Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Hun Facebook pagina is nu ook wakker geworden met nieuw frontje en: names announced soon. Ik verwacht dan ook morgen of woensdag de eerste namen, tof!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Die namen die in het bestand zitten, zijn die van altijd? Of staan bands van 15 jaar geleden ofzo er niet in?

Want System Of A Down is er precies ook van gehaald, of ik heb de schrijfwijze misschien niet correct toegepast.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Die namen die in het bestand zitten, zijn die van altijd? Of staan bands van 15 jaar geleden ofzo er niet in?

Want System Of A Down is er precies ook van gehaald, of ik heb de schrijfwijze misschien niet correct toegepast.

https://www.graspop.be/nl/bands/system-of-a-down/
 

defplay

Campingartiest
28 nov 2017
82
20
Looks like Graspop reads the forum and removed Search from the home page of NL (LOL), as there is English and Google still works great :)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Nouja dan zit Slayer misschien niet in het eerste pakketje. Opeth staat er bijvoorbeeld ook nog gewoon op, maar die verwacht ik ook wel op basis van Hellfest.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Looks like Graspop reads the forum and removed search from the home page of NL (LOL), as there is EN and Google still works great
1f642.svg

Thats amazing hahaha
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Def Leppard staat er ook niet meer op. Lijkt toch wel die richting uit te gaan zoals we het hier denken. Wel bijzonder dat een festival van die omvang er toch in slaagt om zo'n "blunders" te maken met hun website ...
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Def Leppard staat er ook niet meer op. Lijkt toch wel die richting uit te gaan zoals we het hier denken. Wel bijzonder dat een festival van die omvang er toch in slaagt om zo’n “blunders” te maken met hun website …
En vooral dezelfde blunder als vorig jaar :D Al kwam het toen volgens mij niet 100% uit, waren wel wat acts verdwenen die nooit aangekondigd zijn, maar soit.

De volgens mij complete lijst:

Wel verdwenen (en dus hoogstwaarschijnlijk op GMM19):

Kiss
Slipknot
Sabaton
Disturbed
Within Temptation
Def Leppard
Amon Amarth
Whitesnake
Hammerfall
Trivium
Halestorm
Sonata Arctica
Testament
Eluveitie
Delain
Cult of Luna

Niet verdwenen (dus (nog) niet op GMM19:
Rammstein
Slayer
Manowar
Scorpions
Dee Snider
Cradle of Filth
Opeth
Journey
 

defplay

Campingartiest
28 nov 2017
82
20
Graspop site is redesigned for #gmm19 and search is also removed from English :)
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Festivalticket Combi 21-23 juni: € 210
Festivalticket Vrijdag 21 juni: € 99
Festivalticket Zaterdag 22 juni: € 99
Festivalticket Zondag 23 juni: € 99

Zijn al de nieuwe prijzen zo te zien?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ook op de niet-lijst: Opeth. Die gaan zeker touren volgend jaar (o.a. een festival in Spanje in mei en Wacken in augustus). Kan natuurlijk nog altijd een latere fase komen, maar zou Opeth er toch graag bijhebben.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Hahaha "redesigned"... New colour shade in the background, that's it :lol:

Maar ja nieuwe prijzen idd. En dan ook definitief weer gewoon 3 dagen, mochten mensen nog hopen op een nieuwe XL editie.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Is dit nou duurder dan vorig jaar? weet het eigenlijk niet meer.
Combi's 5 euro tov de 3 dagen combi vorig jaar
20 munten 3 euro duurder
dagtickets hetzelfde (alleen de 'extra dag' was vorig jaar 89, andere dagen al 99)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Het zou toch niet moeilijk moeten zijn voor zo'n organisatie om alle aanpassingen op een test server te doen, en de oude site pas in zijn geheel te vervangen op het moment dat ze daadwerkelijk hun aankondiging doen. Maar goed, mij hoor je verder niet klagen, ik vind dit wel een leuke manier van spanning opbouwen en hints krijgen, voor degenen die het op de voet willen volgen :-D
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Het zou toch niet moeilijk moeten zijn voor zo’n organisatie om alle aanpassingen op een test server te doen, en de oude site pas in zijn geheel te vervangen op het moment dat ze daadwerkelijk hun aankondiging doen. Maar goed, mij hoor je verder niet klagen, ik vind dit wel een leuke manier van spanning opbouwen en hints krijgen, voor degenen die het op de voet willen volgen
1f600.svg

Haha ja ik ook :) Zolang ze daar beter blijven in het programmeren van een vet metal festival in plaats van het maken van een gelikte website ben ik helemaal tevreden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken