Festileaks Festival Draft

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.216
4.472
Haha nu al mooi. Denk dat Radiohead veel first choices waren, dus die had ik al opgegeven. Als ik een voorspelling mag doen, denk ik dat Timmetje voor (TOCH NIET) gaat.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Haha nu al mooi. Denk dat Radiohead veel first choices waren, dus die had ik al opgegeven. Als ik een voorspelling mag doen, denk ik dat Timmetje voor REDACTED gaat.
Laten we er ongesproken regel van maken om geen acts te noemen die nog niet zijn gekozen trouwens.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.216
4.472
Oasiss wrote:
Haha nu al mooi. Denk dat Radiohead veel first choices waren, dus die had ik al opgegeven. Als ik een voorspelling mag doen, denk ik dat Timmetje voor REDACTED gaat.

Laten we er ongesproken regel van maken om geen acts te noemen die nog niet zijn gekozen trouwens.

Akkoord, excuses ;-).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Ik heb een voorstel om de boel overzichtelijk te houden. 10 pagina's verder weet niemand anders meer wie al gekozen is. Iedereen kopieert onderstaand overzicht in zijn nieuwe post en voegt een nieuwe naam toe aan zijn rijtje:

1. wenteldave
Radiohead, ...
2. mattman
Tool, ...
3. Timmetje
...
4. RubenFrusciante
...
5. thijsdb
...
6. Brian
....
7. warriorandweirdo
....
8. Christiaan
....
9. Joslittel
...
10. Yannick
...
11. Oasiss
....
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Overzicht staat op de eerste pagina en die pas ik telkens aan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.548
11.024
Popijn wrote:
Heel vet! Vermoedelijk ben ik te laat, maar kan ik nog meedoen?

I mean we zijn kind of al begonnen.. :/
Dat wel. Misschien als je 'm na Oasis neerzet, dat het kan.
Maar Peppie, jij komt hier één keer in de maand. Haha. Best lastig om dan mee te doen, ook al zie ik je van harte komen, hoor.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Arcade Fire it is!
@thijsdb en @chileera Jullie mogen!
Ohja en aangezien we nog in de eerste ronde zitten, mag Pepijn wat mij betreft gewoon nog meedoen.
Misschien wel een idee om dan 25 rondes te doen met acts die niet op verschillende affiches terecht mogen komen in plaats van 30. Met 12 deelnemers x 25 namen komen we weer op 300 verschillende namen uit, wat evenveel zou zijn als met 10 deelnemers x 30 namen, wat het oorspronkelijke plan was. Maar ik weet niet of de rest het met die twee voorstellen eens is?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Oh damn, al een paar mooie namen uitgepikt zie ik!
Ik kies dan maar voor Kendrick Lamar!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=bhCfQ8BGow8[/video]

@chileera @warriorandweirdo
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken