UK Glastonbury 2023

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
1d9ed29129397716b6ff11e61fa1b62a.png

volgens mij kijk ik naar de verkeerde setlist
Wat is dit en waarom wil ik naar dit concert
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Hele goede set inderdaad, dit soort headliners is ook echt wat Glastonbury maakt.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.633
3.256
Waauuuwww!! Wat heb ik hiervan genoten!
Heerlijke mens is dat toch, rasechte artiest, geen gelul, geen hulpmiddeltjes, geen lange pauzes voor de encore.
Die gastartiesten toonden vooral aan dat hij ze helemaal niet nodig heeft want dat hij hen toch onder tafel zingt.
Fenomenaal!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.157
2.402
Aan de buis gekluisterd en dat ben ik niet snel met een concert via de tv! Dit was gewoon top.

Maar even…. Ik zag Lizzo, Paul Mc Cartney en zelfs Madonna backstage meezingen? Genoeg gasten …..

En die versie van Rocket man wow!

Enige minpunt: Cold Heart weg laten.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.611
861
Enige minpunt: Cold Heart weg laten.
Was ook het enige kritiekpuntje voorbije maand in Antwerpen.
Voor de rest: top! Dit was toch echt wel een memorabel concert!

En opnieuw fantastisch in beeld gebracht door BBC, zoals eigenlijk het volledige weekend.
Het grote verschil met onze (Belgische) verslaggeving op Canvas is dat zij alles zeer afgelijnd en gecontroleerd brengen.
Bij ons zijn live uitzendingen van festivals telkens : 'misschien gaan we straks nog eens kijken naar ...' en 'oooh, we gaan even het interview onderbreken, want we horen net dat x begonnen is aan zijn set', etc...
Terwijl BBC de touwtjes heel strak in handen heeft en perfect weten wat ze doen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Door een hersenschudding, opgelopen de avond voor we zouden vliegen, was ik er helaas niet bij dit jaar.

Zelf zo veel als mogelijk proberen te vermijden. Hopelijk hebben Thijs en anderen hier die er waren een onvergetelijk weekend gehad (al is dat bijna per definitie zo).

Hopelijk volgend jaar weer erbij!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Door een hersenschudding, opgelopen de avond voor we zouden vliegen, was ik er helaas niet bij dit jaar.

Zelf zo veel als mogelijk proberen te vermijden. Hopelijk hebben Thijs en anderen hier die er waren een onvergetelijk weekend gehad (al is dat bijna per definitie zo).

Hopelijk volgend jaar weer erbij!
Dat is wel heel erg balen, hopen inderdaad! Ik ga het denk ik ook een keer proberen voor aankomend jaar.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Ik vond Elton geweldig. Jammer van de gasten. Haalde tempo en focus uit de show. Was onnodig en voegde weinig tot niks toe. Elton John heeft geen gasten nodig.

En jammer dat hij Love Lies Bleeding niet speelde. Dat zou zeker gewerkt hebben...
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.463
6.127
Rina met Don't Go Breaking My Heart was wel fantastisch.

Ik miste Can You Feel The Love Tonight maar die speelt ie vrijwel nooit.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

Gebruikers die dit onderwerp bekijken