Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

vellahuus

Playlistbediener
7 okt 2019
48
25
Gisteren bij Saxon geweest in Nijmegen.
Op het einde van het concert zei Biff.
Gisteren (concert Antwerpen) gehoord dat wij mogelijk dit jaar oop Graspop spelen. Hij herhaalde nogmalls mogelijk.

Zou ik een zeer gelukkig man van worden, Maiden, Priest en Saxon!! mooie line-up voor wat betreft de kanjers voor NWOBHM!!!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Zijn we heel blij mee. Of het de 'redder' is? Dat verwacht ik niet, maar het is wel een lekkere naam om erbij te hebben.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.677
837
Zou ik heel blij van worden, en als dan ook nog Epica erbij komt, heb je toch nog 2 niet al te kleine namen bij die laatste? worp
 

vellahuus

Playlistbediener
7 okt 2019
48
25
Zou ik heel blij van worden, en als dan ook nog Epica erbij komt, heb je toch nog 2 niet al te kleine namen bij die laatste? worp

Zekers!! en zou ook graag Avatar nog eens willen zien. Vond ze erg geinig in 2018 en kende ze toentertijd nog niet!!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Baroness staat de dag na GMM in 013. Ik zou het alleen maar toejuichen! Wat een heerlijke band!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Rick wrote:
Zou ik heel blij van worden, en als dan ook nog Epica erbij komt, heb je toch nog 2 niet al te kleine namen bij die laatste? worp

Zekers!! en zou ook graag Avatar nog eens willen zien. Vond ze erg geinig in 2018 en kende ze toentertijd nog niet!!
Ik wilde nog zeggen dat die niet komen, maar ik zie dat ze in juni nog steeds gepland hebben staan. Denk echter dat het meer iets voor festivals in augustus, aangezien ze dan sowieso in Europa zijn. In juli te vinden in Amerika. Zouden ze daar alleen voor een paar dagen/weken heengaan?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Epica zou me wel blij maken, lijkt me leuk om ze nog eens te zien.
Saxon hoeft van mij niet, maar als ze komen hoop ik dat ze niet die ms2 afsluiter spot krijgen. Ik zie daar liever een wat jongere band als Powerwolf, HsB, Alestorm of Epica een kans krijgen
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
dus Saxon zou dan de “grote redder” moeten worden van de vrijdag?
Ik vind Saxon toch nog wel een behoorlijke naam eerlijk gezegd (vorig jaar bv. nog headliner op Alcatraz).

En wie zegt overigens dat er überhaupt nog een grote 'redder' komt?
Misschien moeten we gewoon niet teveel meer verwachten voor de vrijdag.
Laten we eerlijk zijn, als Aerosmith en Faith No More niet van dag geruild waren, had vrijwel niemand (nou ja..) geklaagd over een zwakke dag.
Nu staat er feitelijk precies hetzelfde programma, en heeft iedereen het maar over die ene 'zwakke dag'..

Wie weet, misschien blijkt het uiteindelijk wel een blessing in disguise, en hebben we het na afloop van het festival over een heerlijk, headlinerwaardig optreden van afsluiter Alestorm ofzo.. :wink:
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Wie weet, misschien blijkt het uiteindelijk wel een blessing in disguise, en hebben we het na afloop van het festival over een heerlijk, headlinerwaardig optreden van afsluiter Alestorm ofzo..
De gedachte alleen al...
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Set Abominae wrote:
Wie weet, misschien blijkt het uiteindelijk wel een blessing in disguise, en hebben we het na afloop van het festival over een heerlijk, headlinerwaardig optreden van afsluiter Alestorm ofzo..

De gedachte alleen al…
Niets mis mee toch? :wink:
Voor mij hoeft de afsluiter overigens ook niet perse de headliner of subheadliner te zijn, maar mag het ook een iets kleinere naam zijn die een heel mooie show of feestje kan neerzetten. De subheadliner kan dan voor de headliner (bv. rijtje Saxon - Faith No More - Alestorm).

Als Avatar-fan zou je toch juist moeten kunnen waarderen dat kleinere bands een kans krijgen om echt door te breken bij het grote publiek.
Het 'promoveren' van Avatar tot headliner door Alcatraz afgelopen jaar vond ik een gouden zet, en die kans hebben ze in mijn ogen met beide handen stevig aangepakt, heerlijke show! :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
wenteldave wrote:

Set Abominae wrote:
Wie weet, misschien blijkt het uiteindelijk wel een blessing in disguise, en hebben we het na afloop van het festival over een heerlijk, headlinerwaardig optreden van afsluiter Alestorm ofzo..


De gedachte alleen al…

Niets mis mee toch?
1f609.svg

Voor mij hoeft de afsluiter overigens ook niet perse de headliner of subheadliner te zijn, maar mag het ook een iets kleinere naam zijn die een heel mooie show of feestje kan neerzetten. De subheadliner kan dan voor de headliner (bv. rijtje Saxon – Faith No More – Alestorm).

Als Avatar-fan zou je toch juist moeten kunnen waarderen dat kleinere bands een kans krijgen om echt door te breken bij het grote publiek.
Het ‘promoveren’ van Avatar tot headliner door Alcatraz afgelopen jaar vond ik een gouden zet, en die kans hebben ze in mijn ogen met beide handen stevig aangepakt, heerlijke show!
1f642.svg
Kan ik ook zeker waarderen, alleen ik heb totaal niks met Alestorm, dus daarom "de gedachte alleen al."
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Set Abominae wrote:

wenteldave wrote:

Set Abominae wrote:
Wie weet, misschien blijkt het uiteindelijk wel een blessing in disguise, en hebben we het na afloop van het festival over een heerlijk, headlinerwaardig optreden van afsluiter Alestorm ofzo..


De gedachte alleen al…


Niets mis mee toch?
1f609.svg

Voor mij hoeft de afsluiter overigens ook niet perse de headliner of subheadliner te zijn, maar mag het ook een iets kleinere naam zijn die een heel mooie show of feestje kan neerzetten. De subheadliner kan dan voor de headliner (bv. rijtje Saxon – Faith No More – Alestorm).

Als Avatar-fan zou je toch juist moeten kunnen waarderen dat kleinere bands een kans krijgen om echt door te breken bij het grote publiek.
Het ‘promoveren’ van Avatar tot headliner door Alcatraz afgelopen jaar vond ik een gouden zet, en die kans hebben ze in mijn ogen met beide handen stevig aangepakt, heerlijke show!
1f642.svg


Kan ik ook zeker waarderen, alleen ik heb totaal niks met Alestorm, dus daarom “de gedachte alleen al.”
Dat kan natuurlijk altijd met een specifieke band, maar gezien het aantal Alestorm-shirts dat ik steevast op festivals zie, denk ik toch dat een aanzienlijk deel van het publiek het juist wel kan waarderen. :wink:
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
wenteldave wrote:

Set Abominae wrote:

wenteldave wrote:

Set Abominae wrote:
Wie weet, misschien blijkt het uiteindelijk wel een blessing in disguise, en hebben we het na afloop van het festival over een heerlijk, headlinerwaardig optreden van afsluiter Alestorm ofzo..


De gedachte alleen al…


Niets mis mee toch?
1f609.svg

Voor mij hoeft de afsluiter overigens ook niet perse de headliner of subheadliner te zijn, maar mag het ook een iets kleinere naam zijn die een heel mooie show of feestje kan neerzetten. De subheadliner kan dan voor de headliner (bv. rijtje Saxon – Faith No More – Alestorm).

Als Avatar-fan zou je toch juist moeten kunnen waarderen dat kleinere bands een kans krijgen om echt door te breken bij het grote publiek.
Het ‘promoveren’ van Avatar tot headliner door Alcatraz afgelopen jaar vond ik een gouden zet, en die kans hebben ze in mijn ogen met beide handen stevig aangepakt, heerlijke show!
1f642.svg



Kan ik ook zeker waarderen, alleen ik heb totaal niks met Alestorm, dus daarom “de gedachte alleen al.”

Dat kan natuurlijk altijd met een specifieke band, maar gezien het aantal Alestorm-shirts dat ik steevast op festivals zie, denk ik toch dat een aanzienlijk deel van het publiek het juist wel kan waarderen.
1f609.svg
Ach, er zal vast iets goeds tegenover staan, toch?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Devin's "European Empath Vol. 2 Tour" kicks off this summer as a mix of festival and club performances. Only two of the club show are co-headline with the mighty Meshuggah and we're pleased to announce that Wheel has been added as special guests!

June 23rd - Luxembourg, Esch-Sur-Alzete, Rockhal
June 24th - Switzerland, Zurich, X-TRA

More info / tickets on all confirmed future shows can be found here: www.hevydevy.com/tourdates/
Dat betekent dus waarschijnlijk helaas geen Meshuggah op GMM.
Jammer, had ze vrijwel zeker geacht en ook op gehoopt..
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Devin’s “European Empath Vol. 2 Tour” kicks off this summer as a mix of festival and club performances. Only two of the club show are co-headline with the mighty Meshuggah and we’re pleased to announce that Wheel has been added as special guests!

June 23rd – Luxembourg, Esch-Sur-Alzete, Rockhal
June 24th – Switzerland, Zurich, X-TRA

More info / tickets on all confirmed future shows can be found here: http://www.hevydevy.com/tourdates/

Dat betekent dus waarschijnlijk helaas geen Meshuggah op GMM.
Jammer, had ze vrijwel zeker geacht en ook op gehoopt..

Kan nog steeds toch? Staat alleen dat ze twee keer samen co-headlinen in een club, niet dat dit de enige keer is dat ze samen ergens op de bill staan. Ik heb nog steeds hoop!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Devin’s “European Empath Vol. 2 Tour” kicks off this summer as a mix of festival and club performances. Only two of the club show are co-headline with the mighty Meshuggah and we’re pleased to announce that Wheel has been added as special guests!

June 23rd – Luxembourg, Esch-Sur-Alzete, Rockhal
June 24th – Switzerland, Zurich, X-TRA

More info / tickets on all confirmed future shows can be found here: http://www.hevydevy.com/tourdates/

Dat betekent dus waarschijnlijk helaas geen Meshuggah op GMM.
Jammer, had ze vrijwel zeker geacht en ook op gehoopt..
Dat zegt toch nog niks?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Devin’s “European Empath Vol. 2 Tour” kicks off this summer as a mix of festival and club performances. Only two of the club show are co-headline with the mighty Meshuggah and we’re pleased to announce that Wheel has been added as special guests!

June 23rd – Luxembourg, Esch-Sur-Alzete, Rockhal
June 24th – Switzerland, Zurich, X-TRA

More info / tickets on all confirmed future shows can be found here: http://www.hevydevy.com/tourdates/

Dat betekent dus waarschijnlijk helaas geen Meshuggah op GMM.
Jammer, had ze vrijwel zeker geacht en ook op gehoopt..

Maar wellicht wel Wheel! Die zijn ook van harte welkom hoor. Liever dan Meshuggah voor mij persoonlijk eigenlijk, daar kan ik maar slecht inkomen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken