Gaming

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Als Xbox Gamepass lid (voor de komende drie jaar) word ik hier iig wel erg vrolijk van. Die dienst wordt met de maand beter.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Maar wel eens dat het in het grote geheel straks één doffe ellende is als ook (nu nog) third party games ineens enkel op Xbox of PS5 verschijnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Ja Microsoft maakt er nu echt serious business van. De Xbox gaat hier waarschijnlijk ook wel komen als ze met de goede exclusives komen, al kan dit echt nog wel even duren.

Maar ik vind de monopolie tendens wat de grote bedrijven gaan krijgen niet echt tof. En 70 miljard voor Microsoft is peanuts. Die hebben zoveel geld te besteden dat is gewoon bizar. Daar gaat Sony nooit tegen opboxen.
 
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Maandagavond The Last of Us part 2 uitgespeeld. Dat was een intense ervaring zeg, wat een game. Die is rechtstreeks naar de top gegaan van het beste wat ik op de PS4 heb gespeeld en eigenlijk überhaupt heb gespeeld. Het verhaal, de uitwerking van de karakters en de hele wereld, oog voor detail en oogverblindende graphics (man wat een scherpte). Top game die de emoties alle kanten op liet slingeren.

Besloten om eens wat van de PS plus games te gaan proberen. Dus Lego DC Villians eens opgestart maar dat is duidelijk wat te kinderlijk, jammer. Had gehoopt dat dit ook voor volwassen wel een toffe game was. Nu bezig met Zombie War 4: Dead War en dat is eigenlijk best vermakelijk in zijn simpelheid. Paar guns en granaten en veel zombies en zie het maar te overleven!
 
  • Winning
Waarderingen: RickHuissen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Mocht je Persona 5 nog niet hebben gespeeld; Nog niet Strikers starten! Die heeft best wel wat spoilers voor de main game.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Mocht je Persona 5 nog niet hebben gespeeld; Nog niet Strikers starten! Die heeft best wel wat spoilers voor de main game.
Ow haha goed dat je het zegt! Persona 5 wil ik inderdaad nog graag spelen en Striker stond als mijn volgende probeergame op de lijst..
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Maandagavond The Last of Us part 2 uitgespeeld. Dat was een intense ervaring zeg, wat een game. Die is rechtstreeks naar de top gegaan van het beste wat ik op de PS4 heb gespeeld en eigenlijk überhaupt heb gespeeld. Het verhaal, de uitwerking van de karakters en de hele wereld, oog voor detail en oogverblindende graphics (man wat een scherpte). Top game die de emoties alle kanten op liet slingeren.

Besloten om eens wat van de PS plus games te gaan proberen. Dus Lego DC Villians eens opgestart maar dat is duidelijk wat te kinderlijk, jammer. Had gehoopt dat dit ook voor volwassen wel een toffe game was. Nu bezig met Zombie War 4: Dead War en dat is eigenlijk best vermakelijk in zijn simpelheid. Paar guns en granaten en veel zombies en zie het maar te overleven!
Voor mij had Read Dead Redemption 2 net nog iets meer impact. Last Of Us 2 was mij soms iets te zwaar voor de mindset om te spelen. Net of je moed moest vrij maken om weer een gebouw in te gaan. Het is niet een game die je "ontspannend" speeld wat wel een beetje my way of gamen is .

Er komen weer wat nieuwe Hitman 3 updates aan. Er komen later dit jaar weer nieuwe maps aan, excited..
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.920
1.696
Maandagavond The Last of Us part 2 uitgespeeld. Dat was een intense ervaring zeg, wat een game. Die is rechtstreeks naar de top gegaan van het beste wat ik op de PS4 heb gespeeld en eigenlijk überhaupt heb gespeeld. Het verhaal, de uitwerking van de karakters en de hele wereld, oog voor detail en oogverblindende graphics (man wat een scherpte). Top game die de emoties alle kanten op liet slingeren.

Besloten om eens wat van de PS plus games te gaan proberen. Dus Lego DC Villians eens opgestart maar dat is duidelijk wat te kinderlijk, jammer. Had gehoopt dat dit ook voor volwassen wel een toffe game was. Nu bezig met Zombie War 4: Dead War en dat is eigenlijk best vermakelijk in zijn simpelheid. Paar guns en granaten en veel zombies en zie het maar te overleven!
Ik wissel hem momenteel af met Valhalla. Maar inderdaad: TLOU2 is een waanzinnige game! Echt knap hoe ze de enorme verwachtingen ook helemaal waarmaken.

Mocht ik één minpuntje moeten aanstippen: hij lijkt iets makkelijker te zijn (tot nu toe) dan deel 1. Heeft wat mij betreft met name te maken dat je onbeperkt stealth kills kunt doen met je mes, terwijl in deel 1 je shank maar enkele kills meeging. Wetende dat je shank er doorheen is, en je alleen nog stealth kills met je blote vuisten kunt doen (wat langer duurde en een beetje herrie maakte) was een van de dingen die deel 1 voor mij af en toe echt bloedstollend spannend maakte. Dat gevoel heb ik (nog) niet veel gehad bij deel 2. Maar gelukkig moet ik nog een flink stuk!

Ben overtuigd! Vanavond schuiven we Eivor weer ff aan de kant, en gaan we met Ellie op pad (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Voor mij had Read Dead Redemption 2 net nog iets meer impact. Last Of Us 2 was mij soms iets te zwaar voor de mindset om te spelen. Net of je moed moest vrij maken om weer een gebouw in te gaan. Het is niet een game die je "ontspannend" speeld wat wel een beetje my way of gamen is .

Er komen weer wat nieuwe Hitman 3 updates aan. Er komen later dit jaar weer nieuwe maps aan, excited..
Heel de nieuwe Hitman trilogie staat ook vanaf morgen in Gamepass. Kijk ernaar uit om die games weer even in te duiken. Blijft toch echt wel één van mijn favo series ooit.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Mocht ik één minpuntje moeten aanstippen: hij lijkt iets makkelijker te zijn (tot nu toe) dan deel 1. Heeft wat mij betreft met name te maken dat je onbeperkt stealth kills kunt doen met je mes, terwijl in deel 1 je shank maar enkele kills meeging. Wetende dat je shank er doorheen is, en je alleen nog stealth kills met je blote vuisten kunt doen (wat langer duurde en een beetje herrie maakte) was een van de dingen die deel 1 voor mij af en toe echt bloedstollend spannend maakte. Dat gevoel heb ik (nog) niet veel gehad bij deel 2. Maar gelukkig moet ik nog een flink stuk!
Ik herken dat punt van de stealth kills wel. Zonder te spoilen zou ik dan even doorspelen :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Damn dat stukje op 0:33... hoe houterig dat er uit ziet. En dat voor in een trailer. Ook nog even snel The Undertaker gebruiken voor wat hype. Nee dit gaat hem niet worden vrees ik. Of de Classic Roster moet nog wat bijzonders toevoegen, maar nee dit beloofd niet veel goeds.

Zou graag weer eens game zien ala Legens Of Wrestling ofzo ook. Geef mij maar die oude vertrouwde legends. De nieuwe generatie doet me gewoon weinig helaas.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Maar ook zo'n General Manager Mode waar je uit maar 3 matches kunt kiezen.... en een soort Ultimate Team mode, want 2K.

Zo zonde. Ik mis die oude Smackdown vs Raw games.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Maar ook zo'n General Manager Mode waar je uit maar 3 matches kunt kiezen.... en een soort Ultimate Team mode, want 2K.

Zo zonde. Ik mis die oude Smackdown vs Raw games.
Ja eens.. Know Your Role op de PS1.. Daar heb ik veel uren aan besteed. Nu ziet het er niet meer uit... maar toen vond ik het geweldig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772

Damn ik heb echt teveel gespeeld in 2021.
99% offline en maar 1% online gespeeld.
62 games en de meeste gespeelde van dit jaar:
1. Fifa 21
2. Fifa 22
3. Far Cry 6
4. Hitman 3

378 nieuwe trofeeën verdiend. Totaal aantal uren gespeeld: 2.154 ouch. Al hoewel mijn PS soms aan staat terwijl ik er niet echt op bezig ben. Dus weet niet hoe hij dat ziet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Hij telt volgens mij de uren waarop games aanstaan.

Ik sta op 518 uur totaal. 404 voor PS5 titels, 114 voor PS4 titels. Waarvan 6 uur online (lol).

1. Astro's Playroom (veel speedruns gedaan)
2. Returnal
3. Yakuza: Like a Dragon
4. Hitman III
5. Marvel's Spiderman GOTY Edition.

450 nieuwe trophies waarvan 2 platina.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken