Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
mindlessworker wrote:
A trusty source just let me know that the lineup includes Slipknot, KISS, Tool, Def Leppard, Journey and Sabaton. **** yeah! Definitely a go. Let Hellfesters enjoy Manowar

Ik like it!!

Vraag me wel af waar Download UK/FR/Mad mee komen? Of NovaRock deze week?
Zal vast Slipknot ook wel tussen zitten en Kiss her en der ook…

Ik verwacht dinsdag de touraankondiging van KISS. Deze band heeft de statuur om zelf met zo'n grote aankondiging te komen, Slipknot is meer een headliner voor een eerste pakketje (dus de woensdag voor Novarock). Maar in dat geval verwacht ik dat GMM morgenmiddag ook uit de herfstslaap ontwaakt. Er zijn echter nog geen tekenen zichtbaar.

En Dennis, zien we je op de Graspop wei dit jaar?!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
En Dennis, zien we je op de Graspop wei dit jaar?!
Ik moet nog even zien hoe ik mijn kaarten ga schudden voor volgend jaar.
Pinkpop, dat is een zekerheid, maar dat hoef ik niet uit te leggen.
Ik wacht op de Bon Jovi aankondiging en de tour van +Live+...
Dan heb ik misschien nog wel ruimte voor 1 festival dagje ergens... Nog nader te bepalen.
Het TOOL dagje (indien het zo is) is wel verleidelijk.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
A trusty source just let me know that the lineup includes Slipknot, KISS, Tool, Def Leppard, Journey and Sabaton. **** yeah! Definitely a go. Let Hellfesters enjoy Manowar
Journey zou een leuke verrassing zijn, hoor ik wel graag.
Tool dan toch? Ook best verrassend.
KISS en Sabaton zou ik zeer blij mee zijn, en ook Def Leppard (laatst eens wat nader kennis mee gemaakt) is zeker welkom (extra leuk zou dan zijn om persiflage-band Steel Panther op dezelfde dag te boeken :) ).
Slipknot heb ik nog niet helemaal in kunnen komen, maar wellicht verandert dat nog wel de komende maanden.

Rammstein zal dan wel van de baan zijn, wat niet heel verrassend zou zijn.
Het ontbreken van Manowar evenmin, gezien het hele decibel-verhaal.
En ook Bon Jovi lijkt me dan niet meer erg waarschijnlijk (als het dat al was), zouden wel wat veel classic hardrock/arena rock/glam metal acts worden naast KISS, Def Leppard en Journey.
Wel zou ik vreemd opkijken als Slayer niet op de affiche zou prijken.
Ik verwacht dan ook nog wel een paar (semi-)grote namen, zoals (naast Slayer) bv. Within Temptation, Gojira, Disturbed of FFDP.
 

defplay

Campingartiest
28 nov 2017
82
20
Looks like KISS & Sabaton are removed from the site, so we'll get KISS as the first headliner. Need to check other bands as KISS was there a week ago
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Haha that keeps being a great giveaway year and year again... But yeah, this makes the source seem quite credible.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Looks like KISS & Sabaton are removed from the site, so we’ll get KISS as the first headliner. Need to check other bands as KISS was there a week ago
Ha, nice one!
Same goes for Within Temptation, Disturbed and Def Leppard.
Journey and Slayer are still there though.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Man man, dat belooft een mooie eerste pakket namen te worden zeg als daar Within Temptation, Amon Amarth en Distrubed bij komen!
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Als Tool er bij zou zijn, dan zou dat gigantisch zijn voor GMM. Slipknot vind ik ook fantastisch, dat was de eerste band waar ik echt aan gehecht geraakte.
Sabaton en Within Temptation zeggen me dan weer niets. Anyway, we zullen zien wat er deze week uit de bus valt.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Wat ik heb gevonden.

Wel:
Kiss
Slipknot
Sabaton
Halestorm
Within Temptation
Testament
Trivium
Cult of Luna

Niet:
Rammstein
Slayer
Manowar
Scorpions
Dee Snider
Cradle of Filth
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Hmmm, beetje twijfelachtig voor mij. Enige namen waar ik echt enthousiast van wordt zijn Slipknot en Tool, maar die laatste schijnen ook in de Ziggo Dome te staan dus die zie ik liever daar. KISS is niet per se mijn ding, wel aardig om te zien maar das ook alles. Laatste headliner lijkt mij dan Slayer te zijn, met Sabaton of Tool daarachter om die dag te dragen. Misschien dat ik een dagje ga als Slipknot en Tool op een dag staan ofzo...
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Al zijn Slayer en Amon Amarth ook wel heel gaaf natuurlijk. Ben ook gewoon verwend na dit jaar haha. Zelfde geldt voor Werchter, valt alleen maar tegen tot nu toe, maar kan ook niet anders na de afgelopen editie...
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Al zijn Slayer en Amon Amarth ook wel heel gaaf natuurlijk. Ben ook gewoon verwend na dit jaar haha. Zelfde geldt voor Werchter, valt alleen maar tegen tot nu toe, maar kan ook niet anders na de afgelopen editie…

Slayer is nog gewoon zichtbaar, dus (nog) niet 'bevestigd'
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Dr. Hannibal wrote:
Al zijn Slayer en Amon Amarth ook wel heel gaaf natuurlijk. Ben ook gewoon verwend na dit jaar haha. Zelfde geldt voor Werchter, valt alleen maar tegen tot nu toe, maar kan ook niet anders na de afgelopen editie…

Slayer is nog gewoon zichtbaar, dus (nog) niet ‘bevestigd’

Ook namen die nog zichtbaar zijn kunnen gewoon komen natuurlijk. Op basis van Hellfest moeten die wel komen. Maar blijkbaar zijn ze ook al verdwenen inmiddels haha...
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Oh nee, volgens mij staat de search nu gewoon 'uit' :p Het werkt wel via URL; https://www.graspop.be/nl/bands/slayer/

en dan bv niet voor https://www.graspop.be/nl/bands/kiss/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken