Joslittel wrote:
Set Abominae wrote:
wenteldave wrote:
Set Abominae wrote:
Helaas voor mij concert vanavond van Sisters Of Mercy in Muziekgieterij Maastricht uitgesteld naar september.
En ook Durbuy Rock Festival (17-18 april) al zo goed als zeker afgelast (waarschijnlijk eveneens verplaatst naar september, hopelijk niet tijdens mijn vakantieweek..). ?
Maar als het hier bij zou blijven, en in ieder geval vanaf juni (GMM) weer alles gewoon door kan gaan, kan ik er aardig mee leven..
Durbuy uitgesteld, dat is wel zonde. Geen Saltatio Mortis ? Hoe ga je dat met huisje doen dan? Neem aan dat je daar je geld niet voor terugkrijgt, wat best weggegooid geld is.
Wel benieuwd hoeveel er van de line-up overblijft, zelfde geldt voor Prognosis.
Gelukkig kan ik tot 3 april kosteloos annuleren.
Aflasting/uitstel is nog niet officieel, dus ik wacht nog heel even af, hoewel dat vergeefs zal zijn afgaande op het bericht:
Gisterochtend waren we nog steeds optimistisch, we dachten dat we het festival zonder problemen konden organiseren omdat de lente dit verdomde virus zou doden. Maar vandaag wordt iedereen meegesleept en wordt het moeilijk om de 24e DRF op de geplande data te houden, slechts twee weken na de huidige sluiting in België en elders.
We zullen dus binnenkort de opdracht krijgen om het festival af te gelasten of in ieder geval uit te stellen naar een latere datum, waarschijnlijk in september.
We houden u op de hoogte zodra de beslissing is genomen in overleg met de autoriteiten en groepen.
Bedankt voor je begrip en steun!
Wat het programma betreft ben ik ook zeer benieuwd in welke mate dat gaat veranderen. Zou zonde zijn om bands als Turilli/Lione Rhapsody, Jinjer, Cellar Darling, Skindred, Eluveitie, Delain, Equilibrium te moeten missen dan. Maar wie weet, wellicht komen er ook wel mooie namen bij/voor in de plaats, zoals het eerder gecancelde Infected Rain.
Organisatie van Durbuy heeft slim geanticipeerd. Al een nieuwe datum en groot deel van de line-up al vastgelegd, chapeau. Helaas in hetzelfde weekend van Baroeg Open Air, anders was ik gaan twijfelen over een bezoekje. Erg fijne line-up. Maar mogelijk een extra kansje voor Rhapsody, Jinjer of Eluveite op BOA.
Vijftien van de vierentwintig namen, zie ik. Heel erg goed bezig. Als het mogelijk is, ga ik wel wat losse bands bekijken, zolang die nog niet hun Nederlandse shows geannuleerd hebben. Turilli/Lione Rhapdosy speelt voorlopig in april bijvoorbeeld nog in de Effenaar, samen met Cellar Darling. Voor de rest ook maar een kaartje aangeschaft voor Baroeg Open Air. Is het wat, Jos? Nog nooit geweest namelijk.