DennisvdBr wrote:
Joslittel wrote:
Iron Maiden heeft een diepe duik in hun eigen repertoire gemaakt, tof! Voor mij wordt het echter niet langer dan het eerste uur van Maiden, wel jammer gezien alle nummers die in het tweede uur zitten. Na een uurtje moet ik toch een stukje meepakken van Wolves in The Throne Room om daarna op tijd klaar te gaan staan voor Ayreon.
Ayreon gaat wel een dingetje worden hoor…
Ik verwacht wel zeer goede reacties na afloop.
Vind overigens dat er weinig media aandacht voor is, komt waarschijnlijk door het ‘onbekende’, maar de ‘kenners’ weten wel beter…
Eerlijk gezegd denk ik dat het wel mee gaat vallen qua drukte bij Ayreon, zeker bij aanvang.
Vooral omdat er een andere sterke sub-headliner (Parkway Drive) tegenover staat geprogrammeerd, die op mainstage speelt. Denk dat het grootste deel van de ‘casual’ bezoekers en mainstream metalheads eerder bij de mainstages blijft hangen, en liever het einde van Iron Maiden ziet, en vervolgens de voorkeur geeft aan Parkway Drive, of zelfs naar camping/huis gaat.
Verder denk ik dat Ayreon het soort publiek trekt dat niet perse vooraan tegen de dranghekken staat, maar liever op een klein afstandje, en elkaar de ruimte geeft/gunt. Volgens mij kun je daar gewoon naar binnen wandelen en tussen de mensen door nog redelijk vooraan komen te staan.
Maar ik kan het volkomen mis hebben uiteraard, en wordt het gewoon stampedruk..