kaiser wrote:
Dr. Hannibal wrote:
wenteldave wrote:
xydroh wrote:
na lange tijd keert kansas eindelijk terug naar belgie 31 oktober in cirque royal. misschien niet meteen een kanshebber voor graspop 2020 maar 2021 denk ik toch wel. Ik vermoed toch dat dit een band is die op de wishlist van graspop staat
Zou ik een heel mooie boeking vinden. Vind ze nu iets te duur om naar een losse show te gaan (hooguit via TicketSwap), maar op Graspop zou ik ze zeker meepakken. Alleen jammer dat de oorspronkelijke zanger, Walsh, er niet meer in zit. Die maakte Kansas ook echt tot Kansas.
Hmm, wellicht moet ik die band eens wat meer luisteren. Ken eigenlijk alleen Carry On My Wayward Son, op zich een prima nummer maar niet gelijk iets voor Graspop. Ik lees dat ze gekenmerkt worden als progressive rock. Iemand een goede tip voor een progressive Kansas album om te luisteren?
Graspop heeft toch al vaak soortgelijke bands geboekt: foreigner, europe, whitesnake,…
Tja, dat klopt wel. Al zijn dat ook allemaal namen die ik uit mezelf niet op Graspop zou zetten eigenlijk. Maar misschien past het dus beter dan ik denk.
Maar dat is niet het punt van mijn bericht, ik vraag juist of mensen tips hebben om de meer progressieve kant van Kansas te ontdekken, als die er is. Als ze echt alleen maar in het hoekje van Europe en Whitesnake zitten, zou ik het cheesy glam rock noemen, en snap ik het progressive rock label niet zo… Dus, iemand?