UK Glastonbury 2023

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
313
262
Maakt BBC verslagen van het festival, ala NTR - Pinkpop?
Zo ja, waar kan ik dat vinden? thx
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
643
Wat een week! Vooraf al veel ingelezen en dan ga je met hele hoge verwachtingen & angst dat je te veel verwacht maar dit festival is echt een week lang leven in een grote droom. Zo veel goeie dingen gezien, zo veel random dingen gezien, zo veel gelachen, zo veel Dave Grohl, zo veel van zoveel! Hoogtepunt gisteren beleefd tijdens een gezamenlijk en publiekelijk orgasme bij Rocketman. Echt niet normaal, Hel(d)ton John. Wauw!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Wat een week! Vooraf al veel ingelezen en dan ga je met hele hoge verwachtingen & angst dat je te veel verwacht maar dit festival is echt een week lang leven in een grote droom. Zo veel goeie dingen gezien, zo veel random dingen gezien, zo veel gelachen, zo veel Dave Grohl, zo veel van zoveel! Hoogtepunt gisteren beleefd tijdens een gezamenlijk en publiekelijk orgasme bij Rocketman. Echt niet normaal, Hel(d)ton John. Wauw!
Wat maakt dit festival specialer dan de rest buiten de line up? 😂😂 Wil zelf ook heel graag gaan maar wil weten wat het hem doet. Is het de speciale sfeer? De hoeveelheid stages?
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
313
262
Hoogtepunt gisteren beleefd tijdens een gezamenlijk en publiekelijk orgasme bij Rocketman.
Zonet even via youtube bekeken, kreeg al kippenvel door te kijken op mijn telefoon. laat staan als je dit live heb gezien!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Hoe werkt dat eigenlijk qua tickets scoren? Nog altijd zo'n ramp?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Hoe werkt dat eigenlijk qua tickets scoren? Nog altijd zo'n ramp?
Ja, zonder enige organisatie in groep ga je moeilijk binnen geraken. Het is nog even afwachten hoe het dit jaar gaat werken, tijdens de resale in april werd er namelijk een nieuw systeem getest waarbij je niet meteen moest betalen maar pas binnen de 24u.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en elo

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.457
6.117
Hoe werkt dat eigenlijk qua tickets scoren? Nog altijd zo'n ramp?
Kwestie van zorgen dat je geregistreerd bent, wat mensen regelen die je willen helpen, f5'en en heel heel veel geluk.

2022 had ik in de resale mazzel. Alleen ik en mijn vriendin probeerden toen tickets te scoren en we kwamen er doorheen.

Vorig jaar lukte het in zowel de coachsale als de reguliere. Maar het is uiteindelijk echt mazzel hebben en blijven proberen, ook als er sold out staat bij anderen.

Tegen oktober maar weer even de krachten bundelen hier op Festileaks. Ik hoop dat ze dat resale systeem voor de gewone sale weer loslaten want dan is er helemaal geen doorkomen meer aan.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
857
Lana is a bitch. Eeuwig zonde wat hier gebeurde want op zich vond ik het oprecht een goed optreden. Ja, ze was heel zenuwachtig maar de show was mooi uitgewerkt en haar vocals waren gewoon goed. Onterecht gevreesd dus na alle verhalen. Als ze nu gewoon eens fucking op tijd was gekomen, had het best memorabel geweest.
De beelden op BBC waren in ieder geval zeer overtuigend.
Dit is wat ik verwacht van een goed pop-concert: uitstekende live band (en dus wel degelijk alles live), fantastische backings (die meerstemmigheid!), goede zangstem en toch wat showelementen met dansers etc...

Uiteraard, enkel afgaande op die beelden.
Dat ze het verkloot door te laat te komen opdagen en dan op het einde nog hopeloos te proberen verder doen, is dan weer amateurisme ten top.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Gisterenavond thuisgekomen na een vermoeiende rit. Een uurtje of 12 geslapen. Probeer straks wat ervaringen uit te typen!
Ik had zondag op maandag niets geslapen, meteen naar de bussen gegaan. Gisteren hier en daar uurtje geslapen onderweg, vannacht 13u aan een stuk haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 43096

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Uiteraard, Axl klonk waarschijnlijk in werkelijkheid voor het eerst in eeuwen niet als een gemartelde zeeleeuw, maar dat lag allemaal aan de BBC!
Ja onbegrijpelijk die reactie. Axl was geweldig maar de geluidsmix was vals! Natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken