Gaming

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Hij telt volgens mij de uren waarop games aanstaan.

Ik sta op 518 uur totaal. 404 voor PS5 titels, 114 voor PS4 titels. Waarvan 6 uur online (lol).

1. Astro's Playroom (veel speedruns gedaan)
2. Returnal
3. Yakuza: Like a Dragon
4. Hitman III
5. Marvel's Spiderman GOTY Edition.

450 nieuwe trophies waarvan 2 platina.
Mooi lijstje... bij mij zat letterlijk de helft van de tijd van mijn uren in alleen FIFA 2021. Wel pijnlijk dat je met veel minder uur meer trophies heb gehaald ;), maar ik ben geen trophy hunter. Al hoewel ik met Death's Door in 2022 wel een platina heb gehaald.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Komt door games als Spiderman en Ratchet denk ik. Die strooien met trophies.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Nioh 2 net uitgespeeld. Had ergens gelezen dat de final boss drie health bars had en wilde daarom eerst maar eens kijken hoever ik kwam in phase 1. Baas voor de final boss had twee health balkjes en was verrekte moeilijk.

Final boss spoilers:

Poging twee de final boss dood. Bleek 3 phases te hebben maar maar 1 health balkje. Doordat ik meteen wat durfde te experimenteren met die zogenaamde fase 1 healthbalk had ik hem zo om. Beetje een anticlimax. Vraag me wel af hoelang ik erover had gedaan als ik wist dat hij maar 1 healthbalk had. Vermoedelijk tientallen pogingen. :p

Wat een fantastische game.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ben vanmiddag Kena gestart op PS5. Vermaak me er prima mee tot dusver. En grafisch echt absurd mooi. Net een Pixar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.041
10.120
Ik snap de aantrekkingskracht van Hitman 2 bij jullie wel. Geinig spelleke. Ben nu lekker aan het ronddwalen op het circuit in Miami. En uiteraard al in het flamingopak rondgelopen! Besloot alleen een deur open te breken waar twee mensen achter bleken te staan dus toen was dat pak verknalt en kon ik dat verhaal niet aflopen. Die oude al wel met een robot omver geknald en de dochter met een infuus omgelegd. Nu bezig met ronde twee en probeer die oude te vergiftigen bij een eetkarretje. Al die verschillende mogelijkheden maakt dit wel tot een verslavend spel, het triggert je echt om op onderzoek uit te gaan.

Ben benieuwd naar de nieuwe PS Plus lichting vandaag. Life is Strange schijnt een grote kanshebber te zijn, iemand ervaringen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Ik snap de aantrekkingskracht van Hitman 2 bij jullie wel. Geinig spelleke. Ben nu lekker aan het ronddwalen op het circuit in Miami. En uiteraard al in het flamingopak rondgelopen! Besloot alleen een deur open te breken waar twee mensen achter bleken te staan dus toen was dat pak verknalt en kon ik dat verhaal niet aflopen. Die oude al wel met een robot omver geknald en de dochter met een infuus omgelegd. Nu bezig met ronde twee en probeer die oude te vergiftigen bij een eetkarretje. Al die verschillende mogelijkheden maakt dit wel tot een verslavend spel, het triggert je echt om op onderzoek uit te gaan.

Ben benieuwd naar de nieuwe PS Plus lichting vandaag. Life is Strange schijnt een grote kanshebber te zijn, iemand ervaringen?
Ja Hitman heb ik altijd heel graag gespeeld. Miami is ook een heel leuk level moet ik zeggen. Sapienza van deel 1 is ook een absolute topper. Het is gewoon een hele creatieve game, waar je ook gewoon lekker de tijd voor kan nemen. En als je weer een nieuwe methode voor een kill ontdekt dan is het gewoon kicken.

Ik ben bezig nu met Twelve Minutes en Super Sami Roll. Twelve Minutes vind ik interessant maar bij vlagen irritant loop ik soms echt vast in het verhaal. En de gameplay is repetitief. Zou aanraden om hem gratis te spelen op de gamepass of om hem goedkoper af te wachten in de PS store. Dan heb je er echt wel een leuke game aan.

Super Sami Roll is gewoon heerlijk oldschool, platforming Mario meets Monkey Ball en heel veel trial en error. Maar voor de oldschool gamer onder ons is dit denk ik wel echt wel een leuke game.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Kom even in dit topic terug als je Twelve Minutes heb uitgespeeld! Heb dan eindelijk iemand om over dat verhaal en die karakters te praten. Je bent de eerste die dit spel ook lijkt te spelen. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.920
1.696
Ik snap de aantrekkingskracht van Hitman 2 bij jullie wel. Geinig spelleke. Ben nu lekker aan het ronddwalen op het circuit in Miami. En uiteraard al in het flamingopak rondgelopen! Besloot alleen een deur open te breken waar twee mensen achter bleken te staan dus toen was dat pak verknalt en kon ik dat verhaal niet aflopen. Die oude al wel met een robot omver geknald en de dochter met een infuus omgelegd. Nu bezig met ronde twee en probeer die oude te vergiftigen bij een eetkarretje. Al die verschillende mogelijkheden maakt dit wel tot een verslavend spel, het triggert je echt om op onderzoek uit te gaan.

Ben benieuwd naar de nieuwe PS Plus lichting vandaag. Life is Strange schijnt een grote kanshebber te zijn, iemand ervaringen?

Hitman is heerlijk. Ga je nog vele uren plezier van hebben.

Life is Strange (deel 1) en de prequel Before the Storm heb ik beiden gespeeld. Als het je lukt om er in te komen is het heerlijk. Mooie verhaalplot aan het einde. Hele fijne soundtrack ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Twelve Minutes
Ik weet ondertussen als dat mijn character zelf de moordenaar is. En dat hij zijn eigen stiefzus heeft gedaan. Maar nu loop ik een klein beetje vast wat te doen. Ik kan iedereen laten overleven (incl. Bumblebee ga ik van uit), maar ook dat is niet de oplossing. Ik zal nog een scenario moeten vinden waaruit ikzelf uit onschuldig blijk te zijn gok ik.
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Exact het moment waar ik ook een tijdje vastzat.

Spoilers die je wellicht wat verder kunnen helpen:

Horloge al gevonden? Misschien een idee om daar even goed naar te kijken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Exact het moment waar ik ook een tijdje vastzat.

Spoilers die je wellicht wat verder kunnen helpen:

Horloge al gevonden? Misschien een idee om daar even goed naar te kijken.
Ja die had ik al gevonden. En ja had stiekem gisteren even al wat opgezocht, dus ik weet wat me te doen staat. Maar soms is het ook goed om deze game een dagje of 2 naast je neer te leggen. Want bepaalde stappen heb ik nu wel een beetje vaak gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
Ben benieuwd naar de nieuwe PS Plus lichting vandaag. Life is Strange schijnt een grote kanshebber te zijn, iemand ervaringen?
Life is Strange is een mooi spel, man. Is ook al eens eerder PS-Plus geweest. Eén van de betere spellen die ik heb gespeeld, puur omdat ik er midden in zat en ik vond het puzzelen altijd wel leuk. En wat Rick zegt, de soundtrack was zeer aardig. (Is ook hoe ik Spanish Sahara van Foals heb ontdekt...)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Dit gaat hem worden:

_3709633_650x.png

Voor mij geen top maand, UFC heb ik, en Planet Coaster heb ik op PC en speel ik ook niet veel.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.041
10.120
Dit gaat hem worden:

_3709633_650x.png

Voor mij geen top maand, UFC heb ik, en Planet Coaster heb ik op PC en speel ik ook niet veel.
Nop eens. Tiny Tina wel cool, hou wel van de Borderlands games maar schijnt een heel kort spel te zijn. En de pretpark bouwer is alleen voor ps5
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Iemand hier die Pokemon Arceus gaat kopen? Heeft al 3x in mijn winkelmandje gestaan maar nog niet doorgezet. Game ziet er niet uit maar krijgt wel goede reviews.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken