Festival Hitte Topic

Zelf vroeger ook weekenden Decibel en Defqon geweest, over het algemeen prima en hele fijne gemoedelijke sfeer, maar er lopen ook wel is bepaalde types rond, die niet vies zijn van een relletje hier en daar.

Wel respect dat ze het cancelen (manier waarop kan anders) , dit zijn geen temperaturen om in de volle zon een hele dag te stampen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pommer
Wel een goed voorbeeld van ‘het moet eerst fout gaan’. Als er straks op een groot festival meerdere incidenten zijn door het warme weer, dan worden de protocollen ook weer herzien.

Het is niet alleen voor de bezoeker, maar natuurlijk ook voor de werknemers die in uitzonderlijke temperaturen je biertje tappen.
 
Wel een goed voorbeeld van ‘het moet eerst fout gaan’. Als er straks op een groot festival meerdere incidenten zijn door het warme weer, dan worden de protocollen ook weer herzien.

Het is niet alleen voor de bezoeker, maar natuurlijk ook voor de werknemers die in uitzonderlijke temperaturen je biertje tappen.
Inderdaad, iedereen denkt altijd gewoon aan de bezoekers, maar er zijn duizenden vrijwilligers en werknemers die ook moeten werken op festivals.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD
Spoorpark live met o.a oscar and the wolf voor vanavond ook afgelast, nog onduidelijk of morgen wel doorgaat
 
Laatst bewerkt:
Denk dat vooral bij defqon echt vele doden waren gevallen met deze temperaturen, de grote hoeveelheden drugs die daar gebruikt worden in combinatie met 40 graden was nooit goed gegaan, wel heel sneu voor de festivalgangers en de organisatie
 
Zelf vroeger ook weekenden Decibel en Defqon geweest, over het algemeen prima en hele fijne gemoedelijke sfeer, maar er lopen ook wel is bepaalde types rond, die niet vies zijn van een relletje hier en daar.

Wel respect dat ze het cancelen (manier waarop kan anders) , dit zijn geen temperaturen om in de volle zon een hele dag te stampen.
Eens, maar in mijn tijd was het nog op Almere Strand. Toch zet ik ieder jaar het streampje wel weer aan, en volg ik nog podcast zoals plafonddienst, het blijft toch ergens een interessant festival.

Volgens mij ook stukken internationaler geworden dan in mijn tijd. En daar heb ik het ook mee te doen, er zijn echt mensen die heel veel geld spenderen om een weekend naar Defqon te gaan. En die zullen nu ook naar hotels moeten gaan zoeken en dergelijke.
 

Users who are viewing this thread