Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
leon94 wrote:
Bush 15 juni in Nederland. Misschien een kanshebber voor Graspop? 18 juni hebben ze nog een gaatje in hun tourschema

Lijkt me niet echt een graspop naam, maar je weet nooit
Vorig jaar hadden ze ook Stone Temple Pilots staan. Vallen in hetzelfde straatje!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Alien Weaponry staat op 14 juni in Dynamo in Eindhoven. Ik zou het alleen maar kunnen toejuichen als die naar GMM komen. Zou een mooie mainstage opener zijn!
Om 18.30? Vroeg naar bed... Daar wil ik sowieso bij zijn. Dat is drie keer een enorm feest geweest en al eventjes geleden dat ik ze in een zaal heb gezien, waar alle remmen los gaan.

Hebben ze ook een Belgische datum aangekondigd? Op hun site valt nog niks te vinden. Zo niet, mag je ze haast wel gaan opschrijven, hoor.
 

graspop20

Randprogramma
23 nov 2017
188
0
Marilyn Manson is echt vergaande glorie. Voornamelijk door zijn show, kreeg hij veel bekijks...maar daar is ook weinig van over.
Die band heeft enkele albums gehad die aansloegen, maar na "The Golden Age of Grotesque"
is er weinig boeiend geschreven.
Dan gun ik nog liever nieuwere bands zoals Ghost die postie.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Marilyn Manson is echt vergaande glorie. Voornamelijk door zijn show, kreeg hij veel bekijks…maar daar is ook weinig van over.
Die band heeft enkele albums gehad die aansloegen, maar na “The Golden Age of Grotesque”
is er weinig boeiend geschreven.
Dan gun ik nog liever nieuwere bands zoals Ghost die postie.
Eens, ik heb ook helemaal niets met Marilyn Manson, en zie hem ook niet echt (meer) als een headliner/afsluiter, laat staan een 'redder'.
Dan zie ik liever Alestorm of Powerwolf gepromoveerd worden naar die positie, of een band als Avatar of idd Ghost (die helaas echter niet beschikbaar zullen zijn).
Een herhaling van Sabaton of Amon Amarth zou ik echter ook zeker niet rouwig om zijn.
Of anders nog maar een oudje als Saxon, Uriah Heep of Scorpions.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Dan zie ik liever Alestorm of Powerwolf gepromoveerd worden naar die positie, of een band als Avatar of idd Ghost (die helaas echter niet beschikbaar zullen zijn).
Een herhaling van Sabaton of Amon Amarth zou ik echter ook zeker niet rouwig om zijn.
Of anders nog maar een oudje als Saxon, Uriah Heep of Scorpions.
Zou ik allemaal helemaal geen probleem vinden.
Of In Flames, die als afsluiter van MS2. Al stonden ze er afgelopen jaar halverwege de dag. Die jongens weten ook een feestje te maken in het donker!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Ik wil degene hier bedanken die wezen op het nieuwe album van Sepultura (Verdomme wat een dikke plaat zeg, die zijn met stip gestegen!) en Northlane (wat een heerlijke band is dat!). Leuk dat je nieuwe bands kan blijven ontdekken in deze line-up.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Set Abominae wrote:
Dan zie ik liever Alestorm of Powerwolf gepromoveerd worden naar die positie, of een band als Avatar of idd Ghost (die helaas echter niet beschikbaar zullen zijn).
Een herhaling van Sabaton of Amon Amarth zou ik echter ook zeker niet rouwig om zijn.
Of anders nog maar een oudje als Saxon, Uriah Heep of Scorpions.

Zou ik allemaal helemaal geen probleem vinden.
Of In Flames, die als afsluiter van MS2. Al stonden ze er afgelopen jaar halverwege de dag. Die jongens weten ook een feestje te maken in het donker!
In Flames is één van die bands die ik op album wel heel goed vind (behalve de laatste) maar die me live nooit hebben kunnen overtuigen.
Ik heb ze 2 keer gezien op graspop (2015 en 2019) maar ze hebben niet echt indruk gemaakt.

Ben ik hier de enige in of hebben meer mensen deze ervaring?

Ze zullen overigens dit jaar niet komen, ze touren in de US tijdens Graspop.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Maximum Rock Festival in Roemenië 13 juni heeft zojuist een paar nieuwe namen aangekondigd:
Epica, Loch Vostok, Magnetic

Wellicht dat de kans op Epica voor Graspop nu groter is, aangezien ze dus het weekend voor Graspop een ander festival doen en dus nog dingen aan het aankondigen zijn zie ik Epica wel langskomen op Graspop bij de laatste lading namen
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Maximum Rock Festival in Roemenië 13 juni heeft zojuist een paar nieuwe namen aangekondigd:
Epica, Loch Vostok, Magnetic

Wellicht dat de kans op Epica voor Graspop nu groter is, aangezien ze dus het weekend voor Graspop een ander festival doen en dus nog dingen aan het aankondigen zijn zie ik Epica wel langskomen op Graspop bij de laatste lading namen

Hmm, zou kunnen ja. Al staan ze normaal telkens met een nieuw album op Graspop, ze hebben er met het laatste album uit 2016 ook al gestaan, en kan ik nu niks vinden over een (aanstaand) nieuw album? Maar ze gaan wel flink touren dus misschien zie ik iets over het hoofd.

Ik denk dat die act wel mooier op het affiche zou staan als vrijdag afsluiter dan de huidige opties, dus in die zin zou ik het wel begrijpen. Zelf heb ik er vrij weinig mee, maar het kan live wellicht best leuk zijn.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Maximum Rock Festival in Roemenië 13 juni heeft zojuist een paar nieuwe namen aangekondigd:
Epica, Loch Vostok, Magnetic

Wellicht dat de kans op Epica voor Graspop nu groter is, aangezien ze dus het weekend voor Graspop een ander festival doen en dus nog dingen aan het aankondigen zijn zie ik Epica wel langskomen op Graspop bij de laatste lading namen

ze hebben nog een optreden in ab 4 december die ze moeten uitverkopen, zou het vreemd vinden om ze nu aan te kondigen. dat album komt er trouwens voor hun show 4 december, geen idee als het er in juni al gaat zijn, denk dat niet.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Alien Weaponry ook op vrijdag 5 juni in Gebr de Nibel. Dat is wel erg interessant! Die gaat op mijn wishlist, moet een feestje worden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Alien Weaponry ook op vrijdag 5 juni in Gebr de Nibel. Dat is wel erg interessant! Die gaat op mijn wishlist, moet een feestje worden.
Kijk, dat is nog interessanter dan Dynamo. Denk dat je ze sowieso wel op kan schrijven voor Rock am Ring/im Park. Reis liever naar Leiden dan Eindhoven.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
578
711
is iemand woensdag naar saxon in de trix geweest, ze zouden daar min of meer graspop hebben bevestigd !!!
 

jurge

Nieuw lid
4 okt 2019
4
0
Begreep van een kennis die ze in Nijmegen gezien heeft hetzelfde. Ook min of meer een bevestiging voor Graspop.
 

leest000

Nieuw lid
6 mrt 2020
3
0
Gisteren bij Saxon geweest in Nijmegen.
Op het einde van het concert zei Biff.
Gisteren (concert Antwerpen) gehoord dat wij mogelijk dit jaar oop Graspop spelen. Hij herhaalde nogmalls mogelijk.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Gisteren bij Saxon geweest in Nijmegen.
Op het einde van het concert zei Biff.
Gisteren (concert Antwerpen) gehoord dat wij mogelijk dit jaar oop Graspop spelen. Hij herhaalde nogmalls mogelijk.

Top. Mooie naam om erbij te hebben. Is ook weer ff geleden geloof ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken