Op Facebook gaat de ophef vooral over het aantal bands dat er tot nu toe geboekt staat geloof ik.Dr. Hannibal wrote:
loek wrote:
ik zit voor de grap eens te kijken naar de social media reacties, wat meestal wel een slecht idee blijkt achteraf omdat er alleen maar wordt geklaagd
Het valt me op dat bij de ticket update op facebook de meeste reacties gaan over het feit dat de donderdag verkocht wordt als een volwaardige dag terwijl het dat niet is.
Weet niet of de organisatie hier echt wakker van ligt, maar ze krijgen dus wel de nodige shit over zich heen
Ik vraag me af hoe erg de shitstorm moet zijn voordat de organisatie dit serieus neemt
Zolang de donderdag gewoon uitverkoopt zal er weinig mee gedaan worden neem ik aan
Tja, de donderdag van de afgelopen editie van Werchter is natuurlijk een goede en recente referentie. Ik weet wel dat daar meer om te doen is geweest hier op het forum, ik er zelf ook bozer over was en de organisatie heb gemaild. Maar daar was natuurlijk meer aan de hand: een headliner die voor veel bezoekers erg tegenviel (Pink) en een mainstage programmering die ook exclusief uit haar (zeer matige) voorprogramma’s bestond. Díe shitstorm heeft wel wat bereikt, maar deze is in mijn ogen lang niet zo intens. Dus denk niet dat het hier gaat veranderen.
Is het hetzelfde geval als de donderdag van werchter? podium gesloten en later starten? of is het enkel later starten bij graspop? ik zou het eigenlijk perfect vinden moest dit gat ingevuld worden met alleen maar belgische bands.
Of de Marquee wel gewoon open gaat of toch dicht blijft is nog niet bekend geloof ik.
Ik verwacht persoonlijk wel dat die gewoon open gaat maar ik geloof dat een deel van de leden hier ook anders over denken.
In ieder geval zullen we er achter komen als de laatste lading namen komt.
Moet zeggen dat ik me persoonlijk niet zo druk maak om de donderdag als de vrijdag. Terwijl ik op donderdag toch wel veruit het minste bands heb die ik wil zien. De vrijdag heeft gewoon een veel beter dagprogramma (in mijn mening) terwijl de bovenkant van de affiche op de donderdag sterker is.