Festileaks Festival Draft

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ik zit hier mee te lezen en zal wel iets helemaal over het hoofd zien maar op welk festival stond Lana dan?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik zit hier mee te lezen en zal wel iets helemaal over het hoofd zien maar op welk festival stond Lana dan?
TWC voor Springsteen, zeer memorabel was dat toen. :lol:
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Ik zit hier mee te lezen en zal wel iets helemaal over het hoofd zien maar op welk festival stond Lana dan?

TWC voor Springsteen, zeer memorabel was dat toen. ?

Aaahh, is ook zo ja.
Ik had even niet door dat ook de dagfestivals meetelden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.375
10.212
Brian wrote:
Ayreon


Nooooooooooooooooooooooooooooo
1f625.svg
die wilde ik echt heel graag..

Ik wacht nog ff op @Christiaan.
Ik verwachtte dat niemand Ayreon ging kiezen en dat ik die gewoon in mijn vrije keuze kon toevoegen aan mijn line-up.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.375
10.212
Wat betreft de opvulling, moeten die ook op een festival vanaf 2016 hebben gestaan of maakt dat niet uit?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.375
10.212
wenteldave wrote:
Wat betreft de opvulling, moeten die ook op een festival vanaf 2016 hebben gestaan of maakt dat niet uit?

Lijkt me wel. Wordt anders prijsschieten.
Maar ik bedoel dus bijvoorbeeld voor net opgerichte bands of bands die amper op festivals spelen. In het bijzonder vooral die eerste groep, omdat die de kans nog niet hebben gehad.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Wat betreft de opvulling, moeten die ook op een festival vanaf 2016 hebben gestaan of maakt dat niet uit?
Vanaf 2016 tot en met 2020 ja. We gaan geen bij wijze van spreken Bowie's en Prince'en boven halen die voor iedereen for grabs zijn haha.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Joslittel wrote:

Brian wrote:
Ayreon


Nooooooooooooooooooooooooooooo
1f625.svg
die wilde ik echt heel graag..

Ik wacht nog ff op @Christiaan.

Ik verwachtte dat niemand Ayreon ging kiezen en dat ik die gewoon in mijn vrije keuze kon toevoegen aan mijn line-up.

Ik zag jullie al met metal namen strooien. Ik wou het pareltje hieruit even voor mezelf veilig stellen. Vooral omdat ik bang was dat @joslittel er anders vandoor mee ging.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Yannick wrote:

Popijn wrote:
Heel vet! Vermoedelijk ben ik te laat, maar kan ik nog meedoen?


I mean we zijn kind of al begonnen.. :/


Dat wel. Misschien als je ‘m na Oasis neerzet, dat het kan.
Maar Peppie, jij komt hier één keer in de maand. Haha. Best lastig om dan mee te doen, ook al zie ik je van harte komen, hoor.

Haha touché. Al heb ik sinds deze week vakantie ;)

Popijn was gewoon te laat, ik heb het topic een week geleden geopend. Sorry dat je er niet bij kunt zijn maar we zijn nu eenmaal al begonnen.

Akkoord, gelijk heb je. Ik blijf het met veel interesse volgen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken