Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
+ Aborted, Eagles Of Death Metal, Fever 333, Inglorious, Like A Storm, Living Colour, Ministry, Mysticum, Nashville Pussy, Ne Obliviscaris, Possessed, Raven, Refused, Rob Zombie, Starset, Stone Temple Pilots, Taking Back Sunday, Terror, The Amity Affliction, Three Days Grace, UFO, Uncle Acid & the Deadbeats, Wiegedood.

Nog altijd geen Dream Theater...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Rob Zombie, Eagles of Death Metal, Stone Temple Pilots, Fever 33, Refused, Ministry en Terror. Lekker hoor!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.696
6.881
Jammer dat Rob Zombie niet ook op de Slipknot zaterdag staat, anders was ik met Ministry erbij wel een dagticket gaan overwegen. Maar prima rijtje namen wel.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik heb enkel een zondag kaart, en voor mij zit er weinig bij dit keer. Wel mooi om Uncle Acid mee te pakken.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Wederom een mooie lijst namen! Ook best een aantal die ik nog niet ken, mooi om de komende tijd te gaan ontdekken. Erg blij met de toevoeging van Rob Zombie, ook nog eens op de al zwaar bezette zondag, knap. Ministry, EODM en Stone Temple Pilots ook sterke namen. Fever 333 een toffe kleine naam en Mysticum op het eerste gezicht ook een nette boeking.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.682
666
Stone Temple Pilots is wel een pak minder zonder Scott Weiland. Maar toch benieuwd hoe ze live klinken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Misschien toch eens wat Rob Zombie gaan luisteren dan, gezien op Pinkpop en dat vond ik een beetje theatraal en weinig in. Maar goed mogelijk ook misplaatst op Pinkpop.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Zeer blij met Three Days Grace en Stone Temple Pilots. Denk dat er best veel goeds tussen zit maar ik ken het meeste nog niet. Wordt weer veel luisterplezier om te kijken wat ik wil gaan zien :)

edit: Had Starset over het hoofd gezien, die hadden echt een zieke show als voorprogramma van Shinedown. Super blij mee!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Toch mooie namen hoor, zeker Rob Zombie is een leuke. Dream Theater toch opvallende afwezige, ofwel houden ze die voor een latere aankondiging, ofwel doen die toch een zaalshow in juni.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
With 81 acts confirmed so far, we still have some cool tricks up our sleeve!

Zal nog wel moois bijkomen dus.
 

rpspeed

Campingartiest
28 nov 2018
86
0
<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">Stone Temple Pilots is a lot less without Scott Weiland. </font><font style="vertical-align: inherit;">But still wonder how they sound live.</font></font>

I saw the new guy, Jeff, this year at Rocklahoma in the USA and he sounded great. He had a lot of the same moves/mannerisms as Scott. You will not be disappointed.

Very excited about the new additions. I am coming from Texas and staying at Metal Park for my first Graspop. I went to Download last year and liked it so I wanted to try another European Festival.
 

chuckofalltrades

Playlistbediener
16 sep 2018
39
0
Oh man, Ne Obliviscaris! They are my discovery for the year and I never dreamed I'd see them live.
Between them, Cult of Luna & Borknagar, the prog metal fan in me is supremely thrilled \m/
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Unfortunately Graspop confirmed in a PM, last announcement for 2018
1f641.svg

no surprise, we will have to wait till after februari for behemoth.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.939
Ik hoop nog steeds dat ze Tesla op de zondag bijplaatsen, gezien ze lijken te touren met Def Leppard en Whitesnake (Rock the Ring in Zwitserland ook weer samen aangekondigd)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken