Festileaks Festival Draft

Dan nu de man wiens album van dit jaar ik het best vind, en verreweg het meest heb geluisterd.
Live schijnt hij fenomenaal te zijn, maar dat ga ik nog ondervinden.
Ik heb het natuurlijk over niemand minder dan Yves Tumor!
[video]https://m.youtube.com/watch?v=X3LQe9xMMUY&t=634s[/video]
@Timmetje @mattman

Halestorm

[video]https://www.youtube.com/watch?v=eSSFw9V2Po0[/video]

@mattman
@wenteldave

wenteldave wrote:

Yannick wrote:
Jezus man, can you not?

Vervelende is wel dat die post onder activiteit blijft staan…

haha, inderdaad, ik ben stiekem daar gaan kijken om te zien wat er nu weer was weggegeven, maar ’t is er maar eentje, dan vond ik die hoop namen daarstraks erger.
Maar er was daarna alleszins duidelijk gevraagd het spel niet op zo’n manier te beïnvloeden.
Helaas, zit er altijd eentje tussen, hè. Overigens is dat bericht nu verwijderd door een moderator (uit activiteit tenminste), dus bedankt daarvoor!

Timmetje wrote:
Halestorm

@mattman
@wenteldave

Mooi! Kan jij wel tegen die drummer zeggen dat ie iets minder mag losgaan?

Pff. Inderdaad. Vind Halestorm best een prima band die het live ook goed waarmaakt maar ik heb me echt kapot staan ergeren aan die drummer. Verpeste voor mij wel de vibe van het optreden. Vindt zichzelf duidelijker belangrijker dan de band.

No worries, daar hebben we in de contractonderhandelingen rekening mee gehouden. Voor iedere keer dat de drummer de vibe verpest mogen wij van Timpop een gedeelte van de fee inhouden. Dus die houdt zich tijdens het optreden wel wat rustiger dan normaal. :wink: :-P

Stop Making Sense! Goofball Mac DeMarco is hier!

@wenteldave

[video]https://www.youtube.com/watch?v=2VaRl6gULKM[/video]

We hebben nu al zoveel klassiekers gehad dat er nog wel eentje bij kan. De heren zouden hun afscheidstournee hebben gedaan met onder andere een show in Poppodium 013, maar dus ook op DAVE Festival (want ik kon geen betere naam verzinnen ;)) Met hits als Sweet Home Alabama, Free Bird, Gimme Three Steps en het zachtere Simple Man zal Lynyrd Skynyrd een prachtige set spelen.
https://www.youtube.com/watch?v=WbOC5B80mkY

De volgende dame gaat ook al een tijd mee. Jagged Little Pill, met Ironic, You Oughta Know en Hand In My Pocket, betekende haar doorbraak bij het grote publiek. Na een betoverend optreden in het Koninklijk Theater Carré te Amsterdam was het voor de organisatie wel duidelijk dat ze Alanis Morisette coûte que coûte moesten strikken.
https://www.youtube.com/watch?v=mbL9-SFTRTY

@mattman > @timmetje

Niet om vervelend te doen maar op welk festival stond Alanis Morissette tussen 2016-2020?

Edit: Woops, Excuus. Concert At Sea dus. Dat ik dat niet wist! (daar had ik bij willen zijn zeg!!!!)

RubenFrusciante wrote:
Live schijnt hij fenomenaal te zijn, maar dat ga ik nog ondervinden.

Schijnt vrij hit-or-miss te zijn eerlijk gezegd.
Ja, in Botanique was die best goed... tot die na 25min van het podium afliep :lol:
Nee, echt een mooie naam hoor! Die zou anders ook wel in mijn vrije keuze gezeten hebben.

Timmetje wrote:
Niet om vervelend te doen maar op welk festival stond Alanis Morissette tussen 2016-2020?

Concert at Sea en Suikerrock, allebei in 2018.

Totaal gemist. Ik had ook niet gedacht dat ik de lineups van Cas had moeten checken.

wenteldave wrote:

Timmetje wrote:

Totaal gemist. Ik had ook niet gedacht dat ik de lineups van Cas had moeten checken.

Ik had dezelfde zin kunnen schrijven. Totaal niet verwacht dat daar iets stond dat ik wilde boeken. Had Alanis er graag bij gehad namelijk.

Brian wrote:

wenteldave wrote:

Timmetje wrote:

Ik had dezelfde zin kunnen schrijven. Totaal niet verwacht dat daar iets stond dat ik wilde boeken. Had Alanis er graag bij gehad namelijk.
Er staan pareltjes tussen hoor. Nee, voor de rest is het allemaal niet veel. Kwam d'r ook bij toeval tegen.
Ik weet echt niet meer wat jij van plan bent als je Alanis op jouw festival had geplaatst.

Joslittel wrote:

Brian wrote:

wenteldave wrote:

Timmetje wrote:

Er staan pareltjes tussen hoor. Nee, voor de rest is het allemaal niet veel. Kwam d’r ook bij toeval tegen.
Ik weet echt niet meer wat jij van plan bent als je Alanis op jouw festival had geplaatst.

Ijzersterke sub tussen Aerosmith en black sabbath anders ;)

He bah, MGMT en Yves Tumor zaten er bij mij ook al een tijdje wel/niet bij. Ruben, blijkbaar komen onze wishlijstjes nu wel aardig overeen.

He bah, MGMT en Yves Tumor zaten er bij mij ook al een tijdje wel/niet bij. Ruben, blijkbaar komen onze wishlijstjes nu wel aardig overeen.
Haha is dat zo'n grote verrassing dan?
Of je bedoelt gebaseerd op onze muzikale meningsverschillen over acts in bijvoorbeeld het Pinkpop-topic?

Users who are viewing this thread