Festileaks Festival Draft

Haha nu al mooi. Denk dat Radiohead veel first choices waren, dus die had ik al opgegeven. Als ik een voorspelling mag doen, denk ik dat Timmetje voor (TOCH NIET) gaat.

Haha nu al mooi. Denk dat Radiohead veel first choices waren, dus die had ik al opgegeven. Als ik een voorspelling mag doen, denk ik dat Timmetje voor REDACTED gaat.
Laten we er ongesproken regel van maken om geen acts te noemen die nog niet zijn gekozen trouwens.

Oasiss wrote:
Haha nu al mooi. Denk dat Radiohead veel first choices waren, dus die had ik al opgegeven. Als ik een voorspelling mag doen, denk ik dat Timmetje voor REDACTED gaat.

Laten we er ongesproken regel van maken om geen acts te noemen die nog niet zijn gekozen trouwens.

Akkoord, excuses ;-).

Ik heb een voorstel om de boel overzichtelijk te houden. 10 pagina's verder weet niemand anders meer wie al gekozen is. Iedereen kopieert onderstaand overzicht in zijn nieuwe post en voegt een nieuwe naam toe aan zijn rijtje:

1. wenteldave
Radiohead, ...
2. mattman
Tool, ...
3. Timmetje
...
4. RubenFrusciante
...
5. thijsdb
...
6. Brian
....
7. warriorandweirdo
....
8. Christiaan
....
9. Joslittel
...
10. Yannick
...
11. Oasiss
....

Popijn wrote:
Heel vet! Vermoedelijk ben ik te laat, maar kan ik nog meedoen?

I mean we zijn kind of al begonnen.. :/
Dat wel. Misschien als je 'm na Oasis neerzet, dat het kan.
Maar Peppie, jij komt hier één keer in de maand. Haha. Best lastig om dan mee te doen, ook al zie ik je van harte komen, hoor.

Arcade Fire it is!
@thijsdb en @chileera Jullie mogen!
Ohja en aangezien we nog in de eerste ronde zitten, mag Pepijn wat mij betreft gewoon nog meedoen.
Misschien wel een idee om dan 25 rondes te doen met acts die niet op verschillende affiches terecht mogen komen in plaats van 30. Met 12 deelnemers x 25 namen komen we weer op 300 verschillende namen uit, wat evenveel zou zijn als met 10 deelnemers x 30 namen, wat het oorspronkelijke plan was. Maar ik weet niet of de rest het met die twee voorstellen eens is?

Oh damn, al een paar mooie namen uitgepikt zie ik!
Ik kies dan maar voor Kendrick Lamar!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=bhCfQ8BGow8[/video]

@chileera @warriorandweirdo

Users who are viewing this thread