Graspop Metal Meeting 2018 - Nieuws en geruchten

graspop20

Randprogramma
23 nov 2017
188
0
Oke tijdverdrijf... (kies uit < = minder
, > = beter
of - = gelijk aan
Ghost > Marilyn Manson
Volbeat > Avenged Sevenfold
Sabaton - Hammerfall
Metallica < Iron Maiden
Rammstein > Slipknot
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.593
4.954
Oke tijdverdrijf… (kies uit < = minder
, > = beter
of – = gelijk aan
Ghost > Marilyn Manson
Volbeat > Avenged Sevenfold
Sabaton – Hammerfall
Metallica < Iron Maiden
Rammstein > Slipknot
Als je met 'beter' bedoelt wie je liever ziet:

Ghost >> Marilyn Manson
Volbeat – Avenged Sevenfold
Sabaton > Hammerfall
Metallica > Iron Maiden
Rammstein >> Slipknot
 

Verwijderd lid 1447

Campingartiest
22 okt 2015
76
0
Ghost > Marilyn Mason
(Volbeat = avenged sevenfold) < avond bbq op de camping.
Sabaton >> Hammerfall
Metallica < Iron Maiden (maar ik wil Metallica nog wel zien)
Rammstein >>> Slipknot (Wie wil er een nier van mij ruilen voor een ticket?)
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Oke tijdverdrijf… (kies uit < = minder
, > = beter
of – = gelijk aan
Ghost > Marilyn Manson
Volbeat > Avenged Sevenfold
Sabaton – Hammerfall
Metallica < Iron Maiden
Rammstein > Slipknot

Ghost >> Marilyn Manson
Avenged sevenfold >> Volbeat
Sabaton = Hammerfall
Metallica = Iron Maiden
Slipknot >> Rammstein
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Ghost > Marilyn Manson
Volbeat > Avenged Sevenfold
Sabaton = Hammerfall
Metallica = Iron Maiden
Rammstein > Slipknot
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Ghost >>>>>> Marilyn Manson (Manson heeft wel een paar leuke nummers, maar live vind ik hem echt zo bagger! Graspop 2015 en in TivoliVredenburg gezien, beide keren weggelopen)
Volbeat = Avenged Sevenfold
Sabaton > Hammerfall
Metallica > Iron Maiden
Rammstein = Slipknot
 

Stefan

Campingartiest
7 okt 2014
51
0
Hey dat is vreemd.
ik krijg geen E-mail meldingen meer van Festileaks.

Normaal kreeg ik een mail als er iets gepost was op deze en andere forums die ik volg.
Maar ik krijg vanaf het eerste bericht op de 7e al geen melding meer.

Nog iemand die dat probleem heeft?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Hey dat is vreemd.
ik krijg geen E-mail meldingen meer van Festileaks.

Normaal kreeg ik een mail als er iets gepost was op deze en andere forums die ik volg.
Maar ik krijg vanaf het eerste bericht op de 7e al geen melding meer.

Nog iemand die dat probleem heeft?

Waarom zou je in vredesnaam email meldingen willen? Dat lijkt mij echt een enorme bron van spam...
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Stefan wrote:
Hey dat is vreemd.
ik krijg geen E-mail meldingen meer van Festileaks.

Normaal kreeg ik een mail als er iets gepost was op deze en andere forums die ik volg.
Maar ik krijg vanaf het eerste bericht op de 7e al geen melding meer.

Nog iemand die dat probleem heeft?

Waarom zou je in vredesnaam email meldingen willen? Dat lijkt mij echt een enorme bron van spam…

Zeker als mensen offtopic allerlei 'bandje A is beter dan bandje B' lijstjes gaan spammen inderdaad....
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Ik heb een kleine hoop op nieuws van Graspop zometeen. Blijf het opvallend vinden dat Werchter opeens 's ochtends de namen lost. Misschien om Graspop 's middags de ruimte te geven? Dan heeft Pukkelpop volgende week de volle aandacht in Belgisch festival land.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
Ik heb een kleine hoop op nieuws van Graspop zometeen. Blijf het opvallend vinden dat Werchter opeens ’s ochtends de namen lost. Misschien om Graspop ’s middags de ruimte te geven? Dan heeft Pukkelpop volgende week de volle aandacht in Belgisch festival land.
Judas Priest heeft een nieuw album.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Ik vind het toch wel erg lang duren voor we weer informatie krijgen. Is nu al bijna anderhalve maand geleden. Ik ben echt aan t wachten op de timetable of iig de podiumindeling
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.593
4.954
Ik vind het toch wel erg lang duren voor we weer informatie krijgen. Is nu al bijna anderhalve maand geleden. Ik ben echt aan t wachten op de timetable of iig de podiumindeling
Vorig jaar op 20 maart, dus nog even volhouden..
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
- Groot nieuws vanaf het Guns N' Roses kamp: de band neemt niet één, maar twee special guests mee naar de show in Goffertpark! En dat zijn zeker niet de minste. Zo zal Volbeat het veld omver blazen met hun mix van heavy metal en rockabilly. Daarnaast komt ook Gojira het publiek opwarmen met hun death- en progmetal. (bron MOJO)
- The Manics will be joining Guns N' Roses for three huge shows on their Not In This Lifetime European tour.
03 June - Olympiastadion, Berlin, GERMANY
06 June - Dyrskuepladsen, Odense, DENMARK
12 June - Veltins Arena, Gelsenkirchen, GERMANY (bron The Manic street preachers)

Volbeat hebben we al, Gojira staat op Lokerse Feesten en The Manic Street Preachers zie ik niet zo naar Graspop afkomen denk ik.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
– Groot nieuws vanaf het Guns N’ Roses kamp: de band neemt niet één, maar twee special guests mee naar de show in Goffertpark! En dat zijn zeker niet de minste. Zo zal Volbeat het veld omver blazen met hun mix van heavy metal en rockabilly. Daarnaast komt ook Gojira het publiek opwarmen met hun death- en progmetal. (bron MOJO)
– The Manics will be joining Guns N’ Roses for three huge shows on their Not In This Lifetime European tour.
03 June – Olympiastadion, Berlin, GERMANY
06 June – Dyrskuepladsen, Odense, DENMARK
12 June – Veltins Arena, Gelsenkirchen, GERMANY (bron The Manic street preachers)

Volbeat hebben we al, Gojira staat op Lokerse Feesten en The Manic Street Preachers zie ik niet zo naar Graspop afkomen denk ik.

Meen je dat? Volbeat en Gojira in het voorprogramma, dat is wel echt een hele lekkere line-up.

Manic Street Preachers passen inderdaad niet op GMM, had ze eigenlijk op RW verwacht.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
kobloodflames wrote:
Ik vind het toch wel erg lang duren voor we weer informatie krijgen. Is nu al bijna anderhalve maand geleden. Ik ben echt aan t wachten op de timetable of iig de podiumindeling

Vorig jaar op 20 maart, dus nog even volhouden..
2015 in begin februari al tho.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken