Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
wat zou de reden zijn dat tool afgesprongen is? indien ze nu toch op download UK staan begrijp ik niet waarom graspop dan uit de boot valt
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Duidelijke vermelding dat Slipknot headliner van de dag is. Dat was gisteren bij WT niet het geval.
The wait is over, Within Temptation is the first headliner for #GMM19!

lijkt me toch wel duidelijk jammergenoeg
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
DennisvdBr wrote:

Pim wrote:

Teake Rooks wrote:
Toch wel leuk om zo alvast wat bands te vinden, net als vorig jaar.

Maar als Graspop het nog niet door had komen ze er nu vast wel achter: https://festileaks.com/2018/10/leak-kiss-slipknot-en-meer-bevestigd-voor-graspop-2019/


Ja inderdaad! Nu kunnen we fluiten naar de volgende ladingen namen achterhalen! Dat trucje hebben ze nu dan door!


Jij dacht dat er van de festivals niemand meeleest met ons
1f61b.svg


Vorig jaar was dezelfde methode gebruikt en het gebeurt nog steeds, dus ze letten of niet zo goed op, of doen dit expres, wat opzich een best goede marketing trick is, de mensen die graag willen taken hyped over namen die ze hebben ‘gehackt’, terwijl het basispubliek in spanning afwacht

Zou wel tof zijn als ze er dan expres fouten in hebben gestoken en ineens afkomen met een Manowar of System Of A Down ofzo. Wat niemand meer verwacht in de eerste lading, dan pas gaat iedereen echt enthousiast zijn!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
kobloodflames wrote:

DennisvdBr wrote:

Pim wrote:

Teake Rooks wrote:
Toch wel leuk om zo alvast wat bands te vinden, net als vorig jaar.

Maar als Graspop het nog niet door had komen ze er nu vast wel achter: https://festileaks.com/2018/10/leak-kiss-slipknot-en-meer-bevestigd-voor-graspop-2019/


Ja inderdaad! Nu kunnen we fluiten naar de volgende ladingen namen achterhalen! Dat trucje hebben ze nu dan door!


Jij dacht dat er van de festivals niemand meeleest met ons
1f61b.svg



Vorig jaar was dezelfde methode gebruikt en het gebeurt nog steeds, dus ze letten of niet zo goed op, of doen dit expres, wat opzich een best goede marketing trick is, de mensen die graag willen taken hyped over namen die ze hebben ‘gehackt’, terwijl het basispubliek in spanning afwacht

Zou wel tof zijn als ze er dan expres fouten in hebben gestoken en ineens afkomen met een Manowar of System Of A Down ofzo. Wat niemand meer verwacht in de eerste lading, dan pas gaat iedereen echt enthousiast zijn!

of expres iemand laten zeggen dat tool afgesprongen is om ze dan toch aan te kondigen. Yes I'm still hoping
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
TettenVogel wrote:
Duidelijke vermelding dat Slipknot headliner van de dag is. Dat was gisteren bij WT niet het geval.

The wait is over, Within Temptation is the first headliner for #GMM19!

lijkt me toch wel duidelijk jammergenoeg
Al werd Evanescensce ook zo aakgekongdigd. Zelfs als afsluiter wil op zich dus niet zo heel veel zeggen.
 

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
Wanneer je tourschema TOOL bekijkt meer dan genoeg ruimte nog om naar GMM af te reizen.

Zou toch een blunder zijn om zo'n headliner te laten schieten. Meer dan tien jaar niet in Europa gespeeld. Als je dan de kans krijgt...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Ben nu een beetje uitgestuiterd na de lading eerste RaR namen. Ontzettend blij met wat daar staat, Tool!!

Nu even naar Graspop. Mooi dat Slipknot nu bevestigd is. Hoop op Tool is nog lang niet vertrokken in iedereen geval. Goed om te zien dat oa ook Rob Zombie en Opeth touren.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Wanneer je tourschema TOOL bekijkt meer dan genoeg ruimte nog om naar GMM af te reizen.

Zou toch een blunder zijn om zo’n headliner te laten schieten. Meer dan tien jaar niet in Europa gespeeld. Als je dan de kans krijgt…

Maar hadden ze die dan nu niet bekend gemaakt ipv Slipknot...?

Tool hefet hun (waarschijnlijk zo goed als) hele tour bekend gemaakt. Slipknot gewoon 2 festivals ofzo.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.050
345
Wanneer je tourschema TOOL bekijkt meer dan genoeg ruimte nog om naar GMM af te reizen.

Zou toch een blunder zijn om zo’n headliner te laten schieten. Meer dan tien jaar niet in Europa gespeeld. Als je dan de kans krijgt…
hiërarchie binnen de Live Nation festivals vrees ik...
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
TettenVogel wrote:
Tool ook naar Copenhell.
Ik heb hoop voor GMM.

Neh, das wel klaar vermoed ik, die droppen inderdaad in één keer de hele tour, dan had GMM daar gewoon mee meegedaan.

Dan is dat toch gewoon een blunder van formaat? er zit een gat in dat schema tussen 20 en 25 juni. Hier moet gewoon op ingespeeld zijn.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Oranssi Pazuzu wrote:
Wanneer je tourschema TOOL bekijkt meer dan genoeg ruimte nog om naar GMM af te reizen.

Zou toch een blunder zijn om zo’n headliner te laten schieten. Meer dan tien jaar niet in Europa gespeeld. Als je dan de kans krijgt…

Maar hadden ze die dan nu niet bekend gemaakt ipv Slipknot…?

Tool hefet hun (waarschijnlijk zo goed als) hele tour bekend gemaakt. Slipknot gewoon 2 festivals ofzo.

Slipknot heeft 16 data bekend gemaakt, zowat de hele tour als ik hun facebookpost juist interpreteer.

Misschien wil GMM gewoon elke dag één headliner bekend maken en heeft het moeten kiezen tussen Slipknot en Tool.
Tool staat trouwens ook op DL Spain en Impact Festival in Polen. Ik heb er nog vertrouwen in.
De komende dagen weten we wel meer.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Nog een Rammstein of Scorpions op de vrijdag lijkt me wel een goeie verassing ;)
Of Tool als MS2 afsluiter, dat klinkt realistischer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken