Rockbeer wrote:
Headliner voor volgend jaar: Alter Bridge. Ze komen als ik het goed heb dit jaar in ieder geval met een nieuwe plaat. Ikzelf zou behoorlijk content zijn met deze groep rondom Myles Kennedy en Mark Tremonti als laatste act op een van de Main Stages!
Hoe zien jullie dit? Toegegeven, net als met Within Temptation dit jaar die wordt bijgestaan door Slayer, zal ook Alter Bridge een fenomeen om zich heen moeten hebben. Misschien een System Of A Down.
Ik zou dit aanjuichen. System of a Down + Alter Bridge als een soort co-headline constructies, allebei anderhalf uur op een mainstage. Een oude vertrouwde band en een nieuwere ‘try-out headliner’
Ik vind dat ze elk jaar wel zoiets mogen proberen. Ik vind Slayer zelf niet echt mijn ding, maar het geeft wel Within Temptation de kans om hun headliner waardigheid te bewijzen
Helemaal met jullie eens! Zou een mooie constructie zijn en meer dan terecht voor Alter Bridge. Dit type bands die al 15 jaar + meegaan moeten inmiddels langzaam geïntroduceerd worden als headliner. Volgende doorkonst van Gojira en In Flames verwacht ik dit eigenlijk ook van.