wenteldave wrote:
Set Abominae wrote:
wenteldave wrote:
Set Abominae wrote:
Wie weet, misschien blijkt het uiteindelijk wel een blessing in disguise, en hebben we het na afloop van het festival over een heerlijk, headlinerwaardig optreden van afsluiter Alestorm ofzo..
De gedachte alleen al…
Niets mis mee toch?
Voor mij hoeft de afsluiter overigens ook niet perse de headliner of subheadliner te zijn, maar mag het ook een iets kleinere naam zijn die een heel mooie show of feestje kan neerzetten. De subheadliner kan dan voor de headliner (bv. rijtje Saxon – Faith No More – Alestorm).
Als Avatar-fan zou je toch juist moeten kunnen waarderen dat kleinere bands een kans krijgen om echt door te breken bij het grote publiek.
Het ‘promoveren’ van Avatar tot headliner door Alcatraz afgelopen jaar vond ik een gouden zet, en die kans hebben ze in mijn ogen met beide handen stevig aangepakt, heerlijke show!
Kan ik ook zeker waarderen, alleen ik heb totaal niks met Alestorm, dus daarom “de gedachte alleen al.”
Dat kan natuurlijk altijd met een specifieke band, maar gezien het aantal Alestorm-shirts dat ik steevast op festivals zie, denk ik toch dat een aanzienlijk deel van het publiek het juist wel kan waarderen.