Alter Bridge en Airbourne zijn special guests gedurende de Iron Maiden Tour. Daarnaast doet Alter Bridge blijkbaar een tour met Mastodon en co.
Of dit veel zegt qua speeltijd, lijkt me niet. GMM is afhankelijk van de paraatheid van de bands. Als de bands logistiek pas later aan kunnen komen, zullen ze later spelen.
De set kan dus altijd nog veranderen he. Op het eerste gezicht (als je naar de poster kijkt, lijken ze beiden laat te spelen)..AB als voorlaatste naam voor Maiden, Mercyful Fate als Mainstage 2 headliner, Mastodon als voorlaatste naam op main 2?
Mercyful Fate lijkt em headliner van main 2, omdat er bij de info staat 'Bovendien beloven ze een gloednieuwe stageshow mee te brengen die groter zal zijn dan ooit. Voor elke fan van de band een droom die uitkomt dus!'. Vind hen ook beter passen in het rijtje headliners dan bijv. Alter Bridge.
Ik schat dat beide bands later op de dag zullen spelen, als begrijp ik de mastodon-hype nog altijd niet.
Avantasia staat met zijn '20TH ANNIVERSARY HISTORY TOUR' voor GMM in Spanje en na GMM in Italie.
Wellicht een kanshebber? De band zou niet misstaan naast FNM op vrijdag.
Ook Infections Grooves en Incubus zouden opties kunnen zijn?
The Gathering is met hun 30TH ANNIVERSARY TOUR bezig, wellicht een mooie naam.
https://www.podiuminfo.nl/concertagenda/?input_zoek=&Date_Day=09&Date_Month=06&Date_Year=2020&input_genre=2&input_podium=&input_plaats=