Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Ik vind beide affiches ook gelijkwaardig. De grote namen van Hellfest die GMM nog niet heeft kunnen er bij GMM nog bijkomen he.

Wel tof, zo een extra dagje met Slipknot. Maar zitten we echt nog te wachten op Rob Zombie en Papa Roach?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.511
4.846
Papa roach komt regelmatig voorbij met nieuw werk in de spotify playlist “rock this”. En dat zijn best leuke nummers imo. Zoals ‘Born for greatness’ of ‘who do you trust’. Het nieuwe werk lijkt totaal niet op ‘last resort’, die de meesten enkel zullen kennen. Zou voor mij dus best een leuke naam zijn.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.696
6.881
Ik vind beide affiches ook gelijkwaardig. De grote namen van Hellfest die GMM nog niet heeft kunnen er bij GMM nog bijkomen he.

Wel tof, zo een extra dagje met Slipknot. Maar zitten we echt nog te wachten op Rob Zombie en Papa Roach?

Natuurlijk zitten we te wachten op Rob Zombie! :twisted:
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Zeer mooie line-up voor die extra dag.
Al vind ik het een bizarre manier van aankondigen, mensen maken al plannen, sommigen komen van ver en dan ga je er maanden later ineens een extra dag bij plaatsen. Totaal aparte ticketverkoop ipv de mogelijkheid tot combi xl zoals bij graspop.
Maar mooie verrassing, dat wel.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
valt me wel op dat de extra dag op niet veel goeie receptie kan rekenen bij de hellfest fans. velen voelen zich bedot omdat zonder knotfest deze bands op het main festival zouden staan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
valt me wel op dat de extra dag op niet veel goeie receptie kan rekenen bij de hellfest fans. velen voelen zich bedot omdat zonder knotfest deze bands op het main festival zouden staan.

Dat zou ik ook wel hebben hoor. Zoals Graspop dit jaar geen probleem, je weet van tevoren dat het vier dagen zijn en je kan hier je plannen op afstemmen. Hellfest is al maanden uitverkocht en komt nu hiermee. Het is overigens wel een belachelijk sterk affiche voor die dag.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Zou dat Knotfest het gevolg zijn van het niet doorgaan van Download Paris? Met deze namen kan je een driedaags festival prima vullen als grote namen. Dit lijken me de namen die eigenlijk al daar voor vastlagen en nu maar op één dag gepropt zijn.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
hoe groot schatten julle de kans dat rob zombie, papa roach en behemoth ook zouden over komen?

papa roach staat dat weekend in duitsland (hurrican festival) maar staat geen dag bij
rob zombie heeft datums lopen tot 20 juni, daarna niks meer
behemoth heeft weekend van graspop nog een gat in het schema.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
hoe groot schatten julle de kans dat rob zombie, papa roach en behemoth ook zouden over komen?

papa roach staat dat weekend in duitsland (hurrican festival) maar staat geen dag bij
rob zombie heeft datums lopen tot 20 juni, daarna niks meer
behemoth heeft weekend van graspop nog een gat in het schema.

Behemoth lijkt me een zekerheid. Vorig jaar op Alcatraz dus nu lijkt GMM me aan de beurt. Papa Roach en Rob Zombie lastiger om te zeggen. Zijn wat mij betreft beide meer dan welkom.
 

defplay

Campingartiest
28 nov 2017
82
20
Hm, with Knotfest, Hellfest is fucking strong this year. Unfortunately, the announcement came too late to change plans... but it can be understood that they do it for their usual festivalgoers and not for all other who is attracted by a strong lineup. Wait for Graspop answer :)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Hm, with Knotfest, Hellfest is fucking strong this year. Unfortunately, the announcement came too late to change plans… but it can be understood that they do it for their usual festivalgoers and not for all other who is attracted by a strong lineup. Wait for Graspop answer
1f642.svg

I'd argue that this fucks over most of their festivalgoers, all international people that already booked flights, and even if you can get there 1 day early, who's to tell if they'll actually get in to get the extra day ticket?
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
xydroh wrote:
hoe groot schatten julle de kans dat rob zombie, papa roach en behemoth ook zouden over komen?

papa roach staat dat weekend in duitsland (hurrican festival) maar staat geen dag bij
rob zombie heeft datums lopen tot 20 juni, daarna niks meer
behemoth heeft weekend van graspop nog een gat in het schema.

Behemoth lijkt me een zekerheid. Vorig jaar op Alcatraz dus nu lijkt GMM me aan de beurt. Papa Roach en Rob Zombie lastiger om te zeggen. Zijn wat mij betreft beide meer dan welkom.

Behemoth treedt in het voorjaar nog op in België, dus die zal vrij laat aangekondigd worden.

Gisteren hebben Dimmu Borgir, Kreator, Hatebreed en Bloodbath opgetreden. Tijd voor een nieuwe aankondiging binnenkort met Dimmu Borgir?

 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
valt me wel op dat de maand februari ontzettend vol zit met grote optredens.

ghost, parkway drive, good charlotte, behemoth, steel panther, amaranthe, P.O.D, alien ant farm, greta van fleet, korpiklaani, turisas, while she sleeps, skindred, escape the fate, ..


en ik mis waarschijnlijk nog een hele waslijst, ik denk dat we gaan mogen wachten tot eind februari om een laatste aankondiging te hebben.
Terwijl hebben bands zoals godsmack, phil campbell and the bastard sons ook nog optredens geplanned maar zijn al aangekondigd.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
valt me wel op dat de maand februari ontzettend vol zit met grote optredens.

ghost, parkway drive, good charlotte, behemoth, steel panther, amaranthe, P.O.D, alien ant farm, greta van fleet, korpiklaani, turisas, while she sleeps, skindred, escape the fate, ..

en ik mis waarschijnlijk nog een hele waslijst, ik denk dat we gaan mogen wachten tot eind februari om een laatste aankondiging te hebben.
Terwijl hebben bands zoals godsmack, phil campbell and the bastard sons ook nog optredens geplanned maar zijn al aangekondigd.
Vorig jaar viel laatste pakketje namen op 14 maart, dus zo vreemd/laat zou dat niet zijn, toch?
Niets lekkerder dan wanneer je je ticket al lang en breed binnen hebt om nog lekkere vette namen gedropt te krijgen.. :cool:
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Joslittel wrote:

xydroh wrote:
hoe groot schatten julle de kans dat rob zombie, papa roach en behemoth ook zouden over komen?

papa roach staat dat weekend in duitsland (hurrican festival) maar staat geen dag bij
rob zombie heeft datums lopen tot 20 juni, daarna niks meer
behemoth heeft weekend van graspop nog een gat in het schema.


Behemoth lijkt me een zekerheid. Vorig jaar op Alcatraz dus nu lijkt GMM me aan de beurt. Papa Roach en Rob Zombie lastiger om te zeggen. Zijn wat mij betreft beide meer dan welkom.

Behemoth treedt in het voorjaar nog op in België, dus die zal vrij laat aangekondigd worden.

Gisteren hebben Dimmu Borgir, Kreator, Hatebreed en Bloodbath opgetreden. Tijd voor een nieuwe aankondiging binnenkort met Dimmu Borgir?

Ik was daar vrijdag bij in de 013, wat een brute package. Dimmu Borgir was echt steengoed, laat ze aub de Marque op een van de dagen afsluiten. Graag tijdens Deff Lepard.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken