Veel last van de laatste dagen. Vaak het groene scherm of posts die geplaatst worden en dan ineens zomaar verdwijnen.
Zo is mijn laatste reactie hier ook ineens weg.
Dit is een gevolg van het probleem met het spam filter; je comments waren als spam gemarkeerd. Moderators kunnen deze er uit halen en ik zorg dat we dat ook meerdere keren per dag doen zolang we de oplossing zoeken. Kun je niet wachten, stuur een PM naar mij, visdave34, dennisvdbr of mattman. Ik heb nu jouw 'verdwenen' comments (in dit topic en in Rock Werchter topic) weer terug geplaatst.
Er zijn nu 3 voorname problemen:
- Het bericht "405 Not Allowed" als je een bericht probeert te plaatsen. Ondanks dat je denkt dat het mis is gegaan, is de reactie wel degelijk geplaatst. Een refresh zorgt voor dubbelpost. We denken de oorzaak hiervan te weten en dit nog deze week te kunnen oplossen, fingers crossed.
- Spam filter dat overdreven heftig staat ingesteld: bijvoorbeeld als je een dubbelpost doet (als gevolg van bovenstaand), of als je een link naar een externe site deelt of een plaatje van externe bron deelt, of bepaalde woorden schrijft. We zoeken druk naar de oorzaak daarvan. We kunnen helaas niet de antispam plugins volledig uitschakelen, want ze houden ook nog altijd tientallen daadwerkelijke fake accounts en posts per uur (!!) tegen. Honderden per dag.
- De "Laatste reacties" klopt niet. Normaal wordt er bij het plaatsen van een nieuwe post ook een script gestart dat zegt: er is een nieuwe meest recente post op dit topic/forum. Dat laatste gebeurt niet meer altijd. Zelfde geldt voor activity wall bijvoorbeeld. We zoeken naar de oorzaak van het probleem. Mogelijk heeft het dezelfde oorzaak als probleem #1, dat zou mooi zijn maar gaan we zien.
As always, dank voor jullie geduld en begrip. We komen er wel.