neracroft wrote:
Oranssi Pazuzu wrote:
Wanneer je tourschema TOOL bekijkt meer dan genoeg ruimte nog om naar GMM af te reizen.
Zou toch een blunder zijn om zo’n headliner te laten schieten. Meer dan tien jaar niet in Europa gespeeld. Als je dan de kans krijgt…
Maar hadden ze die dan nu niet bekend gemaakt ipv Slipknot…?
Tool hefet hun (waarschijnlijk zo goed als) hele tour bekend gemaakt. Slipknot gewoon 2 festivals ofzo.
Slipknot heeft 16 data bekend gemaakt, zowat de hele tour als ik hun facebookpost juist interpreteer.
Misschien wil GMM gewoon elke dag één headliner bekend maken en heeft het moeten kiezen tussen Slipknot en Tool.
Tool staat trouwens ook op DL Spain en Impact Festival in Polen. Ik heb er nog vertrouwen in.
De komende dagen weten we wel meer.
Ik hoop met je mee hoor, maar Tool wil dus duidelijk in één keer de data er uit gooien, waarom zouden ze voor Graspop uit Belgie (met alle respect) een uitzondering maken. want ook Tool moet dan dus z'n lippen nog even op elkaar houden.
Nee, alles wijst er op dat het inderdaad afgeketst is, zeker omdat ze nergens anders in Belgie staan. Echter was die andere info over 'ze doen al RaR, verder geen festivals' wel behoorlijk mis, ze staan zo'n beetje overal en nergens, en zeker bij kleinere/onbekendere festivals dan GMM.