dan ook heel wat verantwoordelijkheden), dus op persoonlijk vlak is het echt een tegenvaller. Maar, nogmaals, de gezondheid van jullie allemaal gaat voort! Ook erg jammer dat onder andere Parkway Drive is uitgesteld, hier ging ik normaal heen op 16 april. Nu heb ik gisterenavond met een zakje chips de documentaire bekeken en duim ik ervoor dat ik op de uitgestelde datum ook nog kan gaan…

Ik wens jullie alleszins veel veiligheid en een goede gezondheid toe! We zullen wel zien wat er gebeurt, zeker. Anders heb ik ook een oogje op Summerbreeze laten vallen. De combitickets voor Alcatraz zijn alvast in the pocket!
1f642.svg


Gefeliciteerd! Lijkt me gek om binnen een paar dagen aan de slag te gaan. Moet ook vermoeiend zijn, maar uiteraard wel leuk. En verdorie, nog leuke vakken ook! Alle leerjaren ook?

Zonde om te lezen dat je het niet meer zou kunnen bijwonen. Heb je toevallig een linkje van die documentaire, desnoods in een privébericht? Kwamen die ook niet op Graspop? Had ik wel zin in gehad. Wellicht tot Summer Breeze dan!

Ik hoop nog steeds dat er een show in Nederland bij komt in die tour van Parkway Drive. Hopelijk slaan ze ons land niet over. Aangezien de hele tour is verplaatst en ze oorspronkelijk op Paaspop stonden. Ik zou ook liever deze tour niet missen.

Over die documentaire, die werd gisteravond gelivestreamed en heb een stukje gekeken, zag goed uit.
Ik was er echter vanuit gegaan dat ik hem de volgende dag wel terug kon kijken op Youtube, maar ik heb hem nog niet kunnen vinden. Als iemand een manier vind om hem terug te kijken hoor ik het graag!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken