Festileaks Festival Draft

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Radiohead, Arcade Fire, Nick Cave, Kendrick.

Heb al spijt van m'n keuze!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Bruce Springsteen and the e street band
(Ik neem aan dat Werchter boutique meetelt)

@warriorandwierdo
@christiaan

Even het filmpje voor Dennis zijn kippenvel delen ;)
[video]https://www.youtube.com/watch?v=8y4JfkZ5mJs[/video]
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
RubenFrusciante wrote:

Brian wrote:
Bruce Springsteen and the e street band
(Ik neem aan dat Werchter boutique meetelt)

@warriorandwierdo
@christiaan


Haha, en ik maar hopen dat niemand hier aan zou denken..

Ik ook. Toch niet zo’n goed bewaard geheim… Shit.

muwhahahaha ;)

Yannick, ik vind het nu al tof. Leuk zo'n competitie setting en het forum weer lekker levendig. Nu al geslaagd, goed bezig :)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Arcade Fire it is!
@thijsdb en @chileera Jullie mogen!
Ohja en aangezien we nog in de eerste ronde zitten, mag Pepijn wat mij betreft gewoon nog meedoen.
Misschien wel een idee om dan 25 rondes te doen met acts die niet op verschillende affiches terecht mogen komen in plaats van 30. Met 12 deelnemers x 25 namen komen we weer op 300 verschillende namen uit, wat evenveel zou zijn als met 10 deelnemers x 30 namen, wat het oorspronkelijke plan was. Maar ik weet niet of de rest het met die twee voorstellen eens is?

Ik ben juist heel benieuwd waar dan uitkomen met zoveel rondes, ik stem tegen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Popijn was gewoon te laat, ik heb het topic een week geleden geopend. Sorry dat je er niet bij kunt zijn maar we zijn nu eenmaal al begonnen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.548
11.024
RubenFrusciante wrote:
Arcade Fire it is!
@thijsdb en @chileera Jullie mogen!
Ohja en aangezien we nog in de eerste ronde zitten, mag Pepijn wat mij betreft gewoon nog meedoen.
Misschien wel een idee om dan 25 rondes te doen met acts die niet op verschillende affiches terecht mogen komen in plaats van 30. Met 12 deelnemers x 25 namen komen we weer op 300 verschillende namen uit, wat evenveel zou zijn als met 10 deelnemers x 30 namen, wat het oorspronkelijke plan was. Maar ik weet niet of de rest het met die twee voorstellen eens is?

Ik ben juist heel benieuwd waar dan uitkomen met zoveel rondes, ik stem tegen.
Ik ook. Ben niet zo creatief, maar ik ben best benieuwd waar ik met mijn gelimiteerde creativiteit op kan komen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117


[video]https://www.youtube.com/watch?v=a9pkya-uYP0[/video]

The Cure.

@oasiss 2x > ik > @joslittel
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Joslittel wrote:
System of a Down!

Heb ff niet scherp hoe ik de volgende linkjes toevoeg.

Ugh…
Apenstaartje met de naam die op hun profiel staat.

Maar dat klopt dus niet voor elke user. Kijk maar in de eerste post. Sommige users hebben een andere link dan hun profielnaam..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.548
11.024
wenteldave wrote:

Joslittel wrote:
System of a Down!

Heb ff niet scherp hoe ik de volgende linkjes toevoeg.


Ugh…
Apenstaartje met de naam die op hun profiel staat.

Maar dat klopt dus niet voor elke user. Kijk maar in de eerste post. Sommige users hebben een andere link dan hun profielnaam..
Dat zeg ik dus. Het gaat om de naam die op hun profiel staat. Dat is waarschijnlijk hun eerste gebruikersnaam naam geweest, daarna hebben ze 'm veranderd in bijvoorbeeld Yannick. Denk ik. Wel vervelend dat dat niet anders kan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Ik zou het fijn vinden bij een volgende forum update dat er de mogelijkheid is om posts te spoileren en om via een zoekbalkje mensen te taggen die zijn geregistreerd en dat je meteen die naam krijgt. Er zijn zo nog wel een aantal opmaak dingetjes die eigenlijk gewoon eens zouden moeten geüpdate zouden moeten worden.

@joszwa
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.216
4.471
Mooi, twee keer achter elkaar (hoewel al veel moois is weggekaapt). Ik ga voor Bon Iver en Tame Impala.

@Yannick en dan @Joslittel
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken