Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Dus nu zetten ze al gewoon namen tussen de lineup voordat de aankondiging er is.
Gaat allemaal wel lekker daar op die website.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.092
6.173

32K8yx.gif

SSSSLLLLAAAYYYYYEEERRRRRR
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
gmm19fbheaderlineup3-jOAJSkm3jNJo5xY-1.jpg


“SSSSSSLLLLLAAAAAYYYYYYEEEEERRRRR!!!!!”, de universale oerkreet die steevast op iedere metalfestivalcamping gebruld wordt. Om Rocktober in stijl af te sluiten, lost Graspop Metal Meeting vandaag zeven nieuwe namen. De huidige line-up wordt verder aangevuld met: Slayer, Slash feat. Myles Kennedy And The Conspirators, Lamb Of God, Anthrax, Cradle Of Filth, Death Angel, Skámöld. Een beknopt en sterk lijstje nieuwe namen alweer. Het wordt uitkijken naar de laatste show op Benelux bodem als onderdeel van de ‘Final World Tour’ van de Amerikaanse thrash metalhelden Slayer. Nog één keer de vlijmscherpe snelle gitaarriffs van Kerry King en het vurige geschreeuw van frontman Tom Araya in Dessel. Daarna neemt de band afscheid van het Belgisch publiek.

Graspop Metal Meeting 2019 haalt alweer stevig uit. De drie headliners zijn bekend gemaakt. Within Temptation staat er op vrijdag 21 juni, Slipknot op zaterdag 22 juni en KISS op zondag 23 juni. Naast deze drie telt de affiche voorlopig nog 55 andere bands. De dagindeling is vanaf nu te raadplegen. Bekijk het overzicht hier: https://www.graspop.be/nl/line-up/a-z/by-name/

Met de bekendmaking van de dagindeling, gaat ook de verkoop van de dagtickets van start op donderdag 1 november om 10u.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.693
5.209
Ook blij met:
Asp
Astral Doors
Be’lakor
Belzebubs
Bloodbound
Carach Angren
Dio Disciples
Elvenking
Insomnium
Majesty
Marmozets
Metal Allegiance
Oomph!
Orden Ogan
Prophets Of Rage
Saturnus
Skálmöld
Sólstafir
The Melvins
Ufomammut
Van Canto
Wintersun
Skálmöld! :cool:
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.562
3.158
Ik zie ook een donderdag staan. Hoe kan dat?

Edit: zelfs twee, waaronder ook Sonata Arctica.....
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
https://www.graspop.be/nl/line-up/poster/
De 4 grootste namen op de poster (na de headliners) zijn verdeeld over de vrijdag en de zondag. Dan lijkt het mij dat er in ieder geval nog zo'n grote naam bij komt voor de zaterdag, als MS2 afsluiter denk ik dan.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.016
2.091
SLAYER!!!!
Hopelijk voor die allerlaatste keer als allerlaatste op Main Stage 2 om de dag al knallend af te sluiten met een anderhalf uur durende show en niet om 19 of 20uur.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Hahaha mijn post met poster + nieuwsbericht is gewoon verdwenen. Lekker buggy forumpje mannen
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
De vrijdag en zaterdag zijn voor mij écht heel goed. De zondag dan weer wel erg triestig ... Misschien ligt het aan mijn 'metal smaak', maar die laatste dag boeit me echt niet.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.674
1.208
Hmmmm... ben neit echt ontzettend hard into metal, maar af en toe wel. Dus wil al heel lang eens gaan maar ze hebben de favoriete wel weer wat verdeeld voor mij...

VR: Slayer, Lynyrd Skynyrd, Amon Amarth,
ZA: Slipknot, Disturbed, No Fun At All, Slash, Godsmack, Trivium
ZO: In Flames, Sabaton, KISS, Eluveitie, Sick Of It All

Met in het vet natuurlijk het belangrijkste. Dus zaterdag kan ik wel gaan, maar zou heel graag In Flames gezien hebben... Moeilijk!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken