Gaming

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Mario Strikers op Gamecube was echt super tof, dus kijk hier wel naar uit. Ook omdat de game nu online kan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
DyingLight 2 uitgespeeld... geen legendarisch spel, maar erg mee vermaakt. Er zijn meerdere playtroughs mogelijk, en dat zal ik later vast nog wel een keer doen. Een beetje Far Cry meets Mirror's Edge maar dan met zombies.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
DyingLight 2 uitgespeeld... geen legendarisch spel, maar erg mee vermaakt. Er zijn meerdere playtroughs mogelijk, en dat zal ik later vast nog wel een keer doen. Een beetje Far Cry meets Mirror's Edge maar dan met zombies.
Toch geen 500 uur eraan besteed? Typisch zo'n game die ik later tegen een klein prijsje nog wel een keer wil spelen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ga jij Horizon halen Indiaan? Ik twijfel nog. Vond de eerste game wel leuk maar volgende week Elden Ring en daar gaat denk ik eerst al mijn gametijd aan op.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Ik twijfel, zowel Elden Ring als Horizon Forbidden West zien er heel mooi uit, maar heb over beide games de twijfel of het wel iets voor mij is. Maar een van de 2 zal vast wel in het mandje komen te vallen. Het zal vast een impuls aankoop worden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Ik heb net de reviews gezien van IGN en Tweakers van Horizon. Hoewel beide positief zijn, en het het erg mooi uitziet... nee ik denk dat ik hem passeer of een goedkopere prijs afwacht. Ik heb ook niets met die mechanische dino's.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Ik heb net de reviews gezien van IGN en Tweakers van Horizon. Hoewel beide positief zijn, en het het erg mooi uitziet... nee ik denk dat ik hem passeer of een goedkopere prijs afwacht. Ik heb ook niets met die mechanische dino's.
En ik zat dan weer te watertanden na het lezen van de reviews! Wil deze erg graag spelen maar wel alleen op de PS5, ik wil de volle ervaring. Met deel 1 me ook erg vermaakt. Na Valhalla moest ik ff afkicken van open wereld games maar inmiddels wil ik er wel weer eentje spelen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
En ik zat dan weer te watertanden na het lezen van de reviews! Wil deze erg graag spelen maar wel alleen op de PS5, ik wil de volle ervaring. Met deel 1 me ook erg vermaakt. Na Valhalla moest ik ff afkicken van open wereld games maar inmiddels wil ik er wel weer eentje spelen.
Deel 1 had ik vrij snel gezien. Ik zag de kwaliteiten wel maar het was gewoon niks voor mij. Ik vind de hele setting niet tof (ondanks de graphics), ik heb gewoon niks met prehistorie en ik heb niks met robots/sciencefiction.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Deel 1 had ik vrij snel gezien. Ik zag de kwaliteiten wel maar het was gewoon niks voor mij. Ik vind de hele setting niet tof (ondanks de graphics), ik heb gewoon niks met prehistorie en ik heb niks met robots/sciencefiction.
Haha ja in dat geval kan je het niet slechter treffen dan de setup van Horizon ?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Toch maar besteld. 55 euro bij MM voor de PS4 versie met gratis PS5 upgrade. Ben benieuwd.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Voor de mensen die Cyberpunk willen upgraden, ik zou er nog even mee wachten.

Net gratis Cyberpunk PS5 upgrade geinstalleerd, save game geimporteerd.... save corrupted. Tja. :p
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Voor de mensen die Cyberpunk willen upgraden, ik zou er nog even mee wachten.

Net gratis Cyberpunk PS5 upgrade geinstalleerd, save game geimporteerd.... save corrupted. Tja. :p
Haha lekkere binnenkomer. Was toch ook nog een demo? Nu heb ik weinig waarde aan mijn huidige gameplay dus ja...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik krijg hem morgen pas.... geen post door de storm vandaag. Benieuwd wat je ervan vindt!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
De game bevalt me wel iets beter dan verwacht. Ik ben nog gigantisch in jubelstemming, maar het begin bevalt me veel meer dan de eerste versie van deze game. Kwa controls heb ik nog wel wat opmerkingen over. Sommige dingen zijn onlogisch, bijvoorbeeld dat springen in de game de "X" is, maar op een ladder moet je de cirkel gebruiken... dat is best verwarrend soms.

En ik snap geen snars van het verhaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
De game bevalt me wel iets beter dan verwacht. Ik ben nog gigantisch in jubelstemming, maar het begin bevalt me veel meer dan de eerste versie van deze game. Kwa controls heb ik nog wel wat opmerkingen over. Sommige dingen zijn onlogisch, bijvoorbeeld dat springen in de game de "X" is, maar op een ladder moet je de cirkel gebruiken... dat is best verwarrend soms.

En ik snap geen snars van het verhaal.
Qua verhaal had je deel maar moeten uitspelen dan haha!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
De game bevalt me wel iets beter dan verwacht. Ik ben nog gigantisch in jubelstemming, maar het begin bevalt me veel meer dan de eerste versie van deze game. Kwa controls heb ik nog wel wat opmerkingen over. Sommige dingen zijn onlogisch, bijvoorbeeld dat springen in de game de "X" is, maar op een ladder moet je de cirkel gebruiken... dat is best verwarrend soms.

En ik snap geen snars van het verhaal.
Er zit als het goed is de optie om een recap te kijken van game 1 in het hoofdmenu.

Hij komt vandaag binnen. Kijk er naar uit!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken